کسب در آمد از اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام + افزایش فالو

پکیج کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم که دیگر نیاز نیست بیرون از منزل کار کنید ! به روز رسانی شده در تیر ۹۹ بعد از گذراندن این دوره آموزشی با صرف کمتر از ۵ ساعت در آمد ۵ برابر یک کارمند دولتی خواهید داشت! یعنی ماهیانه بیش از ده میلیون! […]

IRT 59,000.00

پکیج کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم که دیگر نیاز نیست بیرون از منزل کار کنید !

به روز رسانی شده در تیر ۹۹

بعد از گذراندن این دوره آموزشی با صرف کمتر از ۵ ساعت در آمد ۵ برابر یک کارمند دولتی خواهید داشت! یعنی ماهیانه بیش از ده میلیون!

ما این دوره را تضمین میکنیم چرا که خودمان همزمان در حال استفاده از این روش کسب در آمد هستیم و  تجربیاتی را به شما ارائه میدهیم که بعید است در کمتر جایی بتوانید پیدا کنید !

این روز ها مردم با گرانی دست و پنجه نرم میکنند و هرکسی به دنبال یک روش آسان و پر در آمد است. حتما شما هم تا به حال در اینترنت در مورد روش های کسب در آمد از اینترنت تحقیق کرده اید  و مقالات زیادی از سایت های مختلف خوانده اید! ولی آیا این روش ها کار ساز بوده است!؟ این مقاله ها فقط یکسری اطلاعات مبتدی  و پراکنده در اختیارتان میگذارند که بیشتر باعث سردرگم شدنتان میشوند! و در نهایت نا امید میشوید و نمیتوانید در آمد دلخواهتان برسید

ابتدا من هم مانند خیلی از شما دوستان به دنبال روش های کسب در آمد بودم و مقالات زیادی خواندم و الان میخواهم خیالتان را راحت کنم. با کلیک کردن و برنامه های  مشابه ۷۳۰ نمیتوان پولدار شد !

افراد سودجو به خوبی میدانند که هرکسی در ایران به دنبال یک روش کسب در آمد است و از این فرصت سوء استفاده میکنند و به قول معروف هر بچه ای که با مادرش قهر میکند یک روش کسب در آمد خلق میکند . این روز ها در اینستاگرام و تلگرام اینگونه افراد بیشتر به چشم میخورند.

بعد از این گشت و گذار در اینترنت حتما به این فکر میکنید که کسب در آمد  از اینترنت یک دروغ است و چنین چیزی واقعیت ندارد  و یا این سوال برایتان پیش بیاید که چرا خیلی ها از اینترنت میلونی کسب در آمد میکنند پس چرا من نمیتوانم؟

من ۲ سال پیش که شروع تحقیق راجب کسب در آمد اینترنتی کردم مقالات زیادی خواندم. بسیاری از روش ها کلاهبرداری بودند و من پول های زیادی را برای تهیه این روش های دروغین از دست دادم . با پول کارگری این دوره هارا میخریدم ولی هیچ ثمره ای نداشتند . در اینستاگرام و تلگرام افراد زیادی را میشناختم که خودشان را بیزنینس من ایران معرفی میکردند ولی تنها یک هدف داشتند و ان هم خالی کردن جیب من و شما بود.

تا اینکه تصمیم گرفتم راه را خودم طی کنم و به این دوره ها اعتماد نکنم. مدتی که گذشت روش های مختلفی را برای کسب در امد تجربه کردم و خوشبختانه بالخره به در آمد رسیدم و ۱ سال هست که مشغول به کسب در آمد از اینستاگرام هستم.

و اما سوپرایزی که برای شما در این مقاله دارم؟ در این جا شما میتوانید تجربیات چندین ساله مرا در کسب در آمد از اینستاگرام دریافت کنید!
دوره آموزشی  برای شما ایجاد کرده ایم که راه ۳ ساله مرا در ۲۰ روز طی میکنید! فقط ۲۰ روز نیاز است تا از این روش به در آمد برسید.!

من قبلا این راه را طی کرده ام و اگر شما میخواهید که مانند من چندین سال سردرگم نباشید پیشنهاد میکنم دوره کسب در آمد از اینستاگرام مارا تهیه کنید.

دانشجویان این دوره روزانه بیشتر از ۱ میلیون تومان در هفته در آمد دارند . شما هم اگر به نکات گفته شده در این پکیج کسب در آمد از اینترنت عمل کنید خیلی راحت میتوانید به این در آمد عالی برسید چرا که نه!کسب در آمد از اینستاگرام

در این دوره افرادی که سرمایه ندارند هم میتوانند کسب در آمد کنند و افرادی که سرمایه دارند خیلی سریع پیشرفت میکنند. این جاده کسب در آمد از اینترنت را من طی کرده ام و الان راه را در اختیار شما قرار داده ام تصمیم با شماست.

شاید از خودتان بپرسید که چگونه میتوانم به شما اطمینان کنم؟ از کجا مطمئن شوم که شما هم مانند دیگر سایت ها و کانال ها کلاهبردار نیستید؟
بگذارید خیالتان را راحت کنم! هدف ما از ساخت این پکیج کسب در آمد نیست  و فقط کمک به افرادی است که واقعا به دنبال موفقیت و کسب در آمد هستند. هزینه این دوره کسب در آمد از اینترنت فقط و فقط به این دلیل است که اگر این روش را رایگان قرار دهیم به زودی منسوخ خواهد شد.

البته این تضمین را هم میکنیم که روش های جدیدی برای کسب در آمد از اینستاگرام را اضافه میکنیم  و نگران بابت منسوخ شدن روش کسب در آمد نباشید.
این بسته ای که ما آماده کرده ایم کاملترین روش کسب در آمد از اینستاگرام در ایران و حتی در جهان است! من دوره های زیادی ایرانی و خارجی کسب در آمد از اینترنت را مشاهده کردم و اکثرشان جوابگو نبوده اند. ولی در این دوره تجربیاتی که خودم کسب کردم و راهی که خودم طی کرده ام را در اختیارتان قرار میدهیم.

در ایران اکثر افرادی که شاغل هستند علاقه ای به آن ندارند و طبق معمول مجبور هستند! به این دلیل که دیگر شغلی برای انتخاب وجود ندارد و با این وضع قیمت و بازار اگر شغل فعلیشان را ترک کنند ممکن است ورشکست شوند!

اما در دوره ما با علاقه تان کسب در آمد میکنید! دلیل کسب در آمد زیاد دانشجویان ما هم همین است! با علاقه کار میکنند و هیچگاه خسته نمیشوند و همیشه با لذت کسب در آمد میکنند.کسب در آمد از اینترنت

در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند مه ادعای کسب در آمد میلیونی میکنند. اما این سایت ها توسط چه کسانی اداره میشوند؟ من به خوبی میدانم! این سایت ها توسط افرادی اداره میشوند که خودشان چندان به موفقیت در کسب در آمد از اینترنت نرسیده اند و با ادعای دروغ سعی در فروش دوره هایشان را دارند و از این فرصتی که مردم به دنبال کسب در آمد از اینترنت هستند سوء استفاده میکنند.  به نظر شما کسب که خودش نتوانسته چندان کسب در امدی از اینترنت بکند به شما میتواند کمکی در این زمینه بکند؟ مسلما خیر!

برای موفقیت لطفا کاری را انجام دهید! انقدر از شرایط موجود مایوس نشوید و یک تصمیم بزرگ در زندگیتان بگیرید! یکبار بیشتر زنده نیستید پس زندگی کنید.

 

 

بسته آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام

به همراه دوره افزایش فالوپر اینستاگرام با روش های استثنایی

 

برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام باید ۴ عامل زیر را انجام دهید

اینستاگرام

 

۳ مرحله از ۴ مرحله ی فوق توسط مبتدی ترین کاربران اینستاگرام قابل اجراست و تنها یک مرحله برای تبدیل اکانت اینستاگرام به ماشین چاپ پول باقی است

 

این بسته آموزشی شامل

  • آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام با یک روش استثنایی
  • آموزش فروش در اینستاگرام
  • آموزش افزایش فالو اینستاگرام
  • و….

 

کسب درآمد

 

آموزش فروش در اینستاگرام

در این مجموعه شما به این توانایی میرسید چگونه میتوانید در اینستاگرام فروش کنید.
قیمت واقعی: ۲۵ هزار تومان

آموزش تصویری و گام به گام ابزار افزایش فالوئر در اینستاگرام

در این ویدئو با ابزار جادویی افزایش فالوئر در اینستاگرام آشنا می شوید. با استفاده از این ابزار فوق العاده می توانید در هر روز ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ فالوئر به حساب خود اضافه کنید.
قیمت واقعی: ۱۰ هزار تومان

آموزش راه اندازی درگاه پرداخت شخصی و آنلاین

به شما آموزش داده می شود به صورت کامل که چطور بتوانید برای خودتون یک درگاه پرداخت آنلاین شخصی ایجاد کنید و در شبکه های مجازی و اینترنت به اشتراک بگذارید تا مشتری هاتون بتونن به راحتی واریزی هاشون رو انجام بدن.
قیمت واقعی: ۵۰هزار تومان

معرفی و راه اندازی سیستم همکاری در فروش 

به شما آموزش دادم چطور بتونید برای خودتون سیستم همکاری در فروش راه اندازی کنید و از فروش محصولات و خدمات دیگران در اینستاگرام کسب درآمد کنید.
قیمت واقعی: ۵۰هزار تومان

فایل ابزارهای مهم

در این پکیج، چندین فایل ارزشمند در اختیار شما قرار می گیرد و شما به صورت رایگان امکان استفاده از آن را دارید.
قیمت واقعی: ۱۵ هزار تومان

افراد زیادی از سال ها قبل با روش های مختلف اقدام به کسب درآمد آنلاین نموده اند. اما به دلایل بسیار زیاد یا موفق نبوده اند یا درآمد بسیار ناچیزی داشته اند.

دلیل این ناکامی مربوط به ۲ عامل سواد و ابزار می باشد. این در حالی است که تعداد معدودی از افراد در زمان کم فقط به واسطه ی پیاده کردن روش های اصولی و علمی ،به درآمد های بسیار خوبی از طریق آنلاین دست پیدا می کنند.

شما هم می توانید بدون از دست دادن زمان و هزینه مستقیما از روش های موفق کسب درآمد آنلاین استفاده کنید تا در کمترین زمان به درآمد و سود دهی برسید.

با این بسته دیگر نگران رقیبان آنلاین خود نباشید. اطلاعات و ابزار شما در مقایسه با رقیبان غیر قابل مقایسه است. پس با خیال راحت به کیفیت پیاده کردن مطالب بسته در اینستاگرام بپردازید.

روش میلیون ها تومان پول و ۲ سال زمان هزینه کردیم

شما بدون تکرار مسیر ما، مستقیما و بدون هزینه، از تنها روش عالی برای

کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.

قیمت این محصول با توجه به نزدیکی به  فصل تابستان و ایجاد فرصت کسب درآمد برای جوانان ایران شامل تخفیف میباشد

پس به جای ۱۴۵۰۰۰ هزار تومان فقط ۵۹۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنید

 

 

سوالات متداول دوره کسب در آمد از اینستاگرام

در پایین سوالاتی که کاربران از ما پرسیده اند پاسخ دادیم. مطالعه کنید شاید این جواب های سوال های شما هم باشد.

از این روش چقدر در ماه میتوان کسب در آمد کرد؟

پاسخ: بستگی به تلاش شما دارد. اولین قدمی که برمیدارید همیشه سخت ترین قدم است! دانشجویانی هستند که در این دوره بعد از مدت ۱ ماه به در امد روزانه ۳۰۰ هزار تومان دست یافته اند. پس شما هم میتوانید. و در نهایت درآمد ماهی ده میلیون تومان برسید.

 

روزانه باید چقدر وقت صرف این کار بکنم؟ ایا این روش منسوخ میشود؟ ایا من مجبور هستم همیشه با این روش کار کنم؟

در این روش ما شمامیتوانید در خواب هم کسب در آمد کنید  و فقط در روز کافی است ۲ یا سه ساعت وقت صرف اینکار بکنید. البته در روز های اول باید زمانی بیشتری صرف کنیدولی بعد از مدتی فقط چند ساعت ساعت در روز وقت صرف اینکار کنید. روش های جدیدی در بازه های زمانی مختلف اضافه میشود پس مجبور نیستید همیشه با این روش کسب در آمد کنید.

سوال سوم: آیا این پکیج آموزش فارسی می باشد؟ یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

جواب : بله..این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

سوال چهارم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

سوال پنجم : من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

سوال ششم : من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینستاگرام خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

سوال هفتم : درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

سوال هشتم :(مهمترين سوال)آيا واقعا به اين پکیج مي توان اطمينان كرد؟ آيا واقعا روي آن حساب كنم؟ آيا واقعا درآمدي در كار هست؟
جواب : به دليل پرسشهاي مكرري كه در اين مورد هر روزه براي ما ايميل مي شود بهتر ديديم كه در اين مورد توضيح كاملي بدهيم.

خوشبختانه اين پکیج به گونه اي است كه درآمد آن كاملا واقعی و قطعي و مسلم است . در واقع اين پکیج كه شما قصد خريد آنرا داريد يك شغل است . شغل يعني كاري كه امروز شروع خواهيد كرد و تا پايان عمر مي توان از آن درآمد كسب كرد . بنابراين مطمئن باشيد كه از اين پکیج ، درآمدهاي بسياري خوبي به دست خواهيد آورد كه حتي براي ديگران غير قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از اين پکیج قادر خواهيد بود مخارج زندگي خود را تامين نموده و حتي پس انداز خوبي براي خود ايجاد نماييد .
ميزان اين درآمد نامحدود است . يعني هر چقدر بيشتر تلاش كنيد و زمان بگذارید ، درآمد بيشتري نيز به دست خواهيد آورد بنابراين پيش بيني مي كنيم كه پس از اينكه اولين درآمد خود را به دست آورديد ، وقت بيشتري را براي اين كار خواهيد گذاشت.

يكبار ديگر خاطر نشان مي كنيم كه با اين پکیج شما هرگز نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجی و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري نخواهيد داشت . ما اصلا در اين پکیج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . درآمد شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به حساب بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست.

توصيه مي كنيم اين افكار بيهوده را به كناري گذاشته و يكبار براي هميشه تصميم خود را بگيريد و با كمي تلاش ، درآمد خوبي براي خود به ارمغان آوريد. به دليل پرسشهاي مكرري كه در مورد ميزان درآمد اين پکیج از ما پرسيده مي شود در اينجا باز به اين موضوع اشاره مي كنيم كه حداقل درآمدي كه از اين برنامه مي توان به دست آورد روزانه بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و حداكثر درآمد آن نيز بستگی به میزان فعالیت شما دارد. البته همچنان كه قبلا نيز عرض گرديد درآمد اين شيوه نامحدود است و بسيار افرادي هستند كه در همين لحظه اي كه شما در حال مطالعه اين صفحه هستيد ، ماهيانه بيش از يك ميليون تومان درآمد از اين پکیج به دست مي آورند

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام كاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می كنند .

دیدگاه ها

  • مرتضی آوریل 17, 2019 :: 4:14 ق.ظ

    سلام محصولتون خوب بود مخصوصا افزایش فالوئرتون , فعلا با روش همکاری در فروش در روز اول‌۵۰ کسب کردم

    • احمدرضا ملاحسینی آوریل 17, 2019 :: 5:37 ب.ظ

      خوشحالیم که محصولمون مورد رضایت شماست

  • مهدی مهرانی آوریل 24, 2019 :: 5:43 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ببخشید پارت دوم آموزش دانلود نمیشه

    • احمدرضا ملاحسینی آوریل 25, 2019 :: 4:48 ق.ظ

      لینک دانلود شو رو واستون ایمیل کردیم

  • مهیا می 9, 2019 :: 12:09 ق.ظ

    سلام وقت بخیر محصولتون خوب بود ممنون هنوز به آن درامد آنچنانی نرسیدم ولی نسباتا خوبه و در حال حاضر با روش های افزایش فالويرتون در حال فالو گرفتن هستم و این محصول رو پیشنهاد میکنم برای خرید به کسانی که میخوان از اینستاگرام کسب درآمد کنند

    • احمدرضا ملاحسینی می 9, 2019 :: 12:31 ق.ظ

      ممنون از نظرتون

  • امیر آگوست 31, 2019 :: 9:15 ب.ظ

    بهترین دوره آموزشی کسب درآمد و افزایش فالوئر‌ اینه . کمتر از یک هفته جواب گرفتم‌

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *