نوکیا پرچمدار بعدی خود را با تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ با ویژگی های نوآورانه معرفی میکند

synaptics-in-display-fingerprint-scanner
ب
Rate this post

در سال های اخیز، موبایل های نوکیا برای ویژگی های نوآورانه، دوربین، کیفیت ساخت و طراحی زیبای خود زبانزد بوده اند و در بیشتر اوقات در این بخش ها از رقبای خود جلوتر قرار داشته اند. شرکت HMD Global تا کنون موبایل های بسیار زیبا و با کیفیت ساخت و طراحی شگفت انگیزی را ارائه کرده است، اما اگر بخواهیم رو راست بگویم، ما هنوز منتظر یک پرچمدار دوربین محور از این شرکت هستیم که طراحی زیباتر و جذاب تری داشته باشد. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

بر اساس یک توییت از Roland Quandt در توییتر، اچ ام دی گلوبال روی یک پرچمدار جدید نوکیا با یک پردازنده رده بالای جدید که احتمالا همان اسنپ دراگون ۸۴۵ است کار می کند که انتظار می رود یک ویژگی نوآورانه که اخیرا تعداد معدودی از شرکت های چینی در آن پیشگام بوده اند، را شامل خواهد شد. او همچنین وعده داده است که فردا اطلاعات بیشتری از این دستگاه جذاب را به اشتراک خواهد گذاشت.

اچ ام دی/نوکیا در حال کار روی چیزی با یک چیپست رده بالای موجود است. با یک ویژگی که چند برند چینی پیشقدم بوده اند. فردا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع منتشر می شود.

— Roland Quandt (@rquandt) June 26, 2018

اکنون بیایید به بررسی برخی موارد مرتبط با این توییت بپردازیم. اخیرا ما شاهد معرفی گوشی های هوشمند جدیدی از سوی شرکت های Oppo و Vivo بوده ایم که به دلیل استفاده از صفحه نمایش هایی کاملا بدون حاشیه در جلو، به یک مکانیزم دوربین کشویی مجهز بودند که در هنگام استفاده از گوشی، دوربین در داخل بدنه گوشی پنهان می شود. در ماه های اخیر، ما همچنین شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش نیز بوده ایم. از آنجا که این دو مورد از نوآوری های اخیر شرکت های چینی بوده اند، شاید بتوان گفت اچ ام دی نیز قصد دارد در پرچمدار بعدی خود یک یا حتی هر دوی این نوآوری های اشاره شده را استفاده کند.

همچنین چند روز پیش، کاربری در یک پست در انجمن Nokibar از Baidu ادعا کرده بود که اچ ام دی در حال حاضر کار روی نوکیا ۱۰ را شروع کرده و نمونه های اولیه این دستگاه آماده هستند، اما به دلیل برخی محدودیت ها، او نمی تواند تصاویری از این دستگاه را ارسال کند. در ادامه تصویری از این پست را مشاهده می کنید، هر چند که صحت گفته های این کاربر قابل تایید یا تکذیب نیستند.

نوکیا

از آنجا که Roland Quandt گفته فردا اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار آینده نوکیا فاش خواهد کرد، باید امیدوار باشیم به زودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این دستگاه باشیم.

به نظر شما نوآوری دستگاه نوکیا چه خواهد بود؟ دوربین کشویی؟ صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه؟ اسکنر اثر انگشت دورن صفحه نمایش؟ یا…؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع :
lovenokia

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *