قطع تعرفه آزاد ایرانسل؛ چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

irancell-cover-pck-min.png
ب
5/5 - (1 امتیاز)

حتما این اتفاق برای شما افتاده که بعد از تمام بسته اینترنت ایرانسل تون دیدید با تعرفه آزاد حجم اینترنت شما استفاده شده و از مبلغ شارژ گوشین مقداری زیادی کم شده، معمولا اگر بسته رزرو نداشته باشین به صورت خودکار اینترنت ایرانسل تمدید نشه از مبلغ شارژ شما کم میشه.

از طریق خود خود و اجرای کد دستوری میشه قطع تعرفه آزاد ایرانسل رو انجام داد یا اینکه از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده میکنید از طریق برنامه ایرانسل هم امکان پذیر هست.

در صورت تمام شدن حجم اینترنت و قطعه تعرفه آزاد ایرانسل دیگر از شارژ سیم کارت شما کم نمیشه و با نبودن بسته اینترنت ایرانسل برای شما کار نمیکند تا زمانی که اقدام به خرید بسته جدید اینترنت کنید. در ادامه همراه تکبین باشید تا با نحوه قطع تعرفه آزاد ایرانسل شما رو آشنا کنم.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

همانطور که عرض کردم با شما با اجرای کد دستوری ussd یا از طریق خود اپ ایرانسل میتوانید به راحتی مصرف آزاد اینترنت ایرانسل رو قطع کنید، برای قطع تعرفه آزاد ایرانسل مراحل زیر رو انجام بدید.

قطع تعرفه آزاد از طریق کد ussd

برای انجام این کار فقط لازم هست برنامه شماره گیری گوشی تون رو وارد کنید و از طریق سیم کارت ایرانسلتون کد #۳*۲*۳*۵۵۵* رو بگیرید و یک صفحه برای تایید این کار برای شما میاد برای تایید کردن قطع تعرفه آزاد لازمه عدد ۱ رو ارسال کنید.

بعد از انجام این مراحل یک پیامک مبنی بر قطعه اینترنت آزاد برای شما میاد.

جهت فعال کردن پشت خطی ایرانسل میتوانید این مقاله هم بخوانید.

قطع اینترنت آزاد ایرانسل من

شما میتوانید با اپلیکیشن ایرانسل من خیلی راحت و آسان اقدام به قطع تعرفه آزاد ایرانسل کنید، بدین منظور شما باید وارد برنامه بشین و در پایین صفحه گزینه حساب من رو انتخاب کنید تا به یک صفحه جدید برین و در صفحه که برای شما باز میشود در پایین صفحه گزینه پروفایل رو بزنید تا یک منو برای شما باز شود و در منو گزینه هست به نام کنترل مصرف آزاد اینترنت اینجا فقط لازم هست شما این گزینه از غیرفعالسازی به گزینه فعالسازی ببرید تا در صورت تمام شدن بسته شما از حجم شارژ شما استفاده نشود.

قطع تعرفه آزاد ایرانسل

در پایان

خیلی راحت بودن قطعه کردن تعرفه آزاد ایرانسل، ولی باز سوالی داشتید یا روشی دیگری هم بلد بودید میتونید در پایین صفحه در بخش نظرات ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *