به راحتی فایل‌های موبایل اندروید خود را مدیریت کنید

GiGa-File-Manager-
ب
Rate this post

اگر شما موبایل اندروید دارید که بعد از چند وقت استفاده از آن میبینید سرعت آن کاهش یافته یا به اینکه با مشکل کمبود حاقظه در آن مواجه هستید باید به شما که وقت آن رسیده که یک خانه تکانی ای به فایل دخیره شده در موبایل خود بدهید .در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

شما می‌توانید با مدیریت هوشمندانه روی محتویات موبایل خود هم سرعت آن را افزایش دهید هم فضای اضافه برای ذخیره فایل‌های جدید پیدا کنید. راه‌های مختلفی برای مدیریت فایل روی موبایل‌های هوشمند وجود دارد که به کمک اپلیکیشن‌های مخصوص در این زمینه انجام می‌شود. یکی از حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه GiGa File Manager است. این اپلیکیشن به‌کاربران خود اجازه می‌دهد تا به تمامی گزینه‌ها و دستورات سیستم‌های مدیریت فایل دسترسی داشته باشند و به آسانی هر بخش گوشی را کنترل کنند.

جهت دانلود میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

  • دانلود از مایکت
    دریافت
  • این برنامه شرایطی فراهم می‌کند که پوشه‌های مختلفی را ایجاد کرده و انواع فایل‌های خود را براساس معیار‌های شخصیتان در این پوشه‌ها قرار دهید. این کار کمک می‌کند تا بتوانید در هر زمانی بدون سردرگمی و در کوتاه‌ترین زمان به بخش‌ها و برنامه‌های گوشی بسرعت دسترسی داشته باشید.

    یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های در نظر گرفته شده در این اپ، میانبر‌های آن است. با کمک این میانبرها تنها با لمس یک گزینه می‌توانید به تمامی فایل‌های خود در فرمت‌های خاص دسترسی داشته باشید. همچنین این اپلیکشن می‌تواند به درخواست شما حافظه‌ رم اشغال شده را هم از فایل‌های بدون کاربرد آزاد کند. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید فقط با زدن تنها یک دکمه، رم اشغال شده توسط نرم افزار‌های مختلف را آزاد کنید و عملکرد موبایل همراهتان را بهبود ببخشید. امکان انتقال سریع و راحت فایل‌های تلفن همراه به کامپیوتر نیز از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن است. این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *