قالب تک صفحه ای وردپرس

Picture1
ب
5/5 - (2 امتیاز)

ظاهر و جذابیت سایت یکی از نکاتی است که در افزایش بازدید می تواند تاثیر داشته باشد ، شما نیز وقتی وارد یک سایت می شوید نخستین چیزی که نظر شما را به خود جلب میکند ظاهر سایت است، امروزه با وجود سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی سایت بسیار آسان است به طوری که با قالب تک صفحه ای وردپرس شما قادر هستید در کمترین زمان سایت خود را راه اندازی کنید.

.

قالب های وردپرسی در چندین دسته قالب فروشگاهی، شرکتی، تک صفحه‌ ای، چندمنظوره و خبری دسته‌بندی می‌شوند که ما در این مقاله قصد داریم بهترین قالب تک صفحه ای وردپرس را برای شما معرفی کنیم چنانچه قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی یا شرکتی دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. تا با قالب تک صفحه ای وردپرس، ویژگی‌ها و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

.

قالب تک صفحه ای وردپرس چیست ؟

 

از دیگر قالب های معروف در سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که طرفدارانی دارد، این گونه قالب ها اکثرا برای  معرفی خدمات شرکت ها ، نمایش نمونه کار ، معرفی اپلیکیشن و . . .  ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، قالب تک صفحه ای به خاطر ظاهر جذابی که دارد  در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.قالب های زیادی بر اساس نیاز یک کاربر وجود دارد که با دانلود قالب میتواند یک نمونه قالب وردپرسی برای خود داشته باشید.

.

ویژگی‌ های قالب سایت تک صفحه ای

 

۱ – سرعت بالا در بارگذاری : یکی از مواردی که برای موتورهای جست و جو از اهمیت بالایی برخوردار است سرعت بارگذاری است، به این دلیل مهم است که اگر بارگذاری وب سایتی از چند ثانیه بیشتر شود ممکن است کاربران خود را از دست بدهد.

۲ – ریسپانسیو بودن : اگر آموزش وردپرس را دیده باشید حتما از اهمیت ریسپانسیو بودن اطلاع دارید بنابراین باید در انتخاب قالب تک صفحه ای به این نکته توجه کافی داشته باشید.

 

۳ – انعطاف پذیری بالا : یک قالب تک صفحه ای وردپرس باید انعطاف پذیری بالایی در چیدمان المان داشته باشد، منعطف بودن از ویژگی های یک قالب است با استفاده از این ویژگی هر گونه تغییری که لازم است را میتوانید اعمال کنید.

 

۴ – سازگاری با مرورگر های مختلف : کاربران ممکن است بر اساس عادت از مرورگر های مختلفی استفاده کنند و زمانی که وب سایت شما تنها در یک مرورگر نمایش داده شود ممکن است کاربران خود را از دست بدهید،  توصیه می‌کنیم پس از انتخاب قالب سازگاری آن را با مرورگرهای گوناگون اعم از کروم، فایرفاکس و … تست کرده و از نمایش درست آن اطمینان حاصل نمایید.

 

 معرفی ۱۰ قالب تک صفحه ای وردپرس

 

دانستیم قالب تک صفحه ای چیست و چه ویژگی هایی دارد، اکنون قصد داریم به معرفی ۱۰ قالب تک صفحه ای وردپرس بپردازیم که بیشترین فروش را داشته اند با ما باشید.

 

۱ – قالب وردپرس تک‌ صفحه ‌ای آرکو

قالب Arco یک قالب وردپرس شرکتی با طراحی حرفه ای و مدرن است، قابلیت هایی که این قالب دارد باعث شده کاربران زیادی نیز از آن استفاده کنند، قالب آرکو از قابلیت استفاده برای انواع وب سایت ها مانند شرکتی ، شخصی ، استارت آپ و … برخوردار است.

۲ – قالب وردپرس تک صفحه ای سیمبا

 

قالب وردپرس Simba دارای طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا است، که سایت شما را در دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … به درستی نشان خواهد داد.

۳ – قالب وردپرس تک صفحه ای Cryptoland

 

قالب Cryptoland نمونه ای دیگر از بهترین قالب تک صفحه ای وردپرس است که با استفاده از این قالب میتوانید بدون کد نویسی و تنها با انتخاب المان هایی که از پیش طراحی شده است صفحات زیبایی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

۴ – قالب تک صفحه ای Xena

 

یک قالب حرفه ای است که به شما کمک میکند سایت خود را به ساده ترین روش ممکن طراحی کنید، قالب زینا با طرحی ساده و درعین حال جذاب به شما کمک خواهد کرد تا تجربه ی بی نظیری را به کاربران خود ببخشید.همچنین قالب xena دارای ابزارک های اختصاصی : ابزارک جست و جو،  ابزارک دسته بندی ، ابزارک آخرین مطالب، ابزارک برچسب  و… برخوردار است.

۵ – قالب تک صفحه ای Maxo

از موثر ترین روش های موفقیت در هر کسب و کاری ، ایجاد و راه اندازی یک وب سایت است، در این راستا طراحی زیبا و حرفه ای بودن وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، قالب وردپرس Maxo با طراحی حرفه ای و مدرن امکاناتی همچون ریسپانسیو و واکنش‌گرا بودن را برای راه اندازی یک سایت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

۶ – قالب تک صفحه ای دوا، Deva

 

قالب دوا مناسب سایت های تکنولوژی و استارت آپ است، علاوه بر این قالب دوا یک قالب وردپرس تک صفحه ای با دمو های جذاب است، این قالب دارای پنل تنظیمات حرفه ای برای سفارش سازی دلخواه است. قالب دوا با پلاگین Aheto طراحی شده که شامل صفحات منحصر به فرد متناسب با نیازهای شما است.

۷ – قالب چند منظوره سیلیکون، Silicon

 

قالب سیلکون یک قالب وردپرس چند منظوره و تماما ریسپانسیو برای انواع کسب و کار اینترنتی است، این قالب دمو هایی برای ایجاد کسب و کار، توسعه نرم افزار، شرکت ها و استارت آپ ها ارائه میدهد.

۸ – قالب تک صفحه ای هودی Howdy

هودی یک قالب وردپرس تک صفحه ای مدرن است، که بر اساس نیاز کاربر قابل ویرایش است اگر قصد دارید سایت خود را شخصی سازی کنید بهتر است از این قالب استفاده کنید، سازگاری با تمامی مروگر ها، کاملا ریسپانسیو بودن، انیمیشن های جذاب و … برخی از ویژگی های قالب هودی است.

۹ – قالب تک صفحه ای Ethant Hunt

 

قالب Ethant Hunt  یک قالب رزومه با قابلیت انعطاف پذیری، کارایی بالا که با کیفیت بالا طراحی شده و مناسب سایت های شخصی است. قالب انت هانت دارای ابزراک هایی از جمله گالری، وبلاگ، نمونه کار و … در افزنه ی المنتور است.

۱۰ – قالب تک صفحه ای Softing

 

قالب Softing  یک قالب حرفه ای برای سایت های وردپرسی است، صفحات زیبا و داشتن رابطه کاری خوب یکی از نقات قوتی است که در این قالب مورد توجه قرار گرفته است.

 

در نتیجه

 

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت سیر تا پیاز ، ۱۰ قالب تک صفحه ای وردپرس را بررسی کنیم، اگر قصد دارید برای خود یک سایت بی نظیر و جذابی طراحی کنید بهتر است از قالب های معرفی شده در این صفحه استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *