از چه روش هایی می توان پول را در بازی پابجی به دست آورد؟

unnamed
ب
5/5 - (1 امتیاز)

بازی های سبک بتل رویال از سال ۲۰۱۷ و با انتشار بازی پابجی به عنوان سبکی نو در بازی های رایانه ای جان گرفتند و تا امروز نیز از پر طرفدارترین سبک ها به شمار می روند. بازی پابجی نیز با گذشت چند سال از تولید همچنان با دریافت به روز رسانی هایی به تعداد علاقه مندان و کاربرانش افزوده می شود.

در این مقاله می خواهیم به معرفی این بازی، تاثیر پول پابجی بر روی روند بازی و روش های به دست آوردن پول در این بازی اشاره کنیم. پس اگر از علاقه مندان سبک بتل رویال هستید و یا اینکه پابجی را به طور غیر حرفه ای یا نیمه حرفه ای دنبال می کنید با ما همراه باشید.

علت محبوبیت بازی پابجی

بازی Player unknown`s battlegrounds که به اختصار به آن پابجی PUBG می گویند از سری بازی های سبک بتل رویال چند نفره ی آنلاین می باشد. این بازی از سری بازی های Multiplatform است یعنی برای تمامی پلتفرم ها و سیستم عامل های آن ها عرضه شده است و شما می توانید با هر دستگاهی به اینترنت متصل شده و از این بازی لذت ببرید.

نکته مهم در رابطه با محبوبیت بازی همین سبک بتل رویال آنلاین بودن آن است. در این بازی شما می توانید با هر گیمری از هر کجای دنیا به مبارزه بپردازید و یا حتی با تجهیزات صوتی خود با آن ها صحبت کنید. با داشتن نام کاربری و آیدی دوستان خود نیز می توانید با آن ها تماس گرفته و از آن ها بخواهید تا بازی را به کمک همدیگر انجام دهید. می توانید تشکیل تیم داده و به نبرد حریفان بروید.

همین عوامل باعث شد تا این بازی در سال ۲۰۱۸ به پردانلودترین و محبوب ترین بازی سال بدل شود و تعداد بسیار بالایی از گیمر ها تا به امروز توانسته اند از طریق سرورهای این بازی به رقابت با یکدیگر بپردازند. در حال حاضر این بازی بعد از گذشت چند سال از زمان انتشارش همچنان درآمد زایی بسیار بالایی در حدود ۲ میلیون دلار در روز را برای شرکت سازنده اش به همراه داشته است و این در حالی است که نصب و رقابت در این بازی برای هر کسی کاملا رایگان است.

در هر بازی شما در مقابل ۹۹ بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.

گیم پلی بازی محبوب پابجی

گفتیم که این بازی اولین بازی سبک بتل رویال بوده است. سبک بتل رویال یا همان جنگ و بقا در این بازی به این شکل است که در ابتدای بازی هر کدام از شرکت کننده ها به وسیله ی کاراکتر های شخصی سازی شده ی خود و با دست خالی در یک هواپیما قرار دارند. با رسیدن بر بالای نقشه میدان نبرد هر کدام از شرکت کننده ها با چتر نجات به پایین پریده و هر کدام به سمت خاصی از نقشه حرکت می کنند.

در ابتدا تمام شرکت کنندگان دست خالی هستند و می بایست در نقشه مسابقه به جستجو برای اسلحه و ادوات جنگی باشند. بدیهی است افرادی که اول از همه سلاح پیدا می کنند از شانس خوبی برای شکست حریفان خود برخوردارند. پس از در اختیار گرفتن اسلحه، در نقشه ی میدان نبرد که هر لحظه در حال کوچکتر شدن است به رقابت با یکدیگر می پردازند. نکته مهم این است که بتوانید با دقت و به صورت مناسبی از دید دشمنان پنهان بمانید و تا جای ممکن با غافلگیر کردن حریفان، خود را از روند مسابقه خارج کنید.

هر شرکت کننده که کشته شود از جریان مسابقه خارج شده و شانس باقی افراد را بیشتر می کند. این روند ادامه می یابد تا در نهایت جنگ پایانی بین دو نفر یا دو تیم در خواهد گرفت. و نفر پیروز با شکست آخرین نفر به پیروز میدان تبدیل خواهد شد و امتیازات زیادی را جمع آوری خواهد کرد.

امتیازات یا پول پابجی و روش های به دست آوردن آن

این بازی نیز مانند بازی های دیگر همین سبک دارای ارزی رایج برای استفاده از امکانات ویژه ی بازی است. به این عنصر اصلی و کلیدی بازی پول پابجی یا یوسی می گویند. به وسیله پول پابجی شما قادر خواهید بود امکانات مختلف و بعضا مخفی بازی را آزاد کرده و محدودیت های قرار گرفته توسط سازنده ی بازی را کنار زده تا بتوانید در طول بازی راحت تر به شکست دادن برخی از رقیبان اقدام کنید.

از ویژگی هایی که این عنصر مهم در اختیار کاربران و گیمر ها قرار می دهد می توان به پوسته های مختلف لباس ها، اسلحه ها و حتی چتر نجات کاراکتر اشاره کرد. می توان به وسیله ی آن از کاراکتر های جدید و به روز و با توان و قدرت های مختلف استفاده کرد و همچنین می توان قدرت ها و توان کاراکتر را افزایش داد.

تاثیراتی که پول پابجی در روند بازی دارد می تواند تعیین کننده ی پیروز و قهرمان میدان باشد. گیمر به وسیله ی ارتقا دادن توانایی ها و قدرت شخصیت بازی می تواند دست بالا را در شکست دادن حریفان داشته باشد و شانس پیروزی خود را در نبرد ها بالا ببرد.

برای استفاده از این ویژگی ها باید روش های به دست آوردن پول پابجی را بشناسیم تا بتوانیم به وسیله ی آن به کسب این عنصر مهم اقدام کنیم. در حالت کلی برای به دست آوردن پول پابجی دو راه پیش روی بازیکنان است.

  1. راه رایگان: برای به دست آوردن رایگان پول پابجی می بایست در تعداد زیادی مسابقه ی بتل رویال شرکت کنید، حریفان زیادی را از پیش رو بردارید یا از مسابقات Bonus Challenge استفاده کنید و یا به وب سایت هایی که پول پابجی هدیه می دهند سر بزنید و یا با دنبال کردن صفحه ی پابجی در شبکه های اجتماعی راه های مقطعی به دست آوردن پول را یاد بگیرید. تا با این روش ها به مقدار ناچیز و محدودی پول پابجی به دست آورید. در این روش به دست آوردن مقدار مشخصی از پول ممکن است مدت ها به طول بیانجامد.
  2. روش خرید نقدی: در این روش شما می توانید به جای صرف وقت بسیار زیاد با پرداخت در سایت اینترنتی خرید پول پابجی و خرید اینترنتی مقدار دلخواه از پول پابجی کار خود را راحت کرده و وقت زیادی را صرف بازی کردن نکنید. در این روش با چشم بر هم زدنی مقداری پول پابجی را به صورت نقدی می خرید و سریعا به حساب کاربری خود منتقل می کنید. سپس می توانید مقدار پول خریداری شده را در بازی به کار گرفته و به ارتقا شخصیت های بازی و اسلحه ها بپردازید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *