آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

techbeen.ir-instagram-profileSave
ب
5/5 - (3 امتیاز)

با سلام , شاید در شبکه اجتماعی اینستاگرام دوست داشته باشید عکس پروفایل دوستتان یا شخص دیگری را در موبایلتان ذخیره سازی کنید اما مقدور به انجام این کار نشدید .دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در خود برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست ، اما ما در این آموزش قصد داریم به شما با چندین روش یاد بدهیم چگونه عکس پروفایل  شخصی را ذخیره سازی کنید . پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید تا روش های مورد نظر را برای شما شرح دهیم.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر

شما با این روش میتوانید بدون هیچ نرم افزاری میتوانید پروفایل شخصی ار که میخواهید در کامپیوتر شخصی تان ذخیره سازی کنید.

قدم اول : با استفاده از رایانه شخصی حساب اینستاگرامی شخص مورد نظرتان مراجعه کنید , و در ادامه بر روی عکس پروفایل مورد نظر راست کلیک کرده گزینه copy image location را بزنید.

پروفایل اینستاگرام

قدم دوم: بعد از کلیک کردن بر روی گزینه copy image location آدرس تصویر مورد نظر در رایانه شما کپی میشود و با چسباندن(Paste) آن بر روی نوار جست و جو مرورگر عکس مورد نظر ظاهر میشود. و با حذف کردن بخش “s320x320” در آدرس تصویر میتوانید عکس را با کیفیت اصلی مشاهده کنید.

instagram

قدم سوم: حال در این بخش لازم است بر روی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و  گزینه save image as را بزنید و عکس را در محل مورد نظر خود ذخیره سازی کنید.

پروفایل

دانلود پروفایل اینستاگرام در موبایل

۱ نرم افزار Insta Profile Pic Zoom & Save

اگر می خواهید عکس پروافیل Instagram را با کیفیت کامل بگیرید بدون نیاز به باز کردن برنامه Instagram، این برنامه مناسب برای شماست.

موبایل

این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است و به شما اجازه می دهد تصاویر نمایه Insta را مشاهده و ذخیره کنید. شما فقط باید نام مشخصات را وارد کنید و دکمه Get Profile Picture را بزنید.

مقاله‌ی مرتبط:

ذخیره

همچنین میتوانید با ضربه زدن به نماد گالری در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی، تصاویر پروفایل ذخیره شده را مشاهده کنید. این برنامه فقط تصاویر زیر ۳ مگ را ذخیره میکند.

۲  نرم افزار Insta Big Profile Photo

اکثرا رمانی که تصاویر پروفایل اینستاگرام در اندازه کوچک هستند , کیفیت آن از دست میرود . از این رو بهتر است یک برنامه بزرگنمایی عکس مانند این داشته باشید و از آن بهره ببرید.

اینستاگرام

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که برنامه Instagram را باز کنید، URL تصویر را کپی کنید و آن را بر روی رابط Instant Big Profile Photo قرار دهید. سپس، Load Load را بزنید تا تصویر نمایه را در اندازه کامل مشاهده کنید.

بر استفاده از این نرم افزار تنها کاری که باید کنید وارد برنامه اینستاگرام شوید و  URL تصویر مورد نظر را کپی کنید  و آن را بر روی Instant Big Profile Photo قرار دهید. سپس، Load itرا بزنید تا تصویر پروفایل را در اندازه کامل مشاهده کنید. این نرم افزار میتوانید عکس های پروفایل را تا به اندازه ۱۰ مگ دانلود نمایید.

۳  نرم افزار Profile Picture Download for Instagram

برنامه Profile Picture Download for Instagram به دلیل ساده بودن و راحتی کار و رایگان بودنش توانسته است با امتیار ۴٫۷ یکی از بهترین برنامه های فروشگاه play شود.

مانند Insta Profile Zoom & Save، این برنامه همچنین نیازی به نصب برنامه Instagram روی دستگاه شما ندارد. تنها لازم در این نرم افزار در بالای صفحه آیدی شخص مورد نظر را تایپ نمایید و جستجو کنید. زمانی که تصویر پروفایل مورد نظر در صفحه نمایش داده میشود , دکمه دانلود این تصویر را در پایین ضربه بزنید. این تصویر را در گالری موبایل شما ذخیره سازی میکند.

این نرم افزار قادر عکس هایی کمتر از ۳ مگ را ذخیره سازی کنید.

با استفاده از روش های ارائه شده در این مقاله آموزشی میتوانید به زاحتی عکس های پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید.

آیا تا اکنون سعی به ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام کرده اید؟ از کدام یک روش استفاده کرده اید؟

منبع :
guidingtech

دیدگاه ها

  • مهدیس ژوئن 3, 2019 :: 10:55 ق.ظ

    ممنونم عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *