آموزش قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام

HERO-linktree-alternatives@2x-970×577
ب
5/5 - (3 امتیاز)

قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام, شاید با خود بگویید که یک لینک نمیشود در اینستاگرام گذاشت و آنهم در بیو هست. درست حالا به دلایل سیاست های اینستاگرام فقط امکان گذاشتن لینک در بیو میتواند باشد و آنهم تنها یک لینک و لینک هایی که در کپشن هم قرار داده میشود کاملا غیرفعال هستند.

شاید نیاز یک کسب و کار یا شخص این باشد که قصد داشته باشد چند لینک در بیو اینستاگرام خود بزارد ولی بگوید این کار ممکن نیست, اما این طور نیست در سطح اینترنت برخی از سایت ها هست امکان گذاشتن چند لینک را در بیو اینستاگرام به ما میدهند.

چیزی که عرض کردن بدین منظور نیست که شما بتوانید چندین لینک را پشت سر هم در بیو اینستاگرام خود قرار دهید بلکه اینکه شما با استفاده از برخی از سایت یک صفحه اختصاصی خاص یا لندینگ پیج اختصاصی ایجاد میکنید و در آن صفحه تمام لینک های خود را وارد میکنید و کاربر میتوند به صفحه مورد نظر خودش دسرسی لازم را داشته باشد.

در اینجا قصد دارم نحوه قرار دادن چند لینک در بیو اینستا را به شما یاد دهم و بهترین سایت های که این خدمات را به شما ارائه خواهد کرد را معرفی کنم بعد شما با استفاده از این سایت ها راحت میتوانید چند لینک در بیو اینستاگرامتان قرار دهید, در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

چگونه لینک در بیو ایسنتاگرام قرار دهیم؟

قبل از اینکه وارد بحث ای شویم که چگونه در بیو اینستاگرام چندین لینک بیو قرار دهیم؟ اول نحوه آموزش گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را به دهیم.

برای قرار دادن لینک به بیو اینستاگرام خود اول به قسمت Edit Profile پیج خود مراجعه کنید. سپس در قسمت website آدرس مورد نظرتان را وارد نمایید. ممکن است آدرس سایت خودتان باشد یا یک لینک کوتاه شده از یک لینک بزرگ باشد. اصلا فرقی نمی کند شما در این قسمت آدرس هر صفحه ای که دوست داشته باشید را می توانید قرار دهید.

 

پیشنهاد میشود: کسب درآمد از اینستاگرام

 

چگونه در بیو اینستاگرام چندین لینک قرار دهیم؟

همانطور که عرض کردم ما بیشتر از یک لینک نمیتوانیم در بیو اینستاگرام خود قرار دهیم ولی با استفاده از برخی از خدمات سایت ها میتوانید یک صفحه اختصاصی ایجاد کنیم یا لیندینگ پیج و در آنجا لینک های مورد نظر خود را قرار دهیم.

شما با استفاده از خدمات برای از سایت هایی مثل il.ink میتوانیم این محدودیت را از بین ببریم.

 

il.ink

قرار دادن چندین لینک در بیو

il.ink یک سایت معتبر خارجی برای رفع محدودیت ها در رابطه با قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام است که با عضویت رایگان در این سایت می توانید ازش استفاده کنید. با عضویت و وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت il.ink می توانید لینک های مورد نظر خود را در صفحه اختصاصی خود قرار دهید و سپس لینک صفحه اختصاصی خود را در بیو پیج اینستاگرام تان بذارید.

برای فعال سازی لینک های فروشگاهی در این سایت باید از پلن پولی آن استفاده کنید که ۷ روز آن رایگان است و پس از اتمام دوره ۷ روزه باید اکانت خود را ارتقاء دهید.

 

my-official

قرار دادن چند لینک در بیو

سایت my-official هم یک سایت ایرانی از نسخه خارجی سایت اصلی اش است با آدرس my-official.ir در دسترس است. استفاده از این سایت هم کاملا رایگان است و با عضویت در آن می توانید ازش استفاده کنید.

این سایت هم یک صفحه اختصاصی به شما می دهد تا بتوانید لینک های خود را در آن قرار دهید. محدودیتی در قرار دادن لینک ها در سایت my-official وجود ندارد. مدل نمایش لینک ها و توضیحات آن ها را به سلیقه خود می توانید در قسمت تنظیمات عوض کنید.

 

zil.ink

zil.ink یک سایت کاملا ایرانی با طراحی رابط کاربری بسیار زیبا برای قرار دادن چند لینک در بیو پیج اینستاگرام است. عضویت در این سایت کاملا رایگان است و پس از عضویت می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود باید اطلاعات کاربری تان از جمله لینک صفحه اختصاصی خود را تنظیم کنید. عکس پروفایل خود را هم می توانید عوض کنید. بهتر است عکس پروفایل اینستاگرام تان را قرار دهید.

سپس لینک های مورد نظرتان را همراه با توضیحات می توانید قرار دهید. مزیت این سایت نسبت به دیگر سایت ها این است که می توانید دکمه های شبکه های اجتماعی خود را در صفحه قرار دهید. علاوه بر آن محصولات فروشگاه اینترنتی خود را نیز می توانید در صفحه اختصاصی خود قرار دهید.

پیشنهاد میشود: کپی کپشن اینستاگرام

 

جمع بندی و سخن آخر

سایت های زیادی برای استفاده بیشتر از یک لینک در اینستاگرام وجود دارند که من سعی کردم بهترین های آن ها را در این مقاله به شما معرفی کنم. البته خیلی از سایت های خارجی در این زمینه فیلتر هستند و حتما باید حواستان به این موضوع قبل از استفاده از سایت های خارجی باشد. چون اگر فیلتر باشد عملا هیچ بازدهی برای شما نخواهد داشت.

امیدوارم از این مقاله آموزشی هم استفاده کافی را برده باشید. پیشنهاد می کنم اگر بیش از یک لینک برای نمایش در بیو اینستاگرام تان دارید حتما از سایت های معرفی شده در این مقاله استفاده کنید

منبع :
همیار وب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *