اضافه کردن زبانه(گروهها , کانالها و..) های بیشتر در پیام رسان سروش

۴۱۲۳۴۲۱۴۳۴
ب
Rate this post

با سلام , تو این روزا که تلگرام فیلتر شده و بحث پیام رسان داخلی خیلی داغ است و مردم دارند تازه به پیام رسان داخلی رو میارند ما قصد داریم یک آموزش کاربردی از پیام رسان سروش را به شما دوستان عزیز بدهیم, تا بحال در تلگرام از نسخه هایی همچو آیگرام و موبوگرام استفاده کرده اید. اگر دقت کرده باشید در این تلگرام های فارسی زبانه های جدا کننده پیام ها را دیده اید, یک زبانه پیام های گروه ها را جدا میکنید و دیگری پیام هال کانال ها را, در پیام رسان سروش این امکان است اما بصورت پیش فرض برای تمام کاربران فعال نیست,برای فعال سازی این امکان در ادامه همراه ما باشید.

 

اضافه کردن زبانه(گروهها , کانالها و..) های بیشتر در پیام رسان سروش

قدم اول: بعد از اینکه وارد پیام رسان سروش شدید وارد منو باز شوید و بر روی گزینه تنظیمات کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات شوید.

سروش

 

قدم دوم: بعد از کلیک بر روز گزینه تنظیمات وارد بخش مشخصات ظاهری شوید.

پیام رسان

قدم سوم: حال که وارد بخش مشخصات ظاهری شدید بر روی گزینه زبانه ها کلیک کنید .

سروش

قدم چهارم: بعد از اینکه وارد بخش زبانه ها شدید چند تا تکست باکس میبینید که  گزینه های آن غیر فعال است , شما با زدن تیک این گزینه ها میتوانید زبانه های همچو گروهها , کانالها و.. را به رابط کاربری خود در پیام رسان سروش اضافه کنید. و رابط کاربری خودتان را شبیه موبوگرام و آیگرام و دیگر تلگرام های پیشرفته دیگر کنید.

تکبین

بعد از زدن تیک تمام زبانه ها در بخش تنظیمات پیام رسان سروش, رابط کاربری شما به شکل ذیل خواهد بود و باعث راحتی و زیبایی در این پیام رسان خواهد شد. و میتوانید محیطی شبیه تلگرام را در این پیام رسان تجربه کنید.

سروش

امید وارم از این مقاله خوشتان آماده باشد و بتوانید از این بهره ببرید.

پایان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *