طبق گزارشات سری Galaxy A 2019و Galaxy s10دارای دوربین سه گانه می باشند

۲۰۱۸-۰۷-۳۰ (۲)
ب
5/5 - (1 امتیاز)

طبق گزارشات جدید سامسونگ مایل هست روی سخت افزار گوشی های میان رده خود بیشتر تلاش کند تا سهم بیشتری را در بازار به دست بیاورد.کمپانی سامسونگ تا به حال اسمارتفونی را با دوربین سه گانه را تا به حال معرفی نکرده است. طبق شایعات Galaxy S10 اولین گوشی هست که می گویند دارای دوربین سه گانه است.

Galaxy A (2019)دوربین سه گانه دارد

یکی دیگر از شایعاتی که درباره Galaxy S 10 شنیده شده است این است که اولین گوشی پرچمداری هست که دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش آن است.طبق گزارشاتی که از کره جنوبی خارج شده است سامسونگ تکنولوژی حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش را در برخی از مدل های Galaxy A 2019را معرفی خواهد کرد.

 

طبق آخرین گزارشات ادعا شده است سامسونگ به دنبال اضافه کردن ویژگی هایی مانند اثر انگشت سه بعدی و نمایشگر درایو به سری Galaxy A 2019است تا قبل از اینکه سامسونگ به طور کامل آن را بر روی سری Galaxy sاستفاده کند.تیم توسعه جهانی سخت افزار که بر روی گوشی های هوشمند غیر Galaxy sو گلکسی نوت توجه داشته است در حال حاضر شروع به تحقیق درباره اضافه کردن ویژگی های کلیدی به سری Galaxy A 2019را آغاز کرده است.یکی از ویژگی های مورد نظرسامسونگ اضافه کردن دوربین سه گانه با قابلیت نشان دادن فضای فوق العاده گستره است که انتظار می رود که در Galaxy S10 نیز وجود داشته باشد.

 

در حالی که ممکن است Galaxy s10 مجهز به یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش باشد سامسونگ گزارش داده است که حسگر اثر انگشت مبتنی بر صفحه نمایش ارزانتری را روی سری Galaxy A 2019قرار می دهد.

 

سامسونگ مثل همیشه گوشی های Galaxy Aرا چند ماه قبل از معرفی پرچم دارای سری Galaxy Sمعرفی می کند.اگر کمپانی سامسونگ سری Galaxy A 2019 را در سال بعد معرفی کند این احتمال وجود دارد که شاید Galaxy s10 اولین اسمارتفون سامسونگ باشد که دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش یا دارای یک دوربین سه گانه باشد

منبع :
SAMMOBILE

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *