طبق گزارشات FCC قلم S pen گلکسی Note9 دارای بلوتوث می باشد

ap_resize.php
ب
Rate this post

از زمان معرفی سری گلکسی Note وجود قلم یکی از مشخصه های مهم این سری می باشد. بعضی کاربران به این قلم ها علاقه مند هستند و حتی نمی خواهند گوشی دیگری خریداری کنند.قلم های S pen در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است جز آن که در داخل گوشی گیر نکند. به نظر می رسد سامسونگ طرح بزرگی را برای Note 9 داشته باشد هرچند طبق گزارشات جدید S pen جدید سامسونگ را یک دستگاه بلوتوثی معرفی می کنند.

FFC متعهد هست که لوازم الکتریکی را آزمایش کند که اطمینان حاصل کند که ارتباط بیسیم را تحت تاثیر قرار نمی دهد.قلم S pen Note9 دارای باتری است و این دستگاه داری بلوتوث ۲٫۴GHzاست . قلم های سری قبل سامسونگ قلم های غیر فعالی بودند که با دیجیتایزر با صفحه نمایش موبایل ارتباط برقرار می کردند. اضافه کردن بلوتوث به قلم بعدی سامسونگ می تواند طیف وسیعی از ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه کند.

سامسونگ باید راهی برای شارژدستگاه Spen پیدا کند اما احتمالا سامسونگ میتواند با فناوری بیسیم یا از طریق پین اقدام به شارژ Spen کند.با اتصال بلوتوث به دستگاه سامسونگ دکمه روی s penشما می تواند کار کند حتی وقتی که نزدیک صفحه نمایش نباشد و به طور بالقوه می توانید موسیقی های خود را کنترل کنید ولی ما باید منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ چه چیزی را آماده کرده است.

 

منبع :
androidpolice

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *