جیمیل جدید برای همه کاربران توسط گوگل به زودی اجباری می شود

gsmarena_002
ب
5/5 - (1 امتیاز)

گوگل اعلام کرده است که طرح جدید جیمیل – که در ماه آوریل معرفی شد و در حال حاضر به عنوان بخشی از یک برنامه Early Adopter در دسترس است – برای همه کاربران در ماه آینده در دسترس خواهد بود. این بازطراحی از همان ابتدا در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت است  و حالا گوگل اعلام کرده که در ماه آینده، همه می‌توانند از طرح  جدید جیمیل به صورت متریال دیزاین  استفاده کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در حال حاضر اجباری برای استفاده از طرح جدید جمیل نیست و کاربر میتواند هر کدام از طراح ها را خواست را به صورت اختیاری انتخاب کندکنید , در صورت تعویض طرح قدیم به جدید پیشنهاد میشود مقاله آموزش فعال سازی رابط کاربری جدید جیمیل(gmail) برای کاربران بخوانید. هچنین گوگل اعلام کرده است که حدود هشت هفته پس از انتشار جهانی طرح جدید جیمیل این طرح برای همه کاربران قابل دسرس است و میتوانند به صورت خود کار از طرح قدیمی به طرح جدید کوچ کنند. و حدود ۱۲ هفته پس از شروع جیمیل جدید، کسانی که از آن استفاده کردند، به طور خودکار به تجربه جدید مهاجرت می کنند و بعد از آن نمی توانند از آن استفاده کنند.

جیمیل

در جیمیل جدید گوگل نگاه ویژه‌ای به امنیت سرویس خود داشته، تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده و در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها هم راحت‌تر شده‌اند.

 

 

منبع :
gsmarena

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *