احتمالا کمپانی سامسونگ Galaxy X را قبل از Galaxy S10 معرفی می کند

Samsung-Galaxy-X-2-2
ب
5/5 - (1 امتیاز)

اخیرا طیق خبر ها برخی از کمپانی های بزرگ به فکر گوشی های تاشو هستند, که یکی از این کمپانی ها شرکت سامسونگ است  که قرار است گوشی تاشو خودش را یعنی Galaxy X را معرفی کند.در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

گوشی تاشو و قابل انعطاف سامسونگ که به عنوان Galaxy X شناخته می شود موضوع بسیاری از سایت ها و گزارش ها در ماه های اخیر بوده است.از اندازه صفحه نمایش تا ظرفیت باتری شایعات و حدس هایی درباره Galaxy Xگفته شده است.طبق بیشتر اطلاعات موجود معرفی و  عرضه Galaxy x با هاله از ابهامات در اوایل سال جدید میلادی است.طبق اطلاعات به دست آمده سامسونگ زمان مشخصی را برای عرضه Galaxy X ارائه می کند.

 

باتوجه به شایعات وحدس ها برنامه های فعلی سامسونگ نشان می دهد که Galaxy Xممکن است در CES 2019 معرفی شود و درحالی که Galaxy S10در MWC2019معرفی خواهد شد.طبق معمول Galaxy s10 در همان تاریخی معرفی می شود که امسال Galaxy s9معرفی شد.شایعه درباره معرفی Galaxy xدر CES2019 عجیب است زیرا از آنجایی که سامسونگ به ندرت گوشی های اسمارتفون برجسته  و پرچمدار خود را در CES معرفی می کند.

 

با این حال طبق گزارشات زیادی Galaxy x ممکن است به صورت محدود وبا یک برچسب با قیمت بالا عرضه شود. این استراژی ممکن است شبیه آنچه باشد که سامسونگ با صفحه نمایش سری Edgeانجام داده است.نسل اول Galaxy xممکن است به عنوان یک دستگاه آزمون برای سنجش پاسخ بازار و جمع آوری اظلاعات قبل از تولید محصول اصلی معرفی شود.

 

لازم به ذکر هست همه این اطلاعات و شایعات و گمانه زنی ها اولیه است. با اینکه ice universeدارای یک رکورد قابل قبولی است ولی باز ممکن است ولی هنوز ممکن است اطلاعات به دست آمده غلط باشد یا تاریخ عرضه آن تغییر کند بنابراین ما به شما توصیه می کنیم همه ی این اطلاعات را با شکاکیت قبول کنید

 

نظر شما چیست؟؟؟!!!

آیا به نظر شما کمپانی سامسونگ قبل از گلگسی اس ۱۰ گلگسی ایکس را معرفی می کند؟؟!! لطفا نظر خود را در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

منبع :
sammobile

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *