ساعت های هوشمند میبرو چه امکاناتی دارد؟

Picture1
ب
5/5 - (1 امتیاز)

ساعت های هوشمند میبرو با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی در کنار برچسب قیمت رقابتی شناخته می‌شوند. اگر قصد خرید محصولات این برند را دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما شوید تا شما را با ویژگی های ساعت میبرو آشنا کنیم.

با قابلیت های ساعت میبرو آشنا شوید

تمام ساعت های هوشمندی که تا به حال توسط کمپانی Mibro تولید شده‌اند، از نمایشگرهای لمسی با کیفیت ساخت بالا بهره می‌برند و وجود امکانات خوبی مانند ضد آب بودن، بهره‌مندی از نرم‌افزار اختصاصی، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف و همچنین وجود سنسورهای سلامتی متعدد، آنها را به محصولاتی با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند.

در ادامه، امکانات ساعت هوشمند میبرو را در قالب بخش‌های مختلفی مانند کیفیت ساخت، نمایشگر، امکانات نرم‌افزاری، طراحی، قابلیت‌های ورزشی و .. را بیان می‌کنیم تا در هنگام خرید ساعت mibro مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

طراحی و کیفیت صفحه

یکی از مهم‌ترین ویژگی های ساعت میبرو که تقریبا در تمام محصولات آن دیده می‌شود، استفاده از بدنه فلزی و نمایشگر امولد است؛ ترکیبی که علاوه بر زیباتر کردن ساعت، تجربه بهتری از کار کردن با آن را نیز برای شما رقم می‌زند. البته، برخی از محصولات این شرکت مانند واچ C2، کالر و واچ A1 از نمایشگر TFT بهره می‌برند تا هزینه نهایی آنها کاهش پیدا کند.

میبرو لایت ۲ یکی از همین محصولات است که در تولید آن از نمایشگر ۱٫۳ اینچی امولد با شیشه منحنی ۲٫۵D بر روی بدنه‌ای از ترکیب فلز و پلاستیک بهتر استفاده شده تا در همان نگاه اول، مجذوب ظاهر زیبای این اسمارت واچ شوید. به علاوه، تراکم پیکسلی بالای صفحه کمک می‌کند تا محتوا با بالاترین کیفیت ممکن نمایش داده شده و زیر نور مستقیم خورشید هم بتوان همه‌چیز را خیلی واضح دید. چنین چیزی در تمام محصولات برند میبرو وجود دارد و فقط محصولاتی که با نمایشگر TFT عرضه می‌شوند، تراکم پیکسلی صفحه نمایش آنها کمتر است.

عمده محصولات میبرو با بند سیلیکونی به فروش می‌رسند و به واسطه کیفیت ساخت بالا، هیچ حساسیتی را هم برای پوست ایجاد نمی‌کنند؛ این بندها همگی قابل تعویض هستند و شما می‌توانید به جای آنها، از هر بند ۲۲ میلی‌متر دیگری هم استفاده کنید.

واچ فیس های متعدد

یکی دیگر از امکانات ساعت هوشمند میبرو که قطعا از آن استقبال خواهید کرد، وجود ده‌ها واچ‌فیس اختصاصی با تم‌های مختلف است تا هیچ‌وقت از کار کردن با ساعت و ظاهر یکنواخت آن خسته نشوید. شما همچنین این امکان را دارید که هر واچ‌فیس را متناسب با سلیقه خود، سفارشی‌سازی کنید.

اگر سراغ ساعت‌هایی که به نمایشگر AMOLED مجهز شده‌اند بروید، مانند میبرو GS یا Watch X1، چند مدل مختلف از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (AoD) در خدمت شما خواهد بود تا بدون روشن کردن ساعت بتوانید به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید.

مقاومت در برابر آب

تمام ساعت های هوشمندی که توسط میبرو به فروش می‌رسند، در برابر آب مقاوم هستند؛ در این میان، برخی از محصولات مانند میبرو GS عملکردی بهتر در این زمینه داشته و توانایی تحمل فشار تا ۵ اتمسفر را دارد. در نتیجه، بدون نگرانی از آسیب دیدن اسمارت واچ خود می‌توانید از آن در استخر یا زیر دوش استفاده کنید. ساعت‌های دیگری مانند میبرو C2، میبرو T1 و Watch Lite 2 نیز تا فشار ۲ اتمسفر می‌توانند در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشند.

تناسب اندام

پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، از دیگر قابلیت های ساعت میبرو است که می‌تواند تمام نیازهای ورزش‌دوستان را برطرف کند. بسته به محصولی که تهیه می‌کنید، از ۱۵ تا ۷۰ حالت ورزشی مختلف توسط اسمارت واچ شما پشتیبانی خواهد شد که فوتبال، تردمیل، یوگا، پیاده‌روی، دوچرخه ثابت، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، تنیس، ورزش‌های استقامتی و … از جمله آنها هستند.

تعداد این حالت‌ها در ساعتی مانند واچ X1 به ۳۸ حالت و در محصولی مانند Watch GS به بیش از ۷۰ مورد می‌رسد که کوهنوردی، بدمینتون، هندبال، پینگ‌پونگ، شنا، واتر پولو، فوتبال ساحلی، راگبی، بولینگ، بیلیارد و … از جمله این موارد در ساعت هوشمند Mibro GS هستند.

قابلیت های سلامتی در ساعت های میبرو

در کنار فعالیت فیزیکی، حسگرهای مختلفی مانند ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و استرس، اندازه‌گیری اکسیژن سطح خون و همچنین نرخ تنفس را در ساعت‌های هوشمند میبرو می‌توان پیدا کرد. خوشبختانه، محصولات این شرکت در رصد کامل و ۲۴ ساعته فعالیت بدن شما نیز عملکردی عالی دارند و در صورت مشاهده هرگونه اشکال در وضعیت سلامتی شما، می‌توانند اخطارهای لازم را اعلام کنند. چنین قابلیتی برای افرادی که از بیماری‌های زمینه‌ای رنج می‌برند، بسیار مفید خواهد بود.

اپلیکیشن اختصاصی

در کنار اتصال آسان ساعت به تلفن هوشمند، یک اپلیکیشن اختصاصی با نام Mibro Fit نیز برای خریداران ساعت های هوشمند میبرو برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در نظر گرفته شده است تا ضمن کنترل ساعت بتوانید تمام داده‌های مربوطه را بر روی گوشی خود مشاهده کنید؛ نرخ ضربان قلب، وضعیت خواب، شمارش گام‌ها و … برخی از اطلاعاتی هستند که در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

مکالمه از طریق بلوتوث

بسیاری از محصولاتی که تحت برند میبرو در بازار به فروش می‌رسند، به میکروفون و اسپیکر مجهز شده‌اند. به عنوان نمونه، ساعت میبرو لایت ۲ و واچ T1  امکان مکالمه از طریق بلوتوث را برای شما فراهم می‌کنند. میکروفون و اسپیکر روی بدنه این ساعت تعبیه شده‌اند تا شما خیلی آسان بتوانید بدون نیاز به گوشی، با دوستان خود مشغول مکالمه شوید. خریداران در کنار رد یا پاسخگویی به تماس‌ها، قادر به انجام مکالمه مستقیم از طریق خود ساعت نیز هستند.

باتری قوی با شارژدهی بالا

شارژدهی بالای باتری را می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی های ساعت میبرو دانست. به عنوان نمونه، میبرو GS از یک باتری ۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به گفته سازندگان، با یک بار شارژ و فعال بودن قابلیت‌های اصلی از جمله مانیتور ۲۴ ساعته ضربان قلب، تا ۲۴ روز می‌توان از آن استفاده کرد که عددی حیرت‌آور است. با غیر فعال کردن قابلیت‌های اصلی و استفاده ساده، شارژدهی این ساعت هوشمند به ۱۰۰ روز افزایش پیدا می‌کند؛ در حالت GPS و استفاده فول از تمام امکانات، میبرو GS تا ۱۵ ساعت در خدمت شما خواهد بود. علاوه بر این، شما فقط به دو ساعت زمان برای شارژ کامل ساعت نیاز خواهید داشت.

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت های ساعت میبرو که تاثیر زیادی روی انتخاب خریداران دارد، توانایی نمایش پیام‌ها و اعلان‌های فارسی است. خوشبختانه، بسیاری از محصولاتی که شیائومی با برند Mibro به بازار عرضه می‌کند (مانند ساعت میبرو لایت ۲) از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می‌کنند تا خیلی راحت بتوانید پیام‌های خود را از روی ساعت، مدیریت کنید.

سخن پایانی

میبرو از برندهای نام‌آشنا در بازار گجت های پوشیدنی در ایران است و روزبه‌روز به طرفداران این برند نیز افزوده می‌شود. اگرچه ما تلاش کردیم تا نگاهی به ویژگی های ساعت میبرو داشته باشیم، ولی از لحاظ نرم‌افزاری، امکانات بسیار بیشتری در انتظار افرادی است که سراغ این محصول می‌روند و خریداران می‌توانند کارهایی بسیار بیشتر را با ساعت هوشمند خود انجام دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *