بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳

laptops-lowres-2×1–1024×512
ب
4.4/5 - (11 امتیاز)

 بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ دارای ویژگی‌های بارز بسیاری هستند که موجب برتری آن‌ها نسبت به سایر لپ تاپ‌های موجود در بازار شده است و فروش این محصولات را به شدّت افزایش داده است. لپ تاپ‌‌های تولید شده توسّط کمپانی‌های مطرحی همچون ایسوس و اپل به دلیل استفاده از جدید‌ترین قطعات سخت افزاری و تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت این لپ تاپ‌ها معمولاً با استقبال بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات مواجه می‌شوند و این مسئله نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی همچنان تشنه‌ی استفاده از محصولات جدید‌تر و کاربردی‌تر هستند.

در سال ۲۰۲۳ میلادی لپ تاپ‌های باکیفیّت بسیاری به بازار عرضه شده‌اند و این مورد باعث گردیده است تا خریداران با گزینه‌های بسیار متنوّعی روبرو شوند و در هنگام خرید لپ تاپ مورد نظر خود دچار سردرگمی گردند. با این حال، بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ دارای برخی از ویژگی‌های مشترک هستند که با توجّه به آن‌ها می‌توان دامنه‌ی گزینه‌های موجود را محدود‌تر کرد و در نهایت بهترین لپ تاپ را از میان این گزینه‌ها انتخاب نمود. در ادامه همراه تکبین تا تعدادی از بارز‌ترین ویژگی‌های بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ را به شما عزیزان معرّفی نماییم و شما را با تعدادی از جدید‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات ارائه شده در سال ۲۰۲۳ آشنا سازیم.

بهترین لپ تاپ‌های 2020
بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۱ دارای ویژگی‌های شاخصی نسبت به لپ تاپ‌های معمولی هستند

معرّفی بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳:

Asus VivoBook X540MB جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ شناخته می‌شود:

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ میان رده و در عین حال همه فن حریف و باکیفیّت هستید بهتر است که نیم نگاهی را به این لپ تاپ داشته باشید زیرا این محصول به دلیل وجود برخی از ویژگی‌ها جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ شناخته می‌شود و تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازا‌های جهانی تجربه کرده است. در ساخت این مدل از پردازنده‌ی Celeron N4000 استفاده شده است که میزان حافظه‌ی آن در حدود ۴ مگابایت می‌باشد و می‌تواند اطّلاعات را با سرعتی در حدود ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز پردازش کند که سرعت نسبتاً مناسبی برای این لپ تاپ با در نظر گرفتن قیمت آن محسوب می‌شود.

Asus VivoBook X540MB جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ است

پردازنده‌های سری Celeron جزو جدید‌ترین پردازنده‌های شرکت اینتل هستند که در انواع مختلفی تولید شده‌اند و از نظر مصرف انرژی و سرعت پردازش تغییرات گسترده‌ای را نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های این کمپانی تجربه کرده‌اند و از آن‌ها در ساخت بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ نیز استفاده شده است. همچنین، این لپ تاپ دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم می‌باشد و به یک پردازنده‌ی گرافیکی ۲ گیگابایتی مجهّز شده است و می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را پوشش دهد. نمایشگر Full HD این مدل دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و وجود روکش مات در این نمایشگر باعث شده است تا بتوان از آن در محیط بیرون نیز به راحتی استفاده کرد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز Asus VivoBook X540MB:

  • پردازنده‌ی قدرتمند
  • نمایشگر باکیفیّت
  • بلندگوهای خارق‌العادّه
  • تنوّع بالای پورت‌ها
  • طرّاحی چشم نواز

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ALC6-R5 12GB 256GB 1T

سال‌ها است که نام لنوو به عنوان یکی از فعال‌ترین برندهای تولید کننده‌ی لپ تاپ مطرح می‌شود. محصولات این شرکت در کنار قیمت معقولی که دارند، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ مدل IdeaPad 3 15ALC6-R5 12GB 256GB 1T لنوو از محصولات پرفروش این شرکت است که می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای انجام امور روزمره باشد.
این لپ تاپ به پردازنده‌ی Ryzen 5 5500U شرکت AMD مجهز شده است. همچنین، ۱۲ گیگابایت رم از نوع DDR4 با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی هیبریدی در این لپ تاپ تعبیه شده است و در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. همچنین، شرکت لنوو برای این لپ تاپ نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی از نوع TN با وضوح ۱۰۸۰p یا Full HD در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که این لپ تاپ فاقد پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بوده و دارندگان آن باید به تراشه‌ی گرافیکی مجتمع پردازنده‌ی مرکزی آن یعنی Radeon RX Vega 7 بسنده کنند. این لپ تاپ توسط شرکت وارد کننده کاستوم شده و برخی از مشخصات آن ارتقا یافته است.

لپ تاپ Asus VivoBook K543UB – MR:

این مدل یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های کمپانی ایسوس در ایران است و جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ محسوب می‌شود و از کیفیّت بسیار مناسبی برخوردار است. اگرچه این لپ تاپ تفاوت‌های چندانی را با مدل X540MB ندارد ولی استفاده از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل در این لپ تاپ باعث شده است تا قدرت پردازش آن به میزان قابل توجّهی افزایش یابد و تجربه‌ی متفاوتی را برای کاربران رقم بزند. با این حال، این لپ تاپ فاقد صفحه نمایش مات می‌باشد و این ویژگی موجب شده است تا استفاده از آن در فضاهای باز با مشکلاتی همراه باشد ولی این محصول از نظر زیبایی و جذّابیت بهتر از مدل قبلی ساخته شده است و قطعاً رضایت شما را از این نظر کسب خواهد کرد.

بهترین لپ تاپ های 2020
Asus VivoBook K543UB – MR به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ از زیبایی چشم‌نوازی برخوردار است

کمپانی ایسوس این محصول را برای استفاده‌های روزمرّه و مالتی مدیا طرّاحی کرده است و باتری قدرتمند آن باعث شده است تا کاربران بتوانند برای مدّتی طولانی از عملکرد‌های این لپ تاپ برای رفع نیاز‌های خود استفاده نمایند و کیفیّت بی نظیر این لپ تاپ در مقایسه با رقبای اصلی آن باعث شده است تا این محصول جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ شناخته شود و به سرعت جایگاه خود را در بازار بدست آورد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز Asus VivoBook K543UB – MR:

  • سرعت پردازش بالا
  • طرّاحی زیبا
  • باتری قدرتمند

لپ تاپ VivoBook R521JB-EJ027 در دسته‌ی بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ قرار دارد:

کمپانی ایسوس در سال‌های گذشته توجّه و زمان زیادی را بر روی تولید لپ تاپ‌های قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت صرف کرده است و این مدل جزو محصولاتی است که بر اساس این استراتژی طرّاحی و ساخته شده است و جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ می‌باشد. در ساخت این لپ تاپ از پردازنده‌‌ی ۱۰۳۵G1 که جزو قدرتمند‌ترن پردازنده‌های کمپانی اینتل است استفاده شده است و سرعت ۲٫۸ گیگاهرتزی و حافظه‌ی کش ۶ مگابایتی این پردازنده می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را برای شما رقم بزند و به همین دلیل است که این محصول جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ طبقه بندی می‌شود.

بهترین گوشی های 2020
پردازنده‌ی قدرتمند VivoBook R521JB-EJ027 توانایی پوشش تمامی نیاز‌های شما را دارد

همچنین، وجود ۸ گیگابایت رم و یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی که دارای روکش مات می‌باشد موجب کامل‌تر شدن VivoBook R521JB-EJ027 شده است و می‌توان ادّعا کرد که این لپ تاپ با شایستگی تمام در لیست بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز VivoBook R521JB-EJ027:

  • مجهّز بودن به جدید‌ترین نسل پردازنده‌های شرکت اینتل
  • مناسب بودن میزان رم و حافظه‌ی کش لپ تاپ
  • نمایشگر باکیفیّت
  • مجهّز بودن به پورت USB 3.1

لپ تاپ AN715-51-73V6 در جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ است:

کمپانی ایسر فعّالیت گسترده‌ای را در زمینه‌ی تولید لپ تاپ‌های گیمینگ آغاز کرده است و تاکنون محصولات بسیار قدرتمندی را برای اجرای راحت‌تر و بهتر بازی‌های کامپیوتری تولید نموده است. این لپ تاپ جزو محصولات گیمینگ کمپانی ایسر محسوب می‌شود و کیفیّت خارق‌العادّه‌ی آن در مقایسه با لپ تاپ‌ های شرکت ایسوس باعث شده است تا این مدل با استقبال بی نظیری از سوی علاقه‌مندان مواجه شود و در لیست بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ قرار بگیرد.

هترین لپ تاپ‌های 2020
لپ تاپ AN715-51-73V6 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ از نظر کاربران شناخته می‌شود

پردازنده‌ی ۷ هسته‌ای با قدرت پردازش ۲٫۸ گیگاهرتز، ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش، ۲۴ گیگابایت رم اختصاصی، کارت گرافیک ۴ گیگابایتی و نمایشگر IPS تنها گوشه‌ای از مشخّصات فنّی این لپ تاپ باکیفیّت و قدرتمند هستند و به راحتی می‌توان متوجّه شد که چرا این محصول جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. از آنجایی که لپ تاپ AN715-51-73V6 برای مصارف گیمینگ طرّاحی شده است، از نظر ظرفیّت باتری و تعداد و کیفیّت پورت‌ها در سطح بهتری نسبت به سایر محصولات قرار دارد و به هارد SSD مجهّز است و می‌تواند تمامی انتظارات شما از یک لپ تاپ گیمینگ را برآورده کند و این محصول به درستی در لیست بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز لپ تاپ AN715-51-73V6:

  • کارت گرافیکی قدرتمند
  • پردازنده‌ی خارق‌العادّه
  • تنوّع بالای پورت‌ها
  • باتری پرظرفیت
  • نمایشگر Full HD
  • طرّاحی زیبا

لپ تاپ Apple MacBook Pro MVVM 2:

بهترین لپ تاپ های 2020
لپ تاپ Apple MacBook Pro MVVM 2 با زیبایی و ظرافت خود خریدارات را مبهوت کرده است

لپ تاپ‌های کمپانی اپل همواره یک سر و گردن بالاتر از سایر لپ تاپ‌ها قرار دارند و علّت این مسئله چیزی جز مشخّصات فنّی خارق العادّه‌ی این لپ تاپ‌ها نیست و به همین دلیل است که لپ تاپ لپ تاپ Apple MacBook Pro MVVM 2 جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ می‌باشد. این مدل به پردازنده‌ی ۹ هسته‌‌ای و نسل نهم اینتل مجهّز است و سرعت پردازنده‌ی این لپ تاپ در حدود ۲٫۵ گیگاهرتز در ثانیه می‌باشد که در نگاه اوّل عدد غیر قابل باوری تلقّی می‌شود.

همچنین، لپ تاپ Apple MacBook Pro MVVM 2 دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی کش اختصاصی است و از جدید‌ترین نسل هارد‌های SSD برای ساخت آن استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن جزو پربازده‌ترین محصولات کمپانی AMD در جهان می‌باشد و این موارد باعث شده‌اند تا قرار گرفتن این لپ تاپ در میان بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ به هیچ عنوان تعجّب برانگیز نباشد.

جالب است بدانید که این لپ تاپ دارای ۴ عدد USB Type C از نوع Thunderbolt 3  می‌باشد که در نوع خود بی نظیر است و موجب شده است تا این محصول جزو پرفروش‌ترین و بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ در نظر گرفته شود و علاقه‌مندان بسیاری برای خرید این محصول مجاب گردند. با این حال، این لپ تاپ زیبا از پورت HDMI و پورت VGA پشتیبانی نمی‌کند و این مسئله می‌تواند مشکلاتی را برای شما در هنگام استفاده از این لپ تاپ برای مصارف مختلف ایجاد نماید. در کل، Apple MacBook Pro MVVM 2 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ توانسته است تا فروش بالایی را در بازار‌های جهانی کسب کند و باعث بهت و حیرت علاقه‌مندان به محصولات کمپانی اپل شود.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز Apple MacBook Pro MVVM 2:

  • طرّاحی ظریف و زیبا
  • کارت گرافیک قدرتمند
  • وجود ۴ عدد پورت از نوع USB Type C
  • هارد SSD
  • پردازنده‌ی قدرتمند و پربازده

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3- B جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ شناخته می‌شود:

سری Surface Book کمپانی مایکروسافت جزو محصولاتی هستند که طرفداران مخصوص به خود را دارند و جدید‌ترین محصول از این سری لپ تاپ‌ها توانسته است تا در لیست بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ قرار بگیرد و فروش مناسبی را تجربه کند. این لپ تاپ ۱۵ اینچی به یک پردازنده‌ی ۷ هسته‌ای از نوع ۱۰۶۵G7 مجهّز است و توانایی پردازش اطّلاعات با سرعت ۲ گیگاهرتز در ثانیه را دارد و رم ۱۶ گیگاباتی آن نوید بخش یک تجربه‌ی متفاوت برای کاربران این محصول می‌باشد.

لپ تاپ Surface Book 3- B به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ چالش‌های جدیدی را برای رقبای خود ایجاد کرده است

این لپ تاپ قدرتمند و در عین حال زیبا با کمک کارت گرافیکی ۶ گیگاباتی خود می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را پوشش دهد و می‌تواند به راحتی با بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ که با سیستم عامل ویندوز سازگار هستند رقابت کند. نمایشگر لمسی Surface Book 3- B قابلیّت جدا شدن از لپ تاپ را دارد و می‌توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد و تراکم پیکسل‌های آن در سطح مناسبی قرار دارد.

همچنین، این لپ تاپ دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD است و فاقد درایور نوری می‌باشد که این مورد نقش بسیار پر رنگی را در کاهش ضخامت و افزایش ظرافت و زیبایی این لپ تاپ ایفا کرده است و مجموعه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا Surface Book 3- B جزو بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۲ شناخته شود و با استقبال علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی مواجه گردد. در کل، اگر به دنبال یک لپ تاپ همه فن حریف هستید و قصد دارید تا هزینه‌ی زیادی را صرف خرید لپ تاپ مورد نظر خود نمایید، می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید این مدل اقدام کنید و از مزایای بی شمار آن در کنار زیبایی این محصول بهره‌مند شوید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز Surface Book 3- B:

  • نمایشگر باکیفیّت
  • سبک بودن و زیبایی
  • پردازنده‌ی قدرتمند و جدید
  • حافظه‌ی SSD
  • کارت گرافیک ۶ گیگابایتی
  • امکان شارژدهی تا ۱۷ ساعت برای مصارف عادّی

اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید‌ترین و بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳:

 

بالا بودن کیفیّت نمایشگر بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳:

نمایشگر یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های لپ تاپ محسوب می‌شود و کیفیّت آن از اهمیّت بالایی برخوردار است. بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ معمولاً با نمایشگر‌های باکیفیّت و قدرتمندی ساخته می‌شوند تا بتوانند بهترین رزولوشن را در اختیار کاربران خود قرار دهند و آن‌ها را با کیفیّت و وضوح بالای تصاویر خود متحیّر سازند. اگرچه نمایشگر‌های TFT-LED جزو نمایشگر‌های مطرح و مناسب برای لپ‌ تاپ‌های گران قیمت و پرفروش محسوب می‌شوند ولی این نمایشگر‌ها از نظر مصرف انرژی و وضوح تصاویر به پای نمایشگر‌های IPS نمی‌رسند و در ساخت لپ تاپ‌های پرچمدار کمپانی‌هایی همچون اپل و ایسوس معمولاً از این نوع نمایشگر‌ها استفاده شده است و این مسئله ضمن افزایش قیمت این مدل‌ها موجب افزایش غیر قابل باور کیفیّت تصاویر آن‌ها شده است.

با این حال، لازم است به این نکته توجّه داشته باشید که نوع نمایشگر بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ معمولاً بر اساس کاربرد اصلی آن‌ها انتخاب می‌شود و عدم استفاده از نمایشگر‌های IPS در ساخت یک لپ تاپ به معنای بی‌کیفیّت بودن تصاویر آن نیست و این نمایشگر‌ها نیز می‌توانند تصایر را با کیفیّت Full HD به نمایش بگذارند و تعداد بسیاری از بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ از این نوع نمایشگر بهره می‌برند.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰
بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ از نظر کیفیّت نمایشگر در سطح بالاتری قرار دارند

وجود پردازنده‌های قدرتمند در بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳

در گذشته تنها کمپانی اینتل در زمینه‌ی تولید پردازنده‌های لپ تاپ در حال فعّالیت بود ولی هم اکنون پردازنده‌های برند AMD نیز حرف‌های زیادی را برای گفتن دارند و توانسته‌اند تا جایگاه مناسب خود را در بازار کسب کنند و در ساخت بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ بیشتر از این نوع پردازنده‌ها استفاده می‌شود.

همچنین، با ارتقاء قدرت پردازنده‌های لپ تاپ‌ها در سال‌های اخیر این پردازنده‌ها فاصله‌ی خود را از نظر قدرت و سرعت پردازش با نسل‌های قبلی خود بیشتر کرده‌اند و از لحاظ مصرف انرژی بهبود یافته‌اند و پردازنده‌های استفاده شده در ساخت بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳  این نظر در سطح مجزّایی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار قرار دارند.

در رابطه با قدرت پردازش اطّلاعات پردازنده‌های لپ‌ تاپ‌ها بد نیست بدانید که بالا بودن حافظه‌ی کش (Cache) در بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ این امکان را به خریداران می‌دهد تا به اجرای بازی‌های سنگین و یا طرّاحی پروژه‌های گرافیکی بپردازند و دیگر نگران هنگ کردن لپ تاپ خود نباشند. هم اکنون نسل هشتم و نهم پردازنده‌های شرکت اینتل از این نظر در صدر قرار دارند و می‌توانند تمامی نیاز‌های شما را پوشش دهند و شما را با کیفیّت و سرعت بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ آشنا سازند.

استفاده از پردازنده‌های نسل هشتم و نهم اینتل در ساخت بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ به امری رایج تبدیل شده است

کارت گرافیک بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳

کارت گرافیک از دیگر اجزایی است که خریداران در هنگام انتخاب لپ تاپ به آن توجّه می‌کنند و بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ از این نظر انتخاب‌های مناسب‌تری محسوب می‌ش

وند زیرا شرکت‌های سازنده‌ی لپ تاپ در هنگام انتخاب قطعات مدل‌های پرچمدار خود وسواس بیشتری را به خرج می‌دهند و معمولاً از بهترین کارت‌های گرافیک برای ساخت بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ استفاده می‌کنند. شرکت‌های AMD و Nvidia جزو مطرح‌ترین شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی ساخت کارت‌ گرافیک شناخته می‌شوند و محصولات این برند‌ها طرفداران بسیاری را در دنیای کامپیوتر دارند.

پیشنهاد میشود: بهترین دوربین عکاسی حرفه ای

کارت‌های گرافیک قدرتمند در گذشته از نظر اندازه بسیار بزرگ‌تر و حجیم‌تر از امروز بودند و امکان استفاده از آن‌ها در ساخت لپ تاپ‌های پیشرفته وجود نداشت ولی با پیشرفت تکنولوژی اندازه‌ی کارت‌های گرافیک نیز کوچک‌تر شد و هم اکنون بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ استفاده از کارت‌های گرافیک قدرتمند‌تری ساخته می‌شوند و امکان اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را برای خریداران فراهم می‌کنند.

با این حال، لازم به ذکر است که نوع کارت گرافیکی استفاده شده در ساخت لپ تاپ‌ بر اساس کاربردهای تعریف شده برای آن انتخاب می‌شود و تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ کارت‌های گرافیکی نه چندان قدرتمندی ساخته شده‌اند زیرا کاربرد اصلی این مدل‌ها استفاده از آن‌ها برای اجرای بازی‌های گرافیکی نیست و چنانچه شما قصد دارید تا از لپ تاپ خود برای این منظور استفاده کنید بهتر است که به سراغ مدل‌های گیمینگ بروید و از این نوع لپ تاپ‌ها برای اجرای بازی‌های مورد علاقه‌ی خود کمک بگیرید.

لپ تاپ‌های 2020
کمپانی ایسوس محصولات بیشتری را از لیست بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ به خود اختصاص داده است

طراحی و جنس بدنه‌ی بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳:

بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳ معمولاً از طرّاحی متفاوت‌تری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی برخوردار هستند و ظریف‌تر و زیبا‌تر از سایر مدل‌ها طرّاحی می‌شوند تا بتوانند تفاوت‌های خود را بهتر به رخ بکشند. هم اکنون ضخامت لپ تاپ‌های پرچمدار شرکت اپل در حالت بسته کم‌تر از ضخامت یک مداد است و در ساخت لپ تاپ‌های این برند معتبر از مواد اوّلیه سبک‌تری استفاده می‌شود و وجود چنین ویژگی بارزی در کنار سایر موارد ذکر شده باعث می‌گردد تا بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۳ تجربه‌ی متفاوتی را برای کاربران رقم بزنند و فاصله‌ی خود را با محصولات دیگر بیشتر کنند.

لپ تاپ‌های پرچمدار معمولاً از نظر ظاهری تفاوت‌های عمده‌ای را با محصولات میان رده دارند

لپ تاپ‌های ساخته شده برای طرّاحی و یا لپ تاپ‌ های گیمینگ دو مثال بارز از متفاوت بودن طرّاحی لپ تاپ‌ های پرچمدار و انقلابی هستند و زیبایی ظاهری آن‌ها باعث می‌شود تا خریداران بیشتری به سوی آن‌ها جذب شوند و این نوع محصولات معمولاً فروش بیشتری را کسب می‌کنند. همچنین، برخی دیگر از ویژگی‌ها وجود دارند که بر اساس نوع کاربرد‌های تعریف شده برای لپ تاپ انتخاب می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: نوع و تعداد پورت‌ها، طرّاحی صفحه کلید و موس پد، میزان شارژدهی باتری بهترین لپ تاپ‌های ۲۰۲۳، وزن لپ تاپ و نوع و میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اشاره کرد.

دیدگاه ها

  • علی آوریل 4, 2022 :: 7:44 ق.ظ

    لپ تاپ جدیده اپل با پردازنده جدید اپل نبود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *