بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار

xp-4100_office-desk-output_690x460
ب
5/5 - (15 امتیاز)

بهترین پرینترهای خانگی دارای یک سری از مشخّصات منحصر به فرد هستند که موجب شده‌اند تا این چاپگر‌ها از سایر محصولات موجود در بازار متمایز شوند و به انتخابی مناسب برای رفع نیاز‌های ابتدایی کاربران تبدیل گردند و فروش بالایی را در بازار‌های جهانی کسب کنند. این پرینتر‌ها در انواع و قیمت‌های مختلفی موجود هستند و دارای عملکرد‌های متفاوتی می‌باشند و علاقه‌مندان به خرید بهترین پرینترهای خانگی در بسیاری از مواقع اطّلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با مشخّصات فنّی این دستگاه‌ها ندارند و با مشکلاتی در هنگام انتخاب و خرید چاپگر مورد نیاز خود مواجه می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا علاوه بر معرّفی بهترین پرینترهای خانگی و ویژگی‌های بارز آن‌ها، شما را با کاربرد‌های اصلی این پرینتر خانگی آشنا سازیم و اطّلاعاتی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه همراه تکبین باشید.

بهترین پرینترهای خانگی دارای ویژگی‌های متمایزی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار هستند

معرّفی بهترین پرینترهای خانگی و ویژگی‌های بارز آن‌ها:

پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a یکی از بهترین پرینترهای خانگی است:

این محصول یکی از بهترین پرینترهای خانگی برای استفاده‌های روزمرّه است و یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی HP در ایران و سراسر جهان می‌باشد. این پرینتر جزو چاپگر‌های لیزری محسوب می‌شود و می‌توان از کاغذ‌هایی با سایز‌های A4، A5، A6 و B5 در این دستگاه استفاده کرد که تنوّع مناسبی برای یک چاپگر ارزان قیمت محسوب می‌شوند و موجب تبدیل شدن این محصول به یکی از بهترین پرینترهای خانگی شده است. پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a برخلاف مدل‌های گران قیمت موجود در بازار توانایی اسکن، چاپ دو طرفه و یا کپی کردن را ندارد و همچون سایر چاپگر‌های لیزری برای پرینتر کردن فایل‌های متنی طرّاحی و ساخته شده است ولی انصافاً در این فرایند بسیار باکیفیّت و قدرتمند ظاهر شده است و این مسئله موجب تبدیل شدن آن به یکی از بهترین پرینترهای خانگی گردیده است.

پیشنهاد میشود : بهترین دوربین عکاسی حرفه ای

همچنین، این مدل توانایی چاپ رنگی را ندارد و رزولوشن آن در حدود ۶۰۰*۶۰۰ DPI می‌باشد که میزان مناسبی برای یک محصول ارزان قیمت و در عین حال باکیفیّت است و فروش بالای آن را تضمین کرده است. این محصول بسیار ساده و کاربردی طرّاحی شده است و از نظر ظاهری نیز فاقد ایرادات کلّی می‌باشد و با کمک یک پورت USB 2 به راحتی به انواع کامپیوتر‌های خانگی و یا قابل حمل متّصل می‌شوند و می‌تواند عملکرد‌های خارق‌العادّه‌ی خود را به رخ کاربران بکشد. اگرچه، پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a به دلیل عدم وجود برخی از ویژگی‌های ذکر شده گزینه‌ی مناسبی برای پوشش دادن تمامی نیاز‌های کاربران نیست، ولی این مسئله باعث شده است تا قیمت این محصول در محدوده‌ی بسیار مناسبی قرار بگیرد و علاقه‌مندان زیادی برای خرید آن اقدام نمایند و قرار گرفتن پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a در لیست بهترین پرینترهای خانگی به هیچ عنوان اتّفاقی نیست.

بهترین پرینتر های خانگی
پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a جزو بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار است

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز پرینتر خانگی HP مدل  LaserJet Pro M15aبه عنوان یکی از بهترین پرینترهای خانگی:

  • طرّاحی خارق‌العادّه و ابعاد مناسب
  • بالا بودن دقّت چاپ
  • عمر مفید و بازده بالا
  • قیمت قابل قبول
  • پشتیبانی از ابعاد مختلف کاغذ

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر«کانن» (Canon) مدل «PIXMA G3411»باقابلیت چاپ رنگی برای مصارف خانگی و اداری گزینه‌ مناسبی به شمار می‌رود. این دستگاه، علاوه بر پرینت، از قابلیت‌های اسکن و کپی نیز بهره می‌برد. اگر محل کار کوچکی دارید، این پرینتر با ابعاد جمع‌وجور، فضای کوچکی از میز کارتان را اشغال خواهد کرد و با وزن ۶٫۳ کیلوگرمی به‌راحتی قابل جابه‌جایی است.

با مجهز شدن به سیستم مخزن جوهر، پرینتر PIXMA G3411 هزینه‌ها را بسیار کاهش داده است. در این سیستم کافی است کاربر جوهر را در مخزن موردنظر و همرنگ بریزد و به امور چاپی بپردازد. پرینترهای پیکسما برای چاپ تصاویر گزینه‌ی بسیار ایدئالی هستند. این پرینتر به رزولوشن چاپ ۱۲۰۰ × ۴۸۰۰ dpi مجهز شده است و تصاویر رنگی و متون سیاه‌وسفید را با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. از دلایلی که باعث شده تا پرینتر PIXMA G3411 برای چاپ تصاویر مناسب باشد، قابلیت چاپ بدون حاشیه است؛ با این ویژگی کاربر می‌تواند تصاویر موردنظر خود را در تمام صفحه و بدون هیچ حاشیه‌ی سفید اضافی چاپ کند. این پرینتر کانن می‌تواند در هر دقیقه ۵ عکس رنگی و ۸٫۸ عکس سیاه‌وسفید را چاپ کند. پرینتر PIXMA G3411 به اتصال USB 2.0 و وای‌فای مجهز شده است.

به وسیله‌ی اتصال وای‌فای کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتصال کابلی، به پرینتر متصل شده و تصاویر و اسنادشان را به چاپ برسانند. این پرینتر کاملا مشابه پرینتر PIXMA G3410 است و تنها یک کارتریج مشکی بیشتر روی آن قرار دارد

پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s جزو بهترین پرینترهای خانگی است:

پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s یکی دیگر از باکیفیّت‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی کمپانی CANON می‌باشد و ویژگی‌های مختلف آن باعث شده است تا بسیاری از خریداران از عملکرد آن در شرایط مختلف شوکّه شوند. این محصول علاوه بر پرینت رنگی می‌تواند فرایند‌های اسکن و کپی رنگی را نیز با کیفیّتی بی نظیر انجام دهد و حتّی می‌توان از آن برای چاپ عکس نیز استفاده کرد که قابلیّت‌های مناسبی محسوب می‌شوند و باعث تبدیل شدن این چاپگر به یکی از بهترین پرینترهای خانگی شده است.

همچنین، می‌توان از کاغذ‌هایی با سایز‌های A4، A5، B5 و کاغذ‌های مخصوص چاپ عکس در این پرینتر استفاده کرد که قابلیّت خوبی برای یک مدل خانگی می‌باشد و نقش مهمی را در تبدیل شدن این محصول به یکی از بهترین پرینترهای خانگی ایفا کرده است. این پرینتر همچون سایر چاپگر‌های رنگی موجود در بازار دارای کارتریج جوهر افشان است و می‌تواند تصاویر رنگی را با سرعتی در حدود ۴ صفحه در دقیقه و تصاویر سیاه و سفید را با سرعتی معادل با ۸ صفحه در دقیقه چاپ کند که سرعت قابل قبولی برای این مدل محسوب می‌شود و باعث تبدیل شدن آن به یکی از بهترین پرینترهای خانگی شرکت CANON شده است.

خرید و مشاهده قیمت در دیجی کالا

در ادامه لازم به ذکر است که رزولوشن پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s در حدود ۴۸۰۰*۶۰۰ DPI است و این چاپگر می‌تواند صفحات A4 را در کم‌تر از ۱۴ ثانیه اسکن کند و این ویژگی موجب برتری آن نسبت به سایر پرینتر‌های موجود در بازار شده است و آن را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی تبدیل کرده است. در کل، پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s ابزاری چند منظوره برای انجام فرایند‌های مختلف محسوب می‌شوند و عملکرد خارق‌العادّه‌ی آن در زمینه‌ی کپی، پرینت و اسکن صفحات باعث شده است تا از نظر کاربران به یکی از بهترین پرینترهای خانگی تبدیل شود.

پرینتر خانگی
پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین محصولات کمپانی CANON در ایران است

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز پرینتر خانگی CANON مدل PIXMA MG2540s:

  • قابلیّت پرینت، اسکن و کپی با بیشترین کیفیّت
  • قابلیّت چاپ عکس
  • مناسب بودن سرعت چاپ و پرینت
  • پشتیبانی از قابلیّت Smart Web Printing
  • طرّاحی زیبا
  • عمر مناسب کارتریج

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130nw یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی است:

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130nw یکی دیگر از پرفروش‌ترین پرینتر خانگی کمپانی HP در جهان است و توانایی کپی کردن فایل‌های متنی، اسکن و پرینت آن‌ها با کیفیّتی خارق‌العادّه را دارد. ظرفیت سینی کاغذ این محصول در حدود ۱۵۰ برگ است و می‌‌توان از کاغذ‌هایی با ابعاد مختلف در این پرینتر استفاده کرد.

این پرینتر توانایی چاپ تک رنگ با رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ DPI را دارد و به یک پردازنده‌ی ۶۰۰ مگاهرتزی و حافظه‌ی ۲۵۶ مگابایتی مجهّز شده است که موجب برتری آن نسبت به سایر مدل‌ها گردیده‌اند و آن را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی تبدیل نموده‌اند.

از طرفی، این محصول می‌تواند فرایند اسکن فایل‌های تصویری را با رزولوشنی در حدود ۱۲۰۰*۱۲۰۰ DPI انجام دهد که ویژگی مثبتی برای یک پرینتر تک رنگ محسوب می‌شود و این چاپگر می‌تواند فرایند پرینت فایل‌های اسکن شده را با سرعتی در حدود ۲۲ صفحه در دقیقه انجام دهد که سرعت شگفت انگیزی برای یک مدل خانگی محسوب می‌شود و موجب تبدیل شدن آن به یکی از بهترین پرینترهای خانگی شرکت HP در سراسر جهان شده است.

پیشهاد میشود : بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۳

همچنین، این پرینتر ۶٫۸ کیلوگرمی به یک نمایشگر LCD کوچک مجهّز شده است که زیبایی و کارایی آن را افزایش داده است و استفاده از پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130nw برای کاربران مبتدی را بسیار ساده‌تر کرده است و به همین دلیل است که این چاپگر محصولی متفاوت با سایر مدل‌های موجود است و به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی در میان خریداران شناخته می‌شود. در کل، این چاپگر انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف است و حالت نیمه حرفه‌ای این مدل در نهایت به نفع مشتریان تمام شده است و آن را به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی تبدیل کرده است.

رینترهای خانگی
پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130nw جزو کامل‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی کمپانی HP است

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130nw:

  • برخورداری از قابلیّت اسکن، کپی و پرینت فایل‌های متنی
  • مناسب بودن ظرفیت سینی کاغذ نسبت به کاربردهای چاپگر
  • قابلیّت اسکن رنگی فایل‌های تصویری
  • پردازنده‌ی ۶۰۰ مگاهرتزی به همراه ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی
  • قابلیّت چاپ ۱۰۰۰۰ برگ در ماه
  • مناسب بودن میزان رزولوشن
  • نمایشگر LCD

پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010 در لیست بهترین پرینتر خانگی قرار دارد:

پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010 یکی از پرکاربرد‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار است و عملکرد‌های مختلف آن باعث شده است تا بتوان از آن برای انجام فرایند‌های مختلف استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

این چاپگر باکیفیّت دارای قابلیّت پرینت، اسکن و کپی اسناد متنی است و از عمر مفید بسیار بالایی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است و این مورد یکی از دلایل قرار گرفتن آن در لیست بهترین پرینترهای خانگی می‌باشد.

رزولوشن این مدل در حدود ۶۰۰*۴۰۰ DPI عنوان شده است که کیفیّت بسیار خوبی برای یک پرینتر ارزان قیمت محسوب می‌شود و قرار گرفتن این ویژگی در کنار موارد دیگری همچون: بالا بودن سرعت چاپ اسناد متنی (۱۸ صفحه در دقیقه)، حافظه‌ی داخلی ۶۴ مگابایتی و قابلیّت بزرگنمایی متن در هنگام کپی کردن تا میزان ۲۰۰ درصد باعث شده است تا این محصول در دسته‌ی بهترین پرینترهای خانگی قرار بگیرد و کاربران را شگفت زده کند.

همچنین، اسکنر این دستگاه دارای کیفیّتی در حدود ۲۴ بیت است که مقدار مناسبی برای مدل‌های خانگی محسوب می‌شود و باعث شده است تا این محصول به انتخابی بسیار مناسب برای اسکن فایل‌های متنی در حجم بالا تبدیل شود. از طرفی، پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010 دارای یک نمایشگر LCD از نوع ۲ خطّی است که استفاده از این دستگاه را حتّی برای کسانی که اطّلاعاتی را در رابطه با نحوه‌ی عملکرد این پرینتر در اختیار ندارند بسیار ساده‌تر کرده است و موجب تبدیل شدن این مدل به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی در ایران شده است.

در کل، چنانچه قصد خرید یک پرینتر برای کاربردهای مختلف را دارید و مایل به پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید مدل‌های گران قیمت نیستید، پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010 گزینه‌ای ایده‌آل و همه فن حریف برای شما محسوب می‌شود.

پرینترهای خانگی
پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010 جزو بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار‌های داخلی می‌باشد

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های اصلی پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010:

  • عمر و بازده مناسب دستگاه
  • قیمت قابل قبول
  • توانایی چاپ ۱۸ صفحه در دقیقه
  • رزولوشن مناسب
  • طرّاحی زیبا و کاربردی
  • عدم نیاز به دانش تخصصی برای استفاده از این پرینتر

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw جزو بهترین پرینترهای خانگی شناخته می‌شود:

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار‌های داخلی است و از نظر کیفیّت و عملکرد در سطح بالایی قرار دارد. این پرینتر لیزری علاوه بر اسکن، چاپ و پرینت فایل‌های متنی توانایی دریافت و ارسال فکس را نیز دارد که جزو ویژگی‌های پایه‌ی یک محصول خوب و قابل اعتماد محسوب می‌شود و باعث تبدیل شدن این چاپگر به یکی از محبوب‌ترین و بهترین پرینتر خانگی شده است.

کمپانی HP این محصول را به گونه‌ای طرّاحی کرده است تا بتوان از کاغذ‌هایی با سایز‌های A4، A5، A6 و B5 در آن استفاده کرد و قابلیّت تغذیه خودکار یا ADF این دستگاه باعث شده است تا شما با مشکلات چندانی در هنگام اسکن همزمان چندین فایل متنی مواجه نشوید و این فرایند را در مدّت زمان کوتاهی انجام دهید و این مورد یکی از اصلی‌ترین دلایل تبدیل شدن این پرینتر به یکی از بهترین پرینتر خانگی برای مصارف عادّی و روزمرّه شده است.

سرعت چاپ این مدل در سطح ایده‌آلی قرار دارد و با کمک این پرینتر می‌توان ۲۳ برگ کاغذ را در کم‌تر از ۱ دقیقه چاپ کرد که نشان دهنده‌ی عملکرد بهتر این محصول در مقایسه با سایر پرینتر‌های موجود در بازار است. حافظه‌ی ۲۵۶ مگابایتی، پردازنده‌ی ۶۰۰ مگاهرتزی، رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ DPI، قابلیّت اسکن ۱۱ صفحه در دقیقه، نمایشگر ۲٫۷ اینچی و لمسی و امکان بزرگنمایی فایل‌های متنی تا میزان ۴۰۰ درصد همگی جزو امکاناتی هستند که این محصول به کاربران ارائه می‌دهند و باعث قرار گرفتن این چاپگر در لیست بهترین پرینتر خانگی موجود در بازار شده‌اند.

از طرفی، سیستم فکس پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw از نظر کیفیّت، عملکرد، بازده و امکانات جزو بهترین‌ها می‌باشد و تمامی این موارد دست در دست یکدیگر داده‌اند تا این چاپگر را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی تبدیل نمایند.

بهترین پرینترهای خانگی
پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw به عنوان یکی از بهترین پرینتر خانگی موجود در بازار به سیستم فکس مجهّز است

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های بارز پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw:

  • مجهّز به فکس
  • دارای قابلیّت تغذیه خودکار (ADF)
  • مناسب بودن سرعت چاپ و اسکن فایل‌های متنی
  • پردازنده‌ی ۶۰۰ مگاهرتزی به همراه حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ مگابایتی
  • نمایشگر لمسی و رنگی
  • پشتیبانی از شبکه‌ی بی سیم (Wi-Fi)

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w جزو بهترین پرینترهای خانگی طبقه بندی می‌شود:

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w از دیگر محصولات پرفروش و پرطرفدار کمپانی HP است و جزو بهترین پرینترهای خانگی محسوب می‌شود. این محصول تنها برای پرینت کردن کاربرد دارد و می‌توان از کاغذ‌هایی با ابعاد مختلف در آن استفاده کرد. پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w توانایی چاپ متن با سرعت ۱۹ صفحه در دقیقه را دارد و رزولوشن آن در حدود ۶۰۰*۶۰۰ DPI می‌باشد که مقدار مناسبی برای مصارف عادّی است.

از طرفی، پردازنده‌ی ۲۵۶ مگاهرتزی و حافظه‌ی ۸ مگابایتی این محصول نوید بخش سرعت بالای آن می‌باشد و باعث شده‌ است تا پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل شود و جزو بهترین پرینترهای خانگی شناخته شود. این چاپگر زیبا و کاربردی فاقد نمایشگر است و با کمک یک پورت USB 2 می‌تواند به انواع کامپیوتر ‌های خانگی و یا همراه متصّل شود و استفاده از تکنولوژی FastRes 1200 شرکت HP باعث شده است تا این چاپگر بتواند در کم‌تر از ۹ ثانیه اوّلین برگ از فایل متنی شما را پرینت کند. در کل، پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w در مقایسه با سایر محصولات ذکر شده از قابلیّت‌های کم‌تری برخوردار است ولی کیفیّت مناسب آن باعث شده است تا در لیست بهترین پرینتر خانگی جای بگیرد و فروش بالایی را کسب نماید.

رینتر‌های پرفروش شرکت HP
پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w از دیگر پرینتر‌های پرفروش شرکت HP در جهان است

مشاهده قیمت در دیجی کالا

ویژگی‌های کلیدی پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M12w:

  • طرّاحی شکیل و زیبا
  • کیفیّت مناسب فایل‌های پرینت شده
  • مناسب بودن قدرت پردازنده و میزان حافظه‌ی داخلی
  • پشتیبانی از شبکه‌ی بی سیم Wi-Fi

هرگونه سوال و چالشی درمورد استفاده از این پرینتر ها داشتین میتوانید در پایین صفحه با ما در اشتراک بگذارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *