بهترین پاوربانک های ۲۰۲۱ بر اساس قیمت

Picture1
ب
5/5 - (1 امتیاز)

از آنجایی که زندگی هر انسانی امروزه به وسایل دیجیتال مرتبط است و نبوده تلفن همراه تبلت و… باعث ایجاد مختل بسیار بزرگی در زندگی انسان می شود یکی از بهترین کارهایی که هر فردی می توانند برای جلوگیری از بروز مشکل انجام دهد خرید حداکثر وسایل و تجهیزات مورد نیاز وسایل دیجیتالی مانند دوربین، دیجیتال، تبلت، تلفن همراه، لپ‌تاپ و غیره است.

یکی از لوازمی که بسیار کاربردی است و جزو موارد اولیه ای به شمار می‌آید که هر فردی امروزه باید از آن داشته باشد پاور بانک است، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لوازم دیجیتال شما به سرعت باتری خالی کند و در مواقعی احتیاج به استفاده از لوازم دیجیتالی در مدت زمان طولانی داشته باشید، وجود پاور بانک مناسب می‌تواند در مواقع حساس به شما کمک کند تا در هر مکانی باتری وسایل دیجیتالی خود را شارژ کنید. در ادامه همراه تکبین باشید.

بهترین پاور بانک سامسونگ

برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برند ها در میان لوازم دیجیتال و مخصوص گوشی های تلفن همراه است، همانطور که میدانید در ایران افراد زیادی هستند که گوشی هایی با مارک سامسونگ استفاده میکنند و به همین علت دانستن اینکه چه پاوربانکی و با چه مدلی بهترین سازگاری را با گوشی ها و وسایل دیجیتالی مارک سامسونگ دارند دانشی حیاتی است‌.

پاور بانک سامسونگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپر مدل EB-P1100BSEGAE یکی از بهترین پاوربانک های سامسونگ است که دارای وزن کم ابعاد کوچک است که تحمل این دستگاه را بسیار راحت می کند، این پاور بانک قابلیت اینکه ولتاژ را بر اساس نوع گوشی تنظیم کند را به صورت اتومات دارد و با استفاده از این پاور بانک شما می‌توانید به سرعت وسایل خود را شارژ کنید به طور مثال پاور‌ بانک سامسونگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپر، وسایلی را که به طور معمول ۳۱۵ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارند را در ۲۲۰ دقیقه شارژ میکند.

بهترین پاوربانک

بهترین پاور بانک شیائومی

برند شیائومی محصولات دیجیتالی بسیار خوب و محبوبی را به بازار عرضه می‌کند، یکی از وسایل و تجهیزات الکترونیکی که برند شیائومی به مردم عرضه می کند پاوربانک های ۲۰۰۰۰ است، پاور بانک های ۲۰ هزار از جمله محصولات محبوبی است که برند شیائومی وارد بازار کرد و پس از آن نسخه دوم این پاور بانک به نام پاور بانک ۲۰۰۰۰ نسخه ۲ وارد بازار شد و ما هم اکنون نسخه پاور بانک ۲۰۰۰۰ نسخه ۲c را داریم که هم اکنون یکی از معروفترین پاوربانک های بازار به شمار می آید و این پاوربانک علاوه بر اینکه دارای ساختار و ویژگی‌های مانند نسخه ۲ پاوربانک های شیائومی است، قیمت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد و طراحی آن نیز مانند پاور بانک ام آی با صفحه سفید و بسیار زیبا طراحی شده است.

 پاوربانک ۲۰۰۰۰ نسخه ۲c دو پورت usb برای شارژ کردن و یک پورت میکرو usb دارد و شما با خرید پاور بانک ۲۰۰۰۰ شیائومی نسخه ۲c می توانید از شارژ سریع QC0/3 آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین پاور بانک انکر

یکی از بهترین پاور بانک های بازار ایران که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر انکر مدل Anker A1263 است، شما با خرید این پاور بانک می توانید به راحتی این پاور بانک را همه جا حمل کنید زیرا این پاور بانک ابعاد بسیار کوچکی دارد و علاوه بر این که به شما قابلیت شارژ سریع را می دهد، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هست و شما می توانید این پاور بانک را با قیمت ۳۷۵ هزار تومان به بالا خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *