تضمین سلامت قلب با گجت هوشمند iBeat

iBeat-Device4-1200×638-1
ب
Rate this post

اگر به سلامتی قلب خود اهمیت می‌دهید iBeat سیستم هوشمند نظارت بر قلب است که می‌تواند به‌صورت صددرصد این سلامتی را برای کاربرانش تضمین کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

به‌ گزارش «تکبین» به‌ نقل‌از گجت فلاو، این گجت پوشیدنی که بر دست کاربران به‌صورت ساعت بسته می‌شود می‌تواند به مانیتورینگ هوشمند قلب بپردازد.گفته می‌شود iBeat علاوه بر بررسی ضربان قلب به نوعی جریان خون را نیز رصد کرده و به‌صورت هوشمند به بررسی و شناسایی خطرات بالقوه و مخاطراتی می‌پردازد که سلامت قلب را تهدید می‌کند. بر این اساس کاربرانی که در معرض خطرات قلبی هستند یا سابقه بیماری قلبی دارند نیز می‌توانند از طریق این گجت هوشمند به‌طور خودکار از مشکلات قلبی خود مطلع شوند.

 

جالب است بدانید این دستگاه می‌تواند کاربران را به سیستم‌های اورژانسی و فوریت‌های پزشکی متصل کند. یعنی اگر فردی دچار حمله قلبی شود از طریق این دستگاه شناسایی و بسرعت تحت درمان‌های پزشکی قرار می‌گیرد. تیم پاسخگویی ۲۴ ساعته و GPS داخلی دستگاه مشخص می‌کند که بیمار دقیقاً کجا است. درهنگام استفاده از این دستگاه اگر به کمک نیاز دارید، می‌توانید دکمه اضطراری را فشار دهید. افزون بر این، کاربران می‌توانند از هر کجای جهان در این سیستم ثبت‌نام کنند و به روزرسانی‌هایی نیز انجام دهند. برای انجام این کار نیازی به اتصال به اینترنت نیز نخواهد بود و این دستگاه با بلوتوث هم کار می‌کند. این گجت هوشمند با قیمت ۲۵۰دلار در بازارعرضه شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *