سرویس دیزل ژنراتور

Picture1
ب
Rate this post

دیزل ژنراتور ها به دلیل این که یکی از ابزار تولید برق در زمان نیاز می باشند، سرویس و نگهداری از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. کار سرویس دیزل ژنراتور ها باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام بگیرد. از بهترین روش های سرویس دیزل ژنراتور ها توجه به برنامه و روش های سرویس ارائه شده توسط سازنده آن می باشد. اگر سرویس دیزل ژنراتور به صورت درست انجام نگیرد، ممکن است که دستگاه خراب شده و  در مدت زمان کوتاهی از کار بیافتد. در زمان اجاره دیزل ژنراتور از شرکت های مربوطه باید این نکته را در نظر داشت که شرکت باید دارای نیروی مجرب به منظور سرویس و تعمیر دیزل ژنراتور باشد. شرکت دیزل ژنراتور آمادگی اجاره دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور سایلنت به تمامی نقاط کشور را دارد، بنابراین تمامی کارفرمایان و پیمانکاران عزیز می توانند به منظور اجاره دیزل ژنراتور و ژنراتور های سایلنت، به سایت اینترنتی ما به نشانی (www.tavangostar.com) مراجعه و جهت اجاره و یا سرویس دیزل ژنراتور سایلنت خود اقدام نمایند.

از عوامل مهم در سرویس دیزل ژنراتور سایلنت

در زمان نصب دیزل ژنراتور سایلنت باید به نحوه نصب درست و مکان نصب آن ها توجه داشت. نصب و راه اندازی این دستگاه ها باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری شود. بروز هر گونه مشکلی در دستگاه می تواند منجر به وقوع خطر شود. مهندسین شرکت ما با در نظر داشتن تمامی این نکات سعی می کنند تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان در سراسر ایران عرضه کنند.

کلیه ی ژنراتور ها را باید به صورت دوره ای سرویس کرد، دوره ی آن ها به نوع آن ها ۲ یا ۳ ماهه می باشد. در صورت انجام نشدن این کار ممکن است که موتور دیزل ژنراتور دچار خرابی شود و هزینه های هنگفتی را برای شما به وجود بیاورد. به همین منظور شما عزیزان می توانید به منظور افزایش کارکرد موتور ژنراتور خود به تیم تخصصی دیزل ژنراتور اعتماد کنید. شرکت دیزل ژنراتور یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه اجاره دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور سایلنت است که علاوه بر عرضه این دستگاه ها خدمات نصب و سرویس دهی به آن ها رانیز به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه می دهد.

مزیت های خدمات سرویس دیزل ژنراتور ها

از مزایای خدمات عرضه شده توسط شرکت دیزل ژنراتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با انجام درست خدمات سرویس دیزل ژنراتور ها، می توان باعث افزایش طول عمر دستگاه شوید و هم چنین از به وجود آمدن هزینه های ناشی از خسارت جلوگیری کنید.
  • خدماتی که توسط شرکت ارائه می شوند ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشند.
  • انجام تمامی سرویس ها و خدمات از سوی شرکت به صورت منظم و برنامه ریزی شده می باشد، به همین خاطر نیازی به تماس و پیگیری از سوی مشتری نمی باشد.
  • شرکت دارای تیم تخصصی متشکل از متخصصین برق و مکانیک می باشد.
  • قطعات استفاده شده توسط متخصصین از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند.

 

نکاتی در رابطه با سرویس دیزل ژنراتور سایلنت

در هنگام اجاره دیزل ژنراتور باید به محیطی که آن را نصب می کنید نیز توجه داشته باشید. سعی کنید تا جایی که ممکن است دستگاه را در مکان هایی گرم قرار ندهید( مکان های دارای جریان هوای مناسب بهترین مکان برای نصب دستگاه می باشند). سعی کنید دستگاه را تمیز نگه دارید و روغن دستگاه را هر چند وقت یک بار تعویض کنید. سعی کنید در هنگام سوخت گیری دستگاه را به طور کامل خاموش کرده و پس از سوخت گیری دوباره روشن کنید. فیلتر های روغن و هوا را تقریبا در ۶ ماه یک بار تعویض کنید. از آنجایی که افزایش و کاهش فشار روغن باعث ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه می شود سعی کنید فشار روغن دیزل ژنراتور را کنترل کنید.

تیم دیزل ژنراتور که در زمینه اجاره دیزل ژنراتور و ژنراتور سایلنت فعالیت می کند. گروه صنعتی دیزل ژنراتور یکی از بزرگ ترین گروه های صنعتی در زمینه اجاره دیزل ژنراتور ها و دیزل ژنراتور سایلنت در سراسر کشور است که آماده خدمت رسانی به تمامی کارفرمایان و پیمانکاران در سراسر کشور می باشد. افراد به منظور اجاره دیزل ژنراتور و ژنراتور سایلنت می توانند به سایت اینترنتی ما به آدرس(www.tavangostar.com)   مراجعه و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *