آموزش دانلود ویدیو های استوری و IGTV اینستاگرام

igtv-instagram-1529926576
ب
Rate this post

اخیرا بود که اینستاگرام امکانی جدیدی را برای اشتراک ویدیو یک ساعته با نام IGTV عرضه کرد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ویدیو یک ساعته در اینستاگرام انتشار یا دیدن کنید , در این مقاله آموزشی قصد دارم به شما آموزش دانلود کردن ویدیو های IGTV اینستاگرام را بدهم. شاید شما در IGTV اینستاگرام ویدیویی را ببینید و آن را پسند کنید و قصد دانلود آن را داشته باشید ولی موفق به انجام این کار نشده اید, در ادامه با آموزش دانلود ویدیو های استوری و IGVT اینستاگرام همراه تکبین باشید.

 

آموزش دانلود ویدیو های استوری و IGTV اینستاگرام

در آموزش دانلود ویدیو های استوری و IGTV اینستاگرام با چندین روش را به شما ارائه میدهیم و شما میتوانید که هرکدام برای شما ساده است آن را انتخاب نمایید و از آن استفاده کیند.

 

دانلود ویدیو IGTV با استفاده برنامه اندروید saveo

اگر میخواهید ویدیو های اینستاگرام در گوشی موبایل خود ذخیره کنید میتوانید از این برنامه استفاده نمایید و آن را باید از فروشگاه play اندروید دانلود نمایید . این برنامه برای ریپست کردن یا دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام استفاده می شود و شما می توانید با آن فیلم های IGTV را هم دانلود کنید. این اپلیکشن توسط TechUntold منتشر شده است. با استفاده از این روش شما می توانید فیلم های IGTV را از اینستاگرام و یا از خود برنامه IGTV دانلود کنید.

IGTV

بعد از دانلود برنامه saveo وارد برنامه شوید و دسرسی های لازم را به برنامه بدهید. حال به برنامه IGTV یا اینستاگرام بروید و ویدیو مورد نظری که میخواهید را انتخاب نمایید و لینک آن را کپی نمایید. جهت کپی کردن ویدیو مورد نظر وارد ویدیو شوید و گزینه سه نقطه سمت چپ را بزنید و بعد گزینه Copy Link را بزنید.

ویدیو

با انجام این عمل برنامه saveo بصورت خودکار باز میشود. و شما میتوانید استفاده از دکمه Download ویدیو مورد نظر را دانلود نمایید. به خاطر داشته باشید در دفعات بعد لازم به باز کردن برنامه saveo نیست و شما میتوانید فقط مراحل بالا را با استفاده از اپلیکشن اینستاگرام یا IGTV انجام و شروع به دانلود ویدیو ها کنید.

 

دانلود ویدیو های IGTV با استفاده از سرویس تحت وب

اگر شما خواستار دانلود ویدیو با استفاده از اپلیکشن اندروید نبودید میتوانید با استفاده از سرویس تحت وب IGTV Videos Downloader ویدیو مورد نظر خود را دانلود نمایید.

برای انجام این عمل اول همانند بالا لینک ویدیو مورد نظر خود را کپی نمایید و وارد سرویس IGTV Videos Downloader شوید و در باکس متنی آن لینک را کپی نمایید و دکمه دانلود را بزنید.

اینستاگرام

حال بعد از زدن دکمه Download now صفحه ای جدید برای شما باز میشود و با ضربه زدن بر آیکون دانلود ویدیو مورد نظر شروع به دانلود میشود.

 

نظر و پیشنهاد شما چیست؟؟؟!!!

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟؟! ایا شما روشی دیگر جهت دانلود ویدیو های IGTV را میشناسید ؟؟!  لطفا نظر و پیشنهاد خود را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *