بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰

Samsung-Galaxy-Note-10-Plus-review-Verge
ب
4.9/5 - (9 امتیاز)

اگر قصد خرید گوشی جدید دارید و دنبال بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ در انیجا قصد دارم به بررسی این گوشی ها بپردازم و و بهترین ها رو به شما معرفی کنم, معمولا اکثرا مردم که قصد خرید گوشی جدیدی را دارند معمولا گوشی های میان رده را انتخاب میکنند شاید به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد و کارایی آنها معمولا بالاست و به درد یک شخصی عادی و معمولی میخورد.

بهترین گوشی های میان رده ای فعل حال سامسونگ, شیائومی, هواوی میسازند که از نظر خودم گوشی های این ۳ شرکت فوق العاده هست زیرا هم برند های معتری هستند هم کیفیت بسیار مقبولی دارد مخصوصا گوشی های جدید میان رده شیائومی که از لحاظ کیفیت به اندازه گوشی های بالا رده سامسونگ هست ولی قیمت بسیار مناسبی دارد و میتواند بهترین گزینه برای خرید گوشی باشد. در این مقاله همراه تکبین باشید تا بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ رو به شما معرفی کنم.

معرفی بهترین گوشی های میان رده

قبل از اینکه نگاهی به بهترین گوشی های میان رده ای بی اندازیم خدمتتون عرض کنم این گوشی ها توسط تیم تحریریه تکبین بررسی شده و نظر کاربران اینترنت را در سطح اینترنت هم جهت انتخاب این گوشی ها لحاظ شده و باید بگم شما هرکدام از این گوشی هایی که به شما معرفی میکنم نسبت به بودجه که دارید جهت خرید انتخاب کنید بهترین گزینه را انتخاب کردید و هیچ ضرری نمیکنید.

Mi Note 10 Pro

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰

گوشی «Mi Note 10 Pro» از سری محصولات میان رده برند مطرح شیائومی است که با کمی تغییر نسبت به نسخه ۱۰ و با رم ۸ گیگابایتی روانه بازار شده است. در این گوشی موبایل پنل­ آمولد درنظر گرفته شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن ناچیز است. نمایشگر Mi Note 10 Pro از رزولوشن بالایی برخوردار است ؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۴۷ اینچی آن، حدود ۳۹۸ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی نوت ۱۰ پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از آلومینیوم قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است و میتوانید جزو یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ باشد.

این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Mi Note 10 Pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. اما این پایان کار نیست؛ پنج دوربین که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

هواوی Y9s

هواوی y9s

هواوی Y9s با جنگ تجاری که بین آمریکا و چین است، جای تعجب دارد که مانند آنر ۹x، با اپلیکیشن گوگل کار می کند. اما هواوی Y9 قبل از اینکه نرم افزار گوگل در سیستم هواوی رد شود، تولید شده است. بعضی از کاربران تلفن های هوشمند هنوز هم به همکاری که اندروید با اپلیکیشن گوگل دارند، عادت دارند. مثلأ اگر از هر مالزیایی امروزی آدرس ایمیلش را بپرسید، احتمالاً با جیمیل تمام می شود. بنابراین، هواوی Y9s بسیار مورد استقبال است، نه فقط به دلیل داشتن اپلیکیشن گوگل، بلکه قیمت بسیار خوبی نیز نسبت به بعضی از گوشی های هوشمند مشابه دارد.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

 

Redmi Note 8

بهترین گوشی های میان رده 2020

یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ میتونم  بگم شیائومی نوت ۸ هست گوشی شیائومی نوت ۸ پرو یکی از محصولات جدید برند شیائومی است که در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد. این گوشی از لحاظ ظرافت در طراحی و کیفیت ساخت در سطح مطلوبی قرار دارد و اگر شما توانایی خرید گوشی از برند سامسونگ یا اپل را ندارید می توانید از این محصولات استفاده کنید.

برای شیائومی رد می نوت ۸ از یک سیستم پردازنده هشت هسته‌ای ترکیبی استفاده شده که برای آن یک رم ۴ گیگابایتی به کار گرفته شده است. در طراحی این گوشی همانند سایر گوشی های پرچمدار از یک ترکیب دوربین چهارتایی استفاده شده که به صورت عمودی در قسمت پشت آن قرار گرفته است.

مقالات پیشنهاد :

موقعیت دوربین ها و همچنین لنز LED در گوشی شیائومی نوت ۸ پرو نسبت به گوشی معمولی متفاوت است. استفاده از سیستم محافظ شیشه ای Corning Gorilla به همراه سیستم ضد آب یا واترپروف باعث شده که افراد زیادی امکان استفاده از گوشی ردمی نوت ۸ را داشته باشند.

از لحاظ ظاهری و کیفیت صفحه نمایش و صفحه پشت گوشی هم می‌توانیم به گوشی شیائومی نوت ۸ نمره قبولی بدهید، اما نمی توانیم از تلاش این شرکت برای کاهش قیمت محصول چشم‌پوشی کنیم که از محافظ پلاستیکی برای اطراف آن به جای فلز استفاده کرده است و این ممکن است برای کسانی که حساس هستند کمی ناامید کننده باشد.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

Galaxy A51

بهترین گوشی های میان رده 2020

تلفن همراه گلکسی A51 از سری گوشی های موبایل کمپانی سامسونگ، یکی از موفق ترین ساخته های این شرکت، در سال ۲۰۱۹ می باشد. به طوری که از سری گلکسی A50 قوی تر بوده و توانسته برخی ایرادات آن را برطرف نماید.نتایج بررسی ها نشان می دهد، سامسونگ در این بازار رقابتی موفق شده و قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نیز به این روند ادامه دهد؛ با این حساب باید منتظر نسل جدیدی از گوشی های موبایل میان رده باشیم. این استراتژی با رونمایی از گلکسیA51 که از جمله اقتصادی ترین موبایل های این مجموعه است، کلید خورد.گوشیه ای سری A تحول جدیدی در سبک موبایل های میان رده ایجاد نمودند؛ به عنوان مثال، گلکسی A50 سنسور اثرانگشت نوری روی صفحه را تعبیه نمود و گلکسی A51 دوربین ماکرو را به کالای خود افزود. این یکی از گوشی هایی هست که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است ولی چون جایگزینی فعل حال ندارد به خاطر همین در لیست بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ آن را جای دادیم.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

Galaxy A31

گوشی a31

خانواده گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۰ همانند سال ۲۰۱۹ بزرگ هستند و مدل‌های مختلفی از این سری در بازار عرضه شده است. در قسمت پایینی این طیف، گوشی گلکسی A31 قرار دارد که مشخصا برای مشتریانی است که نمی‌خواهند گلکسی A51 کاملا گرد را بخرند می‌تواند پیشنهاد ویژه‌ای باشد.

خرید این محصول در دیجی کالا

گلکسی A31 در مشخصات خود چندین ویژگی جذاب از جمله: صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی، نمایشگر Super AMOLED، سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی که در خیلی از کشورها به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته می‌شود، چهار دوربین عقب که به شکل L تنظیم شده است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. چیزی که در این گوشی جذاب نیست قدرت پردازشگر آن است. A31 همانندGalaxy A41، از چیپست MediaTek Helio P65 استفاده می‌کند که برای بازی خیلی مناسب نیست. در این مقاله به معرفی این گوشی میان رده سامسونگ پرداخته شده است و ویژگی‌های آن از جمله طراحی، دوربین، نرم افزار، صفحه نمایش، پردازشگر و باتری آن بررسی شده است. در انتها بصورت یک جدول نقاط قوت و ضعف آن آورده شده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای خریداران این گوشی باشد و آن‌ها را در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

 

Galaxy M31

گلکسی m31

گلکسی M31 در تاریخ ۲۵ فوریه سال ۲۰۲۰ توسّط کمپانی سامسونگ به علاقه مندان به دنیای تکنولوژی معرّفی شده است و جزو جدید‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این گوشی موبایل از نظر کیفیّت و قابلیّت‌ جزو گوشی‌های پر فروش شرکت سامسونگ محسوب می‌شود و سازندگان در تلاش بوده‌اند تا تعدادی از ایرادات مدل‌های قبلی را در Galaxy M31 برطرف نمایند و تا حدودی در این زمینه موفّق ظاهر شده‌اند.

این گوشی به کمک سخت افزار قدرتمند خود توانسته است تا نظر مساعد بسیاری از خریداران را جلب نماید و تاکنون فروش بالایی را در بازار‌های جهانی تجربه کرده است و این مسئله نشان دهنده‌ی تمایل بالای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی برای خرید گلکسی M31 می‌باشد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

 

Galaxy A70

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰

گوشی سامسونگ گلکسی A70 از سبک طراحی دیگر گوشی های سری گلکسی A 2019 سامسونگ پیروی می‌کند با این تفاوت که ابعاد و اندازه بزرگ‌تری دارد و به نظر می‌رسد قاب پشت آن براق‌تر طراحی شده است. دو لبه سمت راست و چپ قاب پشت گوشی کمی خمیده هستند و این امر منجر به خوش دست تر شدن دستگاه می‌شود. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت آن هم لنز دوربین سه گانه و چراغ فلش LED اختصاصی آن تعبیه شده است. با توجه به اینکه در قاب پشت دستگاه هیچ اسکنر انگشتی وجود ندارد، شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که آنلاک گوشی چگونه انجام خواهد شد؟ سامسونگ گوشی گلکسی A70 را به نمایشگری مجهز کرده که مثل سری گوشی های گلکسی S10 از قابلیت اسکن انگشت کاربر و آنلاک صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد میشود : جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۰

صفحه نمایش این گوشی ۶٫۷ اینچی است و به لطف حاشیه های باریکی که دارد، تقریبا ۸۶ درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. روی لبه فوقانی نمایشگر گوشی یک زائده کوچک U شکل نصب است که لنز دوربین سلفی گوشی در آن قسمت نصب می‌شود و اصطلاحا به آن ناچ (Notch) می‌گوییم. سامسونگ روی صفحه نمایش این گوشی را با یک لایه گلس محافظ هم پوشانده است. سری گوشی های سامسونگ گلکسی A 2019 همگی از نظر سیستم عامل و رابط کاربری وضعیت یکسانی دارند. گوشی گلکسی A70 هم مثل دیگر گوشی های این سری به طور پیش فرض از اندروید ۹ پای (Android 9 Pie) بهره می‌برد و رابط کاربری One UI سامسونگ هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است. تراشه‌ای که در قلب این اسمارتفون بکار رفته، تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام است که از لیتوگرافی ۱۱ نانومتری بهره می‌برد و یکی از جدیدترین تراشه های میان رده رو به بالای کوالکام محسوب می‌شود. این گوشی جزو یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ به حساب می آید.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

Redmi Note 8 Pro

بهترین گوشی های میان رده 2020

گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با ۴ دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۵۳ اینچی‌اش، حدود ۳۹۵ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸ پرو بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 Pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. به نظر من یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ هست.

این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Helio G90T مدیاتک بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

Nova 5T

هوآوی

یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ گوشی هواوی نوا ۵t یک گوشی میان رده ای با امکانات بالا و دارای پردازنده پرچم دار سال گذشته هواوی, گوشی نوا ۵t یکی از جدید ترین گوشی های هواوری هست که در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این گوشی دارای سخت افزار بسیار قدرتمند و دارای دوربین چهارگانه است این گوشی قیمت خوبی نسبت به امکاناتش دارد و میتونه یک انتخاب خوب جهت خرید یک گوشی میان رده با امکانات گوشی های بالا رده باشد.

گوشی نوا ۵t دومین گوشی های مدل نوا هست که اوایل ۲۰۲۰ به بازار ایران آمد طبق انتظارات هواوی این گوشی یکی از پرفروش ترین گوشی های در بین گوشی های میان رده ای خواهد بود زیرا امکاناتش به اندازه گوشی های بالا رده ای است,  اگر بیاییم یک حساب کتاب کنیم میبینیم این گوشی واقعا ارزش خرید را دارد زیرا دارای یک دوربین چهارگانه مانند هواوری پی ۳۰ پرو هست و اینکه دارای یک پردازنده قوی Kirin 980 هست که با این قیمت ارزش خرید دارد.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

خلاصه کلام

اگر قصد خرید گوشی میان رده ای دارید این گوشی ها بهترین گزینه هست و میتوانید جهت خرید انتخاب کنید, عرض کنم با اینکه گوشی میان رده ای جدید زیادی در سال ۲۰۲۰ معرفی نشده یا به بازار ایران نیامده است ولی اینجا سعی برخی از گوشی هایی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است در این لیست جای دهیم.

دیدگاه ها

  • mehtiii می 2, 2020 :: 8:16 ق.ظ

    من نوت ۸ رو بیشتر میپسندم نسبت به بقیه

  • علیرضا می 2, 2020 :: 12:18 ب.ظ

    گوشی های میان رده هواوی حتما طرفدار بیشتر خواهد چون از نظر قیمت و کیفیت خیلی باتر از بقیه هستند

  • Javid آگوست 26, 2020 :: 4:06 ق.ظ

    عالی بود

  • AMIN آگوست 29, 2020 :: 10:38 ب.ظ

    من موبایل رد می نوت ۸رو دارم به نظر من این گوشی عالیه کسانی که میخواهند گوشی بخرند ردمی نوت ۸رپ بخرن

  • مهدی سپتامبر 21, 2020 :: 2:43 ب.ظ

    بهترین گوشی های میان رده واسه سامسونگ لنتی سال ۲۰۲۰ خیلی گوشی داده بیرون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *