نبودن بتل رویال در Call of Duty : Modern Warfare

call-duty-modern-warfare-trailer-release
ب
Rate this post

با انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare توسط شرکت Activision برخی رسانه ها با انتشار مقالاتی جزئیات این بازی را بیان کردند اما هیچ کدام از این رسانه ها به چند نفره این بازی نپرداختند. اما اخیرا اطلاعاتی در این باره توسط فروشگاه های پلی استیشن و ایکس باکس وان منتشر شده , و به اولین اطلاعات درمورد مد چندنفره دست اورده ایم . پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

اطلاعاتی که درمورد این باره توسط برخی از رسانه ها منتشر شده متاسفانه شامل جزئیات زیاد نمیشود اما به نقل این رسانه ها یعنی ایکس باکس وان و فروشگاه های پلی استیشن این بازی ها از مد ۲ نفره الی ۲۰ نفره پشتیبانی میکند . ولی این نکته هیچ چیز را تبه صورت مستقیم تایید نمی کند اما دوستاران بازی Call of Duty اعتقاد به این دارند که مد Ground War در جدید ترین نسخه های سری Call of Duty وجود خواهد داشت.

 

Call of Duty

برای آن دسته از گیمر هایی که نمی‌ دانند ، مد Ground War در گذشته از ۱۲ نفره الی ۱۸ نفره پشتیبانی می‌ کرده و به عنوان بزرگترین تجربه آنلاین سری این باری نیز شناخته می‌شده است. در ضمن، این مد را هم می‌توان نسخه تیمی Deathmatch و Domination دانست.

اعلام چنین تعداد کاربرانی برای مد های چند نفره اما یک نکته اساسی دیگر را هم نیز شامل می‌شود. با در نظر گرفتن اینکه بتل رویال بر حسب تداول تعداد زیادی از گیمر ها را شامل می‌شود، دوستداران این سری بازی نباید توقع این چنین مدی در بازی Call of Duty: Modern Warfare را داشته باشند. ولی این خبر چندان هم غافلگیر کننده نبوده است

آغازین سال جاری بود که مجله Gaming Intel با منتشر یک خبر مدعی شد در نسخه جدید سری  Call of Duty مد بتل رویال و Specialist وجود ندارد . در پایان، لازم به ذکر است که بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان برای چهار پلتفرم PS4 , Xbox one , PC عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه سوییچ وجود ندارد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *