آموزش آنفالو کردن خودکار و سریع در اینستاگرام

۷۶۸۶۹
ب
Rate this post

با سلام تا بحال شده است در اینستاگرام تعدادی زیادی از افراد را فالو کرده باشید اما بعدش ابراز پشیمانی کنید و وقت و حوصله آنفالو کردن این تعداد کاربر هم نداشته باشید چون هم وقت گیر است هم حوصله بر, در این مقاله قصد دارم با استفاده از یک اپلیکشن به شما یاد بدهم چگونه کمتر از ۱ دقیقه تمام افرادی که فالو کرده اید را آنفالو کنید. جهت یاد گیری آموزش در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

آموزش آنفالو کردن خودکار و سریع در اینستاگرام

جهت آن فالو تمام مراحل زیر را باید انجام دهید که با یک اپلیکیشن اندرویدی انجام میگیرد و میتونید با کمترین کار فالویینگ های خود را آن فالو کنید و غیر از این کار های دیگه هم میشه انجام داد همانند پاک کردن تمام پست ها یا آن لایک کردن تمام پست هایی که لایک کردید.

جهت آنفالو کردن سریع شما باید یک اپلیکشن به نام cleaner دانلود نمایید جهت دانلود میتوانید از طریق لینک زیر استفاده نمایید.

  • دانلود برای اندروید
    دریافت
  • حال بعد از دانلود اپلیکشن cleaner وارد برنامه شوید و اطلاعات نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید. تا وارد حساب کاربری اینستاگرامتان شود.

     

    مراحل انجام آنفالو خودکار

    1. وارد تب fallowing شوید.
    2. در سمت بالا چپ بر روی گزینه option  کلیک نمایید.
    3. حال گزینه select all رو بزنید.
    4. بعد گزینه unfallow در بالای صفحه را بزنید.

    آنفالو

     

    بعد زدن دکمه unfallow اپلیکشن شروع به آنفالو کردن خودکار میکند و کمتر از ۱ دقیقه تعداد زیادی از افرادی که فالو کرده اید را آنفالو میکنند.

    همچنین شما میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن بصورت خود کار پست های تان را حذف کنید یا افرادی را که لایک کرده اید را دیس لایک نمایید.

    پیشنهاد میشود

    کسب درآمد از اینستاگرام

     

    نظر شما چیست؟

    نظر و پیشنهاد شا درمورد این آموزش چیست؟ ایا برای شما مفید بوده است؟ آیا شما روشی دیگر را میشناسید جهت آنفالو کردن خودکار. لطفا نظر و پیشنهاد خود را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

     

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *