چگونه در شبکه های اجتماعی ویدیوهای حرفه ای بسازیم

۱۲۰۰x630wa
ب
5/5 - (1 امتیاز)

اگر اهل گشت و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی باشید حتماً ویدئوهایی دیده اید که آنقدر خوش ساخت بوده‌اند که نظر شما را به خودشان جلب کرده‌اند. با اضافه شدن به امکانات این شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب یا اینستاگرام روز‌به‌روز به تعداد ویدیو های گوناگون این سرویس‌ها هم اضافه می شود.

ویدئوهایی که اکثر آنها توسط کاربران معمولی ساخته شده‌اند. حتماً وقتی این ویدئوها را می‌بینید فکر می‌کنید که باید با انجام کارهای خاص و پیچیده ساخته شده باشند اما باید بگوییم که اکثر این ویدئوها به شکل کاملاً ساده و به کمک اپلیکیشن‌های گوناگونی که در این زمینه وجود دارند ساخته شده‌اند. یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم تا ویدئوهای حرفه‌ای و جذاب بسازید KineMaster است. این اپلیکیشن یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ویرایشگرهای ویدئویی است که هر کاربری می‌تواند آن را روی گوشی خود نصب کند. کار با این برنامه بسیار راحت است. کافی است هر تعداد ویدئو یا عکسی که می‌خواهید را به محیط برنامه اضافه کنید تا بتوانید براحتی کار ویرایش را شروع کنید.

 

برای دانلود KineMaster  میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید

  • دانلود برای اندروید
    دریافت
  • دانلود برای IOS
    دریافت
  •  

    ویدیو

    در بخش ویرایش فایل‌های تصویری گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای نمونه می‌توانید برای فیلم خود یک تم بخصوص انتخاب کنید، آهنگ پس زمینه بگذارید یا حتی هنگام پخش آن جمله‌هایی که دوست دارید ، نمایش دهید. در واقع با کمک این برنامه می‌توانید براحتی نوشته‌ دلخواه خود را به ابتدا و انتهای فیلم اضافه کنید و پس‌زمینه‌ ویدئو را نیز تنظیم کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه ویرایش فریم به فریم ویدئو است یعنی این امکان برایتان فراهم شده که هر ویدئو را به‌صورت فریم به فریم جلو یا عقب برده و از نقاط مختلف برش بزنید. همچنین می‌توانید به هر لایه از فیلمی که برش می زنید افکت اضافه کنید و بخش‌های گوناگونش را با تغییرات مختلف جذاب تر کنید. این برنامه به‌صورت رایگان(پرداخت از درون برنامه برای استفاده از برخی امکانات ویژه) در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *