اینستاگرام قابلیت نمایش آنلاین بودن کاربران در دایرکت را اضافه کرد

instagram
ب
5/5 - (1 امتیاز)

اینستاگرام دیروز آپدیتی را در مارکت های اندروید منتشر کرد اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیت آنلاین بودن یا آفلاین بودن افراد در دایرکت را اضافه کرد. در این قابلیت شما میتوانید ببینید آیا دوستان شما در دایرکت آنلاین هسند یا خیر. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

اینستاگرام قابلیت آنلاین بودن افراد در دایرکت را اضافه کرد

اینستاگرام در آپدیتی که منتشر کرده به کاربران اجازه داده است که بتوانند ببیند در دایرکت چه کسی آنلاین هستند و این امکان یکی از دقدقه های کاربران اینستاگرام بود که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است. و باعث خوش حالی کاربران اینستاگرام شده است و کاربران میتوانند با ارتقا اینستاگرام به نسخه جدید از این قابلیت استفاده نمایند.

  • دانلود برای اندروید
    دریافت
  • دانلود برای اپل
    دریافت
  • اینستاگرام

    همانطور که در تصویر بالا میبینید در نسخه جدید اینستاگرام در بخش دایرکت در کنار عکس کاربران یک چراغ سبز نشان داده میشود که نشانه آنلاین بود افراد است . در بخش دایرکت اینستاگرام وضعیت آنلاین بودن کاربرانی که با آن ها مکالمه (منظور ارسال یا دریافت ییام متنی، تصویری و …) داشته اید، نشان داده می شود. این آنلاین بودن با عبارت Active نشان داده می شود اما سوال اینجاست که چه معیاری برای اینستاگرام به عنوان “فعالیت” یا آنلاین بودن محسوب می شود؟ مرور تایم لاین شما نشان آنلاین بودن (!) شماست. البته اینجا مشخص نیست وضعیت حساب هایی که به ربات متصل هستند چطور مشخص خواهد شد!

     

    توجه نمایید که قابلیت آنلاین بودن افراد در دایرکت فعلا فقط در دایرکت و برای کسانی که با آن ها مکالمه داشته اید فراهم است و همه فالورهای شما آن را نمی توانند ببینند. طبق معمول اگر دوست نداریدش، مثل ما! می توانید آن را غیر فعال کنید:

    دایرکت

     

    نظر شما چیست؟

    نظر شما درباره اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام چیست و به صورت کلی درباره چنین قابلیت هایی که به نوعی روی مرز حریم خصوصی ما قدم می زنند، چیست؟ لطفا نظر خود را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

     

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *