چگونه از صفحه دسکتاپ عکس اسکرین شات (Screenshot) بگیریم؟

اسکرین شات
ب
5/5 - (1 امتیاز)

با سلام در این مقاله قصد دارم به شما یاد بدهم چگونه از صفحه دسکتاپ عکس یا اسکرین شات (Screenshot) بگیریم؟ جهت عکس برداری از صفحه دسکتاب راه های مختلفی وجود دارد که ما به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد, پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

چگونه از صفحه دسکتاپ اسکرین شات (Screenshot) بگیریم؟

روش اول اسکرین شات از دسکتاب

اگر میخواهید از کل صفحه ویندوز عکس برداری یا اسکرین شات نمایید با فشردن دکمه Win+PrintScreen و بعد کپی و پیست کردن در نرم افزار paint با فشردن دکمه ctrl+v و save کردن آن با فرمت jpg و png میتوانید از از صفحه دسکتاپ خود عکس برداری نمایید.

دسکتاپ

 

 

 

روش دوم عکس گرفتن از دسکتاب

با سرچ نرم افزار snipping tool در منوی start در ویندوز ۷ , ۸ , ۸٫۱ , ۱۰ میتوانید از صفحه دسکتاپ خود عکس برداری نمایید.بعد از اجرای نرم افزار بر روی گزینه New بزنید و محدوده عکس برداری را درگ کنید و بعد رها کنید تا از صفحه Screenshot گرفته شود. بعد میتوانید از زبانه file>save as عکس گرفته شده را ذخیره نمایید.

ویندوز

 

 

روش سوم اسکرین شات در ویندوز

شما با استفاده از نرم افزار هایی از نظیر snagit میتوانید از صفحه دسکتاپ خود نتنها عکس برداری کنید بلکه فیلم هم بگیرید کار با این نرم افزار بسیار راحت است.

شما میتوانید در این نرم افزار نوع گرفتن عکس یا فیلم را مشخص نمایید و با زدن گزینه  Capture محدوده عکس بررداری یا فیلم را مشخص کنید تا عکس یا فیلم مورد نظرتان را بگیرد.

snagit

این نرم افزار محیط ویرایش ساده ای دارد که میتوانید از آن استفاده کنید و با استفاده از اشکال مختلف عکس خود را ویرایش نمایید.

با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *