مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۹ را معرفی کرد

visual_studio_purple
ب
4/5 - (1 امتیاز)

مایکروسافت محیط توسعه یک پارچه خود که ویژوال استودیو ۲۰۱۹ نام دارد را معرفی کرد. و قرار است در ماه های  آبنده این نرم افزار منتشر شود. این شرکت امیدوار است که به سرعت و به طور تدریجی ویژوال استودیو ۲۰۱۹ را عرضه کند. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۷ برای ویندوز را در مارس ۲۰۱۷ و ویژوال استودیو ۲۰۱۷ برای مک در ماه مه همان سال در اختیار علاقمندان قرار گرفت. با وجود یک سال از انشتار آخرین نسخه ویژوال استودیو مایکروسافت چندین بار این نرم افزار را آبدیت کرده است.

مایکروسافت در ماه گذشته در کنفرانس توسعه ۲۰۱۸ خود، دو پیش نمایش جدید ویژوال استودیو ۲۰۱۹ را به نماش گذاشت : ویژگی‌های جدید معرفی شده شامل دو قابلیت IntelliCode و Live Share می‌شوند، قابلیت موسوم به IntelliCode‌ را باید یک ویژگی پیشرفته‌تر از IntelliSense خواند که به لطف هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان در زمان برنامه‌نویسی کمک می‌کند تا سرعت بیشتری در توسعه‌ داشته باشند. ویژگی Live Share نیز این قابلیت را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا در زمان توسعه‌ و برنامه‌نویسی به‌صورت آنی امکان اشتراک‌گذاری کد‌های توسعه یافته را با سایر توسعه‌دهندگان داشته باشند. این اشتراک‌گذاری و توسعه‌‌ی همزمان از طریق دو محیط ویژوال استودیو و ویژوال استودیو کد برای توسعه‌دهندگان ممکن شده است.

مایکروسافت جزئیات زیادی را در مورد ویژوال استودیو ارائه نکرده است. این کمپانی پس از آنکه گیت‌هاب را تصاحب کرده، اعلام کرده که در ویژوال استودیو ۲۰۱۹ قابلیت‌های بیشتری را برای استفاده در گیت‌هاب پیش‌بینی کرده است.

مایکروسافت همچون گذشته نسخه‌های پیش‌نمایش ویژوال استودیو ۲۰۱۹ را در کنار ویژوال استودیو ۲۰۱۷ نصب خواهد کرد. برای استفاده از این نسخه‌ی جدید نیازی به تغییرات در سیستم‌عامل نیست.

منبع :
venturebeat

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *