سامسونگ Chromebook Plus V2 را با ابزارهای ارتقا یافته به بازار عرضه می کند

chromebook-plus-v2-2
ب
Rate this post

کروم بوک شاید نامی باشد که برای اکثر ما ناآشنا باشد , کروم بوک ها لپتاپ هایی هتسند که سیستم سخت افزاری تقریبا همانند تلفن های هوشمند دارند ولی با این تفاوت که از سیستم عاملی به نام کروم استفاده می کنند. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

سامسونگ chromebook plus رادرنمایشگاه consumer Electronics در ماه ژانویه سال گذشته معرفی کرد ودر ماه بعد آن را منتشر می کند.

سامسونگ امروز جانشین این کروم بوک را معرفی کرد و با این که تغییرات عمده ای در طراحی نداشته است دارای ویژگی های پیشرفته ای که شامل یک پردازنده قدرتمند تر از سری قبل خود است.

سامسونگ هیچ تغییری در chromebook plus v2 انجام نداده است و به طوری که به نظر می رسد این کروم بوک شبیه سری قبل خود باشد.

پردازنده ARM 2GHz پردازنده سری قبل این کروم بوک است که با پردازنده قدرتمند تر اینتل celeron 3965yجایگزین شده است کروم بوک جدید سامسونگ دارای ۴GBحافظه RAMاست و از پردازنده گرافیکی intel HD Graphics 615بهره می برد.

حافظع داخلی این کروم بوک ۳۲GB است که با کارت حافظه micro SDتا ۴۰۰GBافزایش می یابد و این کروم بوک دارای یک باتری ۳۹Wh است.

دوربین جلوی این کروم بوک به یک مگا پیکسل افزایش یافته است و در حالی که دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار صفحه کلید این لپتاپ قرار گرفته است و در هنگامی که لپتاپ در حالت تبلت است به عنوان دوربین عقب به کار می رود.

این کروم بوک دارای دو درگاه پورت USB Type-Cو یک پورت USB 3.0 و جک ۳٫۵ میلی متری صدا و یک قلم لمسی است.

مدل سال گذشته دارای رزولوشن  ۲۴۰۰*۱۶۰۰ می باشد ولی مدل جدید دارای رزولوشن۱۰۸۰*۱۹۲۰ است و وزن کروم بوک جدید سامسونگ تقریبا  ۱٫۳۲kg است.

 

کمپانی سامسونگ امروز تایید کرده است که این کروم بوک از سوم تیر ماه امسال در دسترس خریداران است و قیمت این کروم بوک ۴۹۹ دلار است

سامسونگ

Chromebook Plus

منبع :
sammobile

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *