بهترین گوشی تا ۴ میلیون

Samsung-Galaxy-Note-10-Plus-review-Verge
ب
4.4/5 - (27 امتیاز)

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومن هستید باید بگم جای خوبی اومدید. در اینجا قصد دارم به شما بهترین گوشی های که قیمت تا چهار میلیون تومن را دارند را به شما معرفی کنم. خرید گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از بزرگ ترین دقدقه های افرادی هست که صد خرید گوشی دارند, برای همین ما آمدیم اینجا بهترین گوشی هایی که با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای خرید موجود است را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون بهترین قیمت برای خرید گوشی برای عموم مردم است و اینجا سعی شده گوشی ها را بر اساس محبوب ترین برند ها دسته بندی کنیم فعل حال محبوب ترین برند های گوشی شیائومی و هوآوی و سامسونگ هستند و اینها بهترین قیمت گوشی را نسبت به کیفیتشان دارند. در اینجا سعی داریم به بررسی بهترین گوشی های تا ۴ میلیون این برند ها بپردازیم پس در ادامه همراه تکبین باشید.

Redmi Note 8

نوت ۸

گوشی شیائومی نوت ۸ پرو یکی از محصولات جدید برند شیائومی است که در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد. این گوشی از لحاظ ظرافت در طراحی و کیفیت ساخت در سطح مطلوبی قرار دارد و اگر شما توانایی خرید گوشی از برند سامسونگ یا اپل را ندارید می توانید از این محصولات استفاده کنید. خرید ردمی نوت ۸ اینجا کلیک کن.

برای شیائومی رد می نوت ۸ از یک سیستم پردازنده هشت هسته‌ای ترکیبی استفاده شده که برای آن یک رم ۴ گیگابایتی به کار گرفته شده است. در طراحی این گوشی همانند سایر گوشی های پرچمدار از یک ترکیب دوربین چهارتایی استفاده شده که به صورت عمودی در قسمت پشت آن قرار گرفته است. نقد و بررسی کامل شیائومی نوت ۸ را بخوانید

موقعیت دوربین ها و همچنین لنز LED در گوشی شیائومی نوت ۸ پرو نسبت به گوشی معمولی متفاوت است. استفاده از سیستم محافظ شیشه ای Corning Gorilla به همراه سیستم ضد آب یا واترپروف باعث شده که افراد زیادی امکان استفاده از گوشی ردمی نوت ۸ را داشته باشند.

از لحاظ ظاهری و کیفیت صفحه نمایش و صفحه پشت گوشی هم می‌توانیم به گوشی شیائومی نوت ۸ نمره قبولی بدهید، اما نمی توانیم از تلاش این شرکت برای کاهش قیمت محصول چشم‌پوشی کنیم که از محافظ پلاستیکی برای اطراف آن به جای فلز استفاده کرده است و این ممکن است برای کسانی که حساس هستند کمی ناامید کننده باشد.

خرید ردمی نوت ۸ از دیجی کالا

 

Galaxy A10s

Galaxy A10s

گوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌ به‌ صرفه‌ سامسونگ است که بخاطر همین جزو ببهترین گوشی تا ۴ میلیون هست . این گوشی شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌ هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و ۲ دوربین اصلی به‌روزتر شده است.خرید Galaxy A10s از دیجی کالا

نمایشگر به کار رفته در این گوشی ۶٫۲ اینچ با رزولوشن HD+ است که با استفاده از ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر در هر اینچ ۲۷۱ پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن ۱۹:۹است. تراشه‌ی این محصول، Helio P22 مدیاتک است که به همراه ۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

این گوشی را به افرادی پیشنهاد میدهم که قصد دارند یک گوشی مدرن و بروز و با قیمت مناسب برای کار های روزمره خود داشته باشند و جزو بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان هست و یکی از ویژگی خیلی خوب این موبایل حسگراثرانگشت این گوشی است که سامسونگ به آن اضافه کرده است.

خرید Galaxy A10s از دیجی کالا

شیائومی مدل Redmi 9A

شرکت شیائومی به‌تازگی دو عضو ارزان‌قیمت از خانواده «Redmi 9» را معرفی کرده است. گوشی Redmi 9A یکی از این گوشی‌ها است که مانند نسخه‌های قبلی، از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برخوردار است. صفحه‌نمایش گوشی Redmi 9A 6.53 اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد.

این نمایشگر حدود ۸۱ درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده که با پردازنده‌ هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. حافظه رم با ظرفیت ۲ گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقاء است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان ۱۰ وات و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

خرید Redmi 9A از دیجی کالا

 

Galaxy A20s

a20s

سامسونگ گلکسی A20s یکی از گوشی های جدید سامسونگ هست که بعد از مدل A20 معرفی شد. دوربین Galaxy A20s یک دوربین سه گانه است که در مقابل گلکسی A20 از یک دوربین دوتایی بهره میبرد.  نقد و بررسی کامل گلکسی A20s  را میتوانید اینجا بخوانید.

سامسونگ گلکسی A20S نیز از همان طراحی های مشابه با سایر گوشی های سری A توسط سامسونگ پیروی می کند و به خصوص بسیار شبیه Galaxy A20 است. یکی از معدود تفاوت های قابل توجه بین Galaxy A20S و Galaxy A20 این است که A20S دارای یک صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی است ، در حالی که Galaxy A20 دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED است. خوب بود اگر سامسونگ صفحه نمایش Super AMOLED را در گلکسی A20S نیز ارائه می داد.

عملکرد این دوربین نسبت با قیمتش بسیار خوب است, گلکسی A20S دارای یک دوربین سه گانه عمودی در قسمت پشتی است که از یک سنسور اولیه ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f / 1.8 + با سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنزهای فوق العاده پهن + سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این موبایل بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومن است که میتوانید از بازار آن را تهیه کنید.

خرید گلکسی A20s از دیجی کالا

 

هوآوی مدل Y7 Prime 2019 DUB-LX1

y9s

جدیدترین گوشی سری Y با مدل «Y7 Prime 2019» از برند «هوآوی» (Huawei) با نمایشگری ۶٫۲۶اینچی از نوع LCD در گروه فبلت‌ها دسته‌بندی می‌شود. نمایشگر ۶٫۲۶اینچی و حافظه‌ی داخلی ۶۴گیگابایتی از ویژگی‌های این سری از گوشی‌هاست. همان‌طورکه‌ می‌دانید با گذشت زمان شرکت‌های مطرح و نام‌آشنای تولیدکننده‌ی کالای دیجیتال در تولید گوشی‌های موبایل با نمایشگر بزرگ، گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند.

امروزه ابعاد صفحه‌نمایش به یکی از ویژگی‌های مهم برای خرید گوشی موبایل تبدیل شده است. همین امر به تولید محصولاتی با عنوان فبلت منجر شد که از نظر قدوقواره از گوشی‌های موبایل بزرگ‌تر و از تبلت‌ها کوچک‌تر هستند. نمایشگر بزرگ وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ دارای پنل IPS است که وضوح تصویر ۱۵۲۰در۷۲۰ پیکسل را به نمایش می‌‌کشد. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ برای آن به‌دست می‌آید.

این نمایشگر مانند بسیاری از گوشی‌های روز به شکل تمام‌صفحه طراحی و به بازار عرضه شده است. سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌‌ی Qualcomm SDM450 Snapdragon 450، یک پردازنده‌ی هشت‌‌هسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 506 تشکیل می‌دهد

مشاهده این گوشی در دیجی کالا

شیائومی مدل Redmi 8 M1908C3IG

شیائومی

گوشی مدل «Xiaomi Redmi 8» از گوشی‌های سری جدید و کاربردی شیائومی است که در گستره محصولات میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن دارای پنل IPS است. این محصول در اندازه‌ی ۶٫۲۲ اینچی‌اش، حدود ۲۷۰ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ ۸ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است.

این مشخصه در کنار طراحی بدون لبه جلوه­‌ای لوکس به ردمی ۸ بخشیده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۲ دوربین که در آن‌ها سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند.

دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۴٫۲، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 439 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi 8 محصولی بسیار زیباست که فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی و پورت USB-C هم برخوردار است.

مشاهده این گوشی در دیجی کالا

 

Galaxy A01

بهترین گوشی تا ۴ میلیون

سامسونگ گلکسی A01 آمده است تا با قیمت مناسب خود یکی از برترین گوشی های بازار برای کسانی باشد که بیش از هر چیز به یک گوشی خوب و با کیفیت برای کار های سبک روزمره نیاز دارند.

قیمت مناسب. این مهم ترین مولفه برای خرید این گوشی است. در دنیای امروز گوشی هایی را میبینیم که برخی تا ۱۵۰۰ دلار هم قیمت دارند اما بسیاری از مردم این مقدار هزینه برای یک گوشی موبایل را معقول نمی دانند به همین دلیل بسیاری شرکت های سازنده به فکر این طیف مشتریان نیز هستند و محصولاتی با قیمت مناسب عرضه می کنند که تمامی ویژگی های یک گوشی برای کار های روزمره را نیز داشته باشد. گوشی سامسونگ گلکسی A01 که در ژانویه ۲۰۲۰ به بازار آمده است،یکی از بهترین این گوشی هاست. نقد و بررسی گلکسی A01 بخوانید.

مشاهده این گوشی در دیجی کالا

 

آنر مدل ۹ Lite LLD-L31

آنر

در میان محصولاتی که به‌تازگی معرفی شده‌اند، گوشی جدید «هوآوی» مدل «آنر ۹ لایت دو سیم‌کارت (Honor 9 Lite Dual SIM)‌ «با نمایشگر ۵٫۶۵‌اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳ گیگابایت رم و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشت به‌شدت خودنمایی می‌کند. این محصول که ۱۴۹ گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند.این گوشی جزو بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان هست و میتوانید جهت خرید آن را انتخاب کنید

ضخامت آنر ۹ لایت به صورت دقیق ۷٫۶ میلی‌متر است و طول‌ و‌ عرض آن به ترتیب به ۱۵۱ و ۷۱٫۹ میلی‌متر می‌رسد. برای این محصول، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی ((Kirin 659 در ‌نظر گرفته‌ شده است که با دو پردازنده‌ی چهارهسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. سه گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند.

صفحه‌نمایش ۵٫۶۵‌اینچی آنر ۹ لایت با وضوح تصویر بالای ۱۰۸۰×۲۱۶۰ یا همان‌FullHD ، تراکم پیکسلی ۴۲۸ پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند برخی محصولات جدید هوآوی و سایر برندها، روی قاب پشتی آنر ۹ لایت هم دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی قرار دارند که به فلشی از نوع‌ LED‌ مجهز شده‌اند. این دو دوربین در کنار دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌(Geo-Tagging) ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره‌(Face Detection) ،‌ قابلیت عکاسی پانوراما‌ (‌Panorama‌)‌ و‌ HDR‌ را فراهم آورده‌اند که می‌تواند بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را پاسخ‌گو باشد.

مشاهده این گوشی در دیجی کالا

 

صحبت نهایی

در مقاله بهترین گوشی تا ۴ میلیون این گوشی هایی که ما معرفی کردیم توسط تیم تکبین مورد بررسی قرار گرفته است و به نتایج برخی از کابران هم توجه شده است, همچنین بچه های تیم تکبین از شیائومی  استفاده میکنند و کاملا راضی هستند و به کسانی که دنبال گوشی با کیفیت تا ۴ میلیون تومن هستند برند شیائومی را پیشنهاد میدهند.

همچنین اگر به دنبال بهترین گوشی های ۲۰۲۰ هستید میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.

اگر سوال و نظر هم درمورد این مقاله دارید میتوانید همینجا زیر همین پست اینجا بیان کنید.

منبع :
تکبین

دیدگاه ها

  • افشین می 1, 2020 :: 9:37 ق.ظ

    شیائومی بهترین گزینه است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *