گیم پلی فیفا ۲۲

FIFA-22-DirectX-Error-Fix.pg_-696×392
ب
5/5 - (1 امتیاز)

در صنعت بازی در دنیا می باشد که سالیانه افراد بسیار زیادی را جذب خود می کند و تورنومنت های بسیار زیادی برای بازی FIFA22 برگزار می‌گردد، که به نفرات برتر این تورنومنت جوایز نقدی تعلق می گیرد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که همواره تمامی گیمر ها محو یا از خریدن بازی اجتناب می کنند گیم پلی بازی است. گیم پلی برای هر بازی حرف اول را می زند پس گیم‌‌پلی یا تجربه گیمر از بازی حرف اول را در خریدن بازی می زند، برای دریافت اطلاعات بهتر و بهتر از بازی فیفا ۲۲ می توانید به سایت گیم استور مراجعه کنید.

گیم پلی فیفا ۲۲

گیم پلی یک بازی دقیقا اتفاقات در جریان گیم را به نمایش می گذارد و اجازه می دهد که یک بازیکن بهتر با بازی ارتباط برقرار کند مانند فیفا که هرساله نسخه جدید از بازی خود را با گیم پلی خیره کننده اش به نمایش گذاشته و به فروش می رساند و همچنین با نسخه های قدیم خود مقایسه می کند.

گیم پلی فیفا ۲۲ نسبت به FIFA 21 تغییرات زیادی داشته و در بسیاری از موضوعات مختلف مثل حرکت بازیکنان، عکس العمل هایشان، حرکت توپ، اتفاقات مختلف بهبود های بسیاری دیده می شوند و بازی به طور محسوسی نرم تر و بهتر شده است. در هوش مصنوعی بازی نیز تغییرات بسیار زیادی انجام شده است و بازیکنانی که به دست خود سیستم کنترل می شوند، بسیار باهوش تر از نسخه های قبل هستند. ویژگی های بسیار زیادی نیز به بازی اضافه شده است که در ادامه به همه آنها اشاره می کنیم.

یکی از تغییراتی که کمی دیر اما بالاخره به بازی فیفا اضافه شد، استادیوم های بدون هوادار و تماشاچی است که به واقعیت امروزه نزدیک تر شده است اما بعد از آمدن واکسن های مختلف، تماشاچی ها در حال حاضر اجازه ورود به ورزشگاه های مختلف را دارند و کمی دیر است اما در فیفا ۲۲ بازی های ما می تواند در حالت بدون تماشاچی برگزار شود.

درگیری و خشونت های طبیعی تر

چندین سال بود که بعد از خطا های مختلف در بازی فیفا تصاویری رباتیک و مسخره بودیم که اصلا حس یک درگیری را به ما نمی دادند. اما در بازی FIFA 22 تغییراتی در این زمینه اعمال شده است و بازیکنان، بعد از صحنه های خطای مختلف ممکن است دچار درگیری های مختلف شوند و تعداد زیادی بازیکن در یک نقطه از زمین جمع شوند.

VAR

کمک داور ویدیویی یا VAR از امکاناتی است که نزدیک به ۴ سال است که وارد دنیای فوتبال شده است و فوتبال را به شدت تغییر داده است. این امکان حالا به بازی FIFA 22 نیز اضافه شده است. البته همه ما می دانیم که داور دیجیتال اشتباهی نمی کند و تصمیم خود را نیز تغییر نمی دهد؛ اما در حال حاضر این قابلیت به فیفا ۲۲ نیز اضافه شده است و در تصمیمات مشکوک، از طریق جلوه های تصویری زیبا، خطا بودن صحنه مثل تصاویری که در بازی های مختلف می بینیم

بهبود انیمیشن

یکی از بخش های ثابت تغییرات سالانه FIFA، انیمیشن های جدیدی است که در بازی اضافه می شوند. در زمان هایی که بازی صورت نمی گیرد، بازیکنان مختلف کار های خاصی را انجام می دهند و بازی فیفا نیز به طوری است که اکثر این انیمیشن ها را برای شما به تصویر می کشد. خب خبر خوب این است که شما در بازی فیفا ۲۲ نیز با انیمیشن های نو و جذابی روبرو می شوید.

جشن های قهرمانی طولانی

جشن های قهرمانی یکی از چیز هایی است که بازیکنان فیفا زیاد آن را تجربه می کنند و دوست دارند. اما یکی از مشکلاتی که بازی فیفا تا به امروز داشت این بوده که در زمان قهرمانی فقط شاهد بلند شدن کاپ توسط کاپیتان تیم بودیم و پس از آن نیز تعداد زیادی از بازیکنان برای عکس گرفتن با آن، ژست های مختلف و ثابتی می گرفتند و انیمیشن ها تمام می شد. اما در FIFA 22 شاهد جشن های قهرمانی طولانی تر و با انیمیشن های بیشتری خواهیم بود که شور قهرمانی را بیشتر نشان می دهد و برای اشخاصی که دیدن این صحنه های قهرمانی را بیشتر دوست دارند، حس زیبا تری می دهد.

خرید بازی FIFA 22

سایت گیم استور مرجع ترین سایت در حوزه خرید بازی های پلی استیشن به شما کمک می کند که تجربه خریدی متفاوت و پشتیبانی بسیار سریع را تجربه کنید و همچنین از خرید بازی های مورد علاقه تان بخصوص فیفا ۲۲ لذت ببرید. در سایت گیم استور می توانید ۳ ظرفیت بازی fifa22 را خریداری کرده و از بازی کردن لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *