چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟ ( تگ خرید )

۱ ۵۹SfXpdpipfiG1Lli1vp4A
ب
5/5 - (1 امتیاز)

اخیرا اینستاگرام یک امکانی به نرم افزار خود اضافه کرده است که کاربران میتوانند لینک محصولات خود را بصورت تگ شده در پست خود قرار دهند در تکبین قصد داریم تا در مورد چگونگی لینک دار کردن محصول در پست اینستاگرام یا تگ خرید در پست های اینستاگرامی صحبت کنیم. اگر قصد فروش محصولات خود را دارید با این قابلیت کلیدی اینستاگرام آشنا شوید.در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

ویژگی تگ خرید در اینستاگرام

یکی از بهترین امکانات اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار بعد از معرفی صفحه های تجاری اینستاگرام قابلیت گذاشتن لینک در پست های اینستاگرامی است.

با اینکار کاربران می توانند بر روی عکس های فروشنده های خاصی تگ Tap to view products را ببینند که با تپ کردن بر روی این تگ مجموعه ای از تگ ها آشکار خواهند شد که محصولات و قیمت آنها را نمایش می دهد. و با لمس هر کدام از این تگ ها میتوانند قیمت محصولات و همچنین به صفحات محصول خاص هر کدام از محصولات تگ شده مراجعه کنند. در واقع هم  باعث جذب ترافیک به وبسایتتون میشوید و هم باعث تبلیغ و بیشتر دیده شدن محصولات میشود.

این ویژگی اینستاگرام که به تازگی در حال تست است فرصت بسیار مناسبی و هدف گیری را برای تبلیغ کنندگان و کاربران فراهم میکند. درواقع اینستاگرام برای کسب و کارها و پیج های فروشگاهی این امکان را فراهم میکند تا برای کاربرانی که آنها را دنبال نمیکنند، عکس های محصولات قابل فروش خود را با تگ قیمت به آنها نشان دهند. با اینکار کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات به وبسایت هدایت میشوند.

 

آموزش لینک دار کردن پست اینستاگرام

۱٫ صفحه اینستاگرامتان را باید به حالت بیزینس تبدیل کنید

۲٫ وارد صفحه فیسبوک خود شوید و به پیج اینستاگرامتان متصل شوید( در حین همان بیزینس سازی پیج اینستاگرامی خود)

۳٫ از قسمت بالای صفحه سمت راست بر روی دکمه Settings کلیک کنید .

اینستاگرام

۴٫ از منوی سمت چپ روی گزینه Edit Page  کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید و سپس از بخش Template روی آیکون Edit کلیک کنید .

لینک

۵٫ طبق تصویر زیر پنجره ای برای شما باز میشود در بخش Shopping روی آیکون View Details کلیک کنید . سپس در صفحه باز شده گزینه Apply رو انتخاب کنید .

instagram

۶٫ بعد از انجام مراحل بالا حال به صفحه خود برگشته از بخش سمت راست روی آیکون Shop  کلیک کنید , بعد از باز شدن پنجره زیر تیک مربوط به قوانین را روشن کرده و روی دکمه Countinue کلیک کنید .

تگ

۷٫ در پنجره بازشده گزینه سمت راست که مربوط به خرید از وبسایت می باشد را کلیک کرده و سپس دکمه Countinue را بزنید , گزینه سمت چپ مربوط به خرید مستقیم از طریق Facebook  می باشد .

پیشنهاد میشود:

 

اینستاگرام

بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید باید  دوباره وارد صفحه فیسبوک خود شوید و محصولات خود را وارد کنید

۱٫  روی کلمه Add Product کلیک کنید .

۲٫ در صفحه باز شده اطلاعات محصولاتتان مثل قیمت , عکس و توضیحات به همراه لینک مستقیم خرید محصولات از وب سایت را وارد کنید و روی Save کلیک کنید.

۳٫ به صفحه اینستاگرام خود بروید در بخش تنظیمات صفحه اینستگرام خود، دکمه  Linked Accounts را لمس کرده تا صفحه اینستگرام را به فروشگاه در فیسبوک متصل کنید .

اینستا

۴٫  فیسبوک را لمس کنید و سپس اطلاعات ورود صفحه فیسبوک خود را وارد کنید تا اتصال کامل شود.

 

۵٫ حال پست مورد نظرتان را انتخاب کنید و در بخش نوشتن کپش میبنید پایین گزینه tag products اضافه شده است.

محصول

نظر شما چیست؟

نظر شما درباره اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام چیست ؟ آیا توانسته از این قابلیت در اینستاگرام استفاده نمایید ؟ لطفا نظر خود را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *