بررسی و مقایسه ۴ پرچمدار سامسونگ و ارزش خرید آن‌ها

Picture1
ب
5/5 - (1 امتیاز)

گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ قدرتمندترین، کامل‌ترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند دنیای اندروید هستند. این رایانه‌های جیبی که هرساله به نسخه‌های جدیدتر آپدیت می‌شوند از آخرین فناوری‌ها، امکانات، قابلیت‌ها و نوآوری‌ها بهره می‌برند. سامسونگ جدیدترین ابداعات شاخص را در گوشی‌های پرچمدار خود ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

۴ پرچمدار سامسونگ و  ارزش خرید آن‌ها:

۱ـ گلکسی اس ۲۱ اولترا

۲ـ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

۳ـ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

۴ـ گلکسی Z فلیپ سامسونگ

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

نمایشگر غول‌آسای ۶.۸ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت که در دلِ بدنه‌ای ارگونومیک جای گرفته، به‌‌ادعای سامسونگ با نوآوری‌های فردا نهایت تجربه‌ی گوشی هوشمند پرچم‌دار را برای کاربر به‌ ارمغان می‌آورد که واقعاً چندان هم اغراق آمیز نیست. این کهکشانی سامسونگ به‌لطف عرض کمتر خیلی راحت در دست جای می‌گیرد، ظاهر مدرن و چشم‌‌نوازی دارد و پوشش مات و نرم بدنه‌ی آن تجربه‌ی لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

گلکسی اس ۲۱

عملکرد سخت‌افزاری و نرم ‌افزاری این اسمارت فون با استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰، به همراه بهره‌وری و قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی و دستگاهی دوربین محور باعث شده تا استاندارد جدیدی را در زمینه‌ی گوشی هوشمند پرچم‌دار رقم بزند. سامسونگ قدرت پردازشی هوش مصنوعی تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ را ۲۶ تریلیون عملیات بر ثانیه عنوان می‌کند که رقم خارق‌العاده‌ای است. استفاده از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به همراه رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی با در اختیار داشتن تراشه‌ی گرافیکی بسیار توانمند، باعث می‌شود یک رایانه‌ی فوق قدرتمند جیبی را به همراه داشته باشید که در انجام هیچ برنامه‌ یا بازی سنگین کم‌ترین لگ و تأخیر را نداشته و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تصاویری بسیار نرم و روان را ارائه می‌دهد.

از نظر دوربین، لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی واید و استفاده‌ از نرم‌افزار بهینه بعلاوه‌ی هوش مصنوعی امکان ضبط ویدیوهایی با کیفیت ۸K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه را فراهم می‌کند و در زمینه‌ی کیفیت  ثبت عکس نیز شانه به شانه‌ی دوربین‌های حرفه‌ای می‌زند.

این گوشی به‌لطف باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر بهینه، بیش از ۲۴ ساعت شارژدهی را ارائه می‌دهد. خرید اینترنتی گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا، بهترین روش برای خرید آسان است. فقط با یک تماس لیست قیمت گوشی سامسونگ را دریافت کنید.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

گلکسی نوت s 20 اولترا سامسونگ اکنون بالغ‌ترین، قدرتمندترین و زیباترین عضو این خانواده است که از نمایشگر ۶.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نمایشگر همیشه روشن، تأییدیه‌ی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ گرد و غبار تا عمق ۱٫۵ متری زیر آب برای ۳۰ دقیقه، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس + Adreno 650 یا اگزینوس ۹۹۰ + Mali-G77 MP11، اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One UI 2.5 و ماژول دوربین ۳گانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید که می‌تواند نهایتاً ویدیوهای ۸K ضبط کند، بخشی از امکانات و قابلیت‌های فراوان این پرچمدار سری نوت سامسونگ است.

اسپیکرهای استریو با فناوری صدای ۳۲ بیت/ ۳۸۴ کیلوهرتز که با همکاری AKG توسعه داده شده، نهایت کیفیت صدا را برای عاشقان موسیقی به ارمغان می‌آورد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات با قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس ۹ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچمدار است.

بدون شک گلکسی نوت ۲۰ اولترا را می‌توان یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌های ساخته‌شده‌ی اندرویدی تا به امروز دانست که با سایر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی برای رقابت و قدرت‌نمایی در میدان نبرد، ابراز آمادگی می‌کند و بدون هیچ تردیدی برنده‌ می‌شود. تفاوت عمده‌ی این سری با سری اس، در پشتیبانی از قلم استایلوس بود که اس ۲۱ اولترا نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند اما قلم نوت ۲۰ اولترا که به طور اختصاصی برای این گوشی طراحی شده، امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ نوت ۲۰ اولترا، بهترین روش برای دریافت سریع آن است. در اینجا می‌توانید لیست قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید.

 گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ دستگاهی با طراحی نوین و بسیار جذاب است که از نمایشگر ۷.۶ اینچی سوپرامولد، رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، به همراه نمایشگر بیرونی ۶.۲۳ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲۲۶۰ در ۸۱۶ پیکسل بهره می‌برد.

این گوشی در حالت باز به یک تبلت ۱۵۹٫۲ در ۱۲۸٫۲ در ۶٫۹ میلی‌متری تبدیل می‌شود. سامسونگ با استفاده از این فناوری و سایز، باعث شد تا مرز بین گوشی هوشمند و تبلت به‌هم بریزد. ضمن این که قیمت این دستگاه بسیار بالا بوده و حساب بانکی پرو پیمانی را می‌طلبد.

گلکسی

گلکسی فولد شروع ضعیفی داشت و حتی مدل‌های نمونه نیز در هنگام تست رسانه‌ها دچار مشکل شدند و سامسونگ نیز به ناچار عرضه‌ی این گوشی را به تأخیر انداخت. این فناوری هنوز هم به مرحله‌ی بلوغ نرسیده و با مشکلاتی همراه است که ازجمله خط افتادن نمایشگر از محل تا شدگی یکی از آن موارد است و همچنین جنس ساخت نمایشگر که مانند نمایشگر‌های دیگر گوشی‌ها از محافظ پشتیبانی نمی‌کند و احتمال خط و خش افتادن بسیار بالا است.

شاید برای کسانی که چنین مشکلاتی اهمیت نداشته باشد، طراحی بدیع، نوآورانه و بسیار زیبا و جذاب آن بتواند رضایت کامل آن ها را جلب کند، هرچند که از نظر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، کیفیت دوربین و دیگر قابلیت‌ها و امکانات نیز نمی‌تواند در حد یک گوشی پرچمدار ظاهر شود. با خرید اینترنتی گوشی سامسونگ زد فولد ۲، کمترین قیمت را بپردازید.

گلکسی Z فلیپ سامسونگ

گلکسی Z فلیپ سامسونگ نیز یکی دیگر از طراحی‌های بسیار جالب و جذاب این شرکت نوآور است که برخلاف گلکسی زد فولد که تا اندازه‌ی یک تبلت گسترده می‌شد، این گوشی از وسط تا شده و کوچکتر می‌شود. ظاهراً این طرح با استقبال نسبی کابران مواجه شده است.

گلکسی Z فلیپ از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپرامولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۳۶، نمایشگر ۱.۱ اینچی در کاور، ابعاد ۱۶۷.۳ در ۷۳.۷ در ۷.۲ در حالت باز و ۸۷.۴ در ۷۳.۶ در ۱۷.۳ میلی‌متر در حالت بسته، اندروید ۱۰ با رابط One UI 2، اسنپدراگون ۸۵۵ و تراشه‌ی گرافیکی ادرنو ۶۴۰ به همراه دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید و سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و همچنین باتری ضعیف ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد که درواقع مشخصات یک گوشی میان‌رده را نشان می‌دهد.

تنها مزیت آن تاشدنی بودن آن است که به یک گوشی بسیار جمع‌و جور تبدیل می‌شود اما قیمت آن نزدیک به گوشی‌های پرچمدار است. این گوشی نیز هنوز به مرحله‌ی بلوغ نرسیده و با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان است و تا رسیدن به مرحله‌ی بلوغ، راهی طولانی در پیش دارد. خرید اینترنتی گوشی سامسونگ زد فلیپ، روشی آسان برای دریافت سریع آن است. لیست قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قیمت روز تغییر می‌کند، بنابراین برای خرید باید به این لیست توجه کنید.

جمع‌بندی

دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا از همه نظر بهترین گوشی‌های هوشمند دنیای اندروید محسوب می‌شوند و از کامل‌ترین و ارزشمندترین دستگاه‌های اندرویدی هستند که از خرید آن به هیچ عنوان احساس پشیمانی نمی‌کنید؛ اما خرید دو گوشی هوشمند گلکسی Z فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ، در یک کلام پول عشق است و بس!

اگر می‌خواهید یک گوشی کاملاً متفاوت داشته باشید که نگاه بسیاری را به آن جلب کنید، شاید هیچ گوشی هوشمندی به اندازه‌ی گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ نتواند چنین خدمتی را برای شما انجام دهد! با خرید اینترنتی گوشی سامسونگ، می‌توانید تجربه‌ی لذتبخش یک خریدآسان، راحت و به صرفه را احساس کنید. درضمن لیست قیمت گوشی سامسونگ را از اینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *