۳۰ روش برای افزایش فالوور و بازدید در اینستاگرام بصورت کاملا رایگان

۱-۱
ب
Rate this post

با سلام به دوستان عزیز سایت تکبین در این مقاله قصد دارم به شما  ۳۰ روش فوقالعاده را برای افزایش بازدید و دنبالکننده یاد بدهم, و شما میتوانید با استفاده از این ۳۰ روش فالوور های خودتان را راحت افزایش دهید و بتوانید از اینستاگرام خود پول بسازید. پس برای دیدن این ۳۰ روش همراه تکبین باشید.

 استفاده از هشتگ

از هشتگهای مرتبط با محتوای خود استفاده کنید. مثلا اگر شما در زمینه آموزش موبایل فعالیت میکنید و محتوایتان در حوزه موبایل است، از هشتگهای مرتبط با موبایل استفاده کنید. مثلا:  #موبایل –

#آموزش_موبایل و … .

 

اینستاگرام

 

تکمیل بیو پیج

در قسمت بیو اطلاعات خود را قرار دهید. با توجه به محدودیتی که در تعداد حروف برای نوشتن بیو است، سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود را بنویسید.

همچنین میتوانید از هشتگها در بیو خود استفاده کنید تا افراد علاقهمند به حوزه فعالیتتان، راحتتر شما را پیدا کنند. اگر صاحب یک وبسایت هستید، حتما لینک آن را در بیو درج کنید.

 

 فالو کردن افراد علاقهمند به حوزه کاری خود

در قسمت جستجو، با جستجوی هشتگهای مهم و معروف، افراد را پیدا کنید و آنها را دنبال کنید. احتمال اینکه آنها نیز شما را دنبال کنند یا به اصطلاح فالوبک دهند، زیاد است.

 

 

 

تعداد پستها در روز

به طور میانگین روزانه ۳ پست ارسال کنید. ارسال بیش از حد پست، میتواند باعث شود که تعداد زیادی از دنبالکنندهها، شما را آنفالو کنند.

زیرا آنها به طور معمول، چند بار در روز صفحه خود را چک میکنند و علاوه بر شما، دوستان و آشنایان را نیز فالو کردهاند. بنابراین اگر تعداد پستهای شما زیاد باشد، احتمال شما را آنفالو خواهند کرد.

فالوور

 قرار دادن عکسهای باکیفیت

سعی کنید، عکسهایی که در صفحه خود منتشر میکنید، از کیفیت بالیی برخوردار باشند، چرا که عکسهای بیکیفیت معمول با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه نمیشوند.

 

 ساعات طلایی ارسال پست

بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید. با ارسال پست در ساعات مختلف روز، میتوانید بفهمید که کدام پستها بازخورد بهتری گرفتهاند.

به طور معمول، پستها در شبها و خصوص  بین ساعات ۹ تا ۰۰، بیشتر لیک را میگیرند و احتمال نظر دادن کاربران، بیشتر است.

 

 استفاده از چهرههای افراد مشهور

در عکسهایی که منتشر میکنید، میتوانید از چهرهها و تصاویر افراد مشهور استفاده کنید. مثلا اگر میخوانید نقل قولی را از بیل گیتس بگذارید، میتوانید از چهره او در عکس خود استفاده کنید.

 

 تگ کردن فالوورها

در بعضی از پستهایی که ارسال میکنید، میتوانید چند تا از فالوورهایتان را تگ کنید.

این کار باعث میشود که افراد بیشتری عکسهای شما را لیک کنند و کامنت بگذارند. برای تگ کردن میتوانید قبل از نام شخص موردنظرتان، علامت « @ » بگذارید.

 

 انتشار ویدیوهای زیبا و خلاقانه

اینستاگرام برای انتشار ویدیوها، محدودیت یک دقیقهای را اعمال کرده است. یعنی زمان ویدیوها، حداکثر یک دقیقه است. این کار باعث تولید ویدیوهای بسیار زیبا و خلاقانهای شده است.

برای اینکه بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید، باید ویدیوهای زیبا و مرتبط با کسب و کارتان بسازید. اینکار باعث میشود که کاربران، ویدیوهای شما را به اشتراک بگذارند و همین مورد باعث افزایش دنبالکننده میشود.

 

 درج آدرس صفحه خود

آدرس حساب خود را بر روی عکسها و ویدیوهایی که منتشر میکنید، درج کنید. اگر وبسایت دارید، آدرس وبسایتتان را نیز بنویسید.

 استفاده از فیلترهای زیبا

زمانی که میخواهید تصویری را در صفحه خود منتشر کنید، اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا از بین فیلترهای معرفی شده، فیلتر موردنظر خود را اعمال کنید. البته سعی کنید همیشه از فیلترها استفاده نکنید.

 

 انتشار تصاویر و ویدیوهای کاربران

اگر کاربری محصول شما را خریداری کرده، میتوانید از او درخواست کنید تا تصویری از خود و محصول را برای شما ارسال کند یا در یک ویدیوی کوتاه، در مورد آن صحبت کند. سپس آن تصویر یا ویدیو را در صفحه خود منتشر کنید. این کار باعث مشارکت بیشتر کاربران میشود.

 

پیشنهاد میشود


 بیزینس پروفایل )Business Profile( یا تجاری کردن حساب اینستاگرام

نحوه بیزینس کردن پروفایل اینستاگرام را میتوانید در اینترنت جستجو کنید. با انجام اینکار میتوانید از قسمت View Insights، آمار دقیق بازدید و لیک پستهای خود را مشاهده کنید.

همچنین میتوانید اطلاعات تماس خود شامل ایمیل و شماره تماس را، قرار دهید.

 

 دنبال کردن کاربران پیشنهادی

میتوانید از قسمت Suggested کاربرانی که به شما پیشنهاد شده را دنبال کنید. به احتمال زیاد، آنها نیز شما را دنبال میکنند.

 

 

سؤال از کاربران

هر از چندگاهی پستی سؤالی منتشر کنید و کاربران را ترغیب کنید تا به پرسش شما، پاسخ دهند.

 لیک کردن عکسهای مرتبط

عکسهای مرتبط با حوزه کسب و کارتان را لیک کنید و در قسمت کامنت، نظرهای مرتبط با موضوع پست، بگذارید.

 برگزاری مسابقه

میتوانید از کاربران بخواهید تا هر کدام یکی از دوستان خود را در کامنت تگ کنند تا در قرعهکشی شرکت داده شوند یا مثلا به قید قرعه، تخفیفی ۸۳ درصدی برای تهیه یکی از محصولت دریافت کنند.

 

 قرار دادن آدرس حساب اینستاگرام در وبسایت

یکی از راههایی که میتوان دنبالکنندههای زیادی به دست آورد، قرار دادن لینک حساب اینستاگرام در وبسایت و دیگر شبکههای اجتماعی است. در هر کدام از شبکههای اجتماعی که عضو هستید، آدرس حساب اینستاگرام خود را قرار دهید و از کاربران بخواهید، شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

 

پاسخ به سؤالت و نظرات

در قسمت کامنت پستها، به نظرات و سؤالت کاربرانتان پاسخ دهید و این حس را به آنها منتقل کنید که برای آنها ارزش قائل هستید. همچنین میتوانید به صفحات پربازدید سر بزنید و در قسمت نظرات پستها، به نظرات دیگران پاسخ دهید.

 

آماده بودن برای مناسبتها، وقایع و رویدادها

برای هر مناسبت و رویدادی پست آماده داشته باشید. مثلا برای عید نوروز، عید فطر و … . همچنین برای وقایعی که اتفاق میافتد، متنهای مناسبی از قبل داشته باشید. مثل حوادثی که قبلا در ایران اتفاق افتاده است، مانند: حادثه تلخ پلاسکو، زلزله و … .

 

فعالیت مداوم

به صورت مداوم فعالیت داشته باشید، پستهای مناسب منتشر کنید و با کاربران در تعامل باشید.

 انتشار جملات انگیزشی و الهام بخش

تصاویری از جملههای انگیزشی و جذاب افراد مشهور را پست کنید. انتشار این تصاویر در اینستاگرام باعث میشود کاربران بیشتری صفحه شما را دنبال کنند.

تبادل پست

شاید در مورد تبادل لینک وبسایتها چیزهایی شنیده باشید. به این صورت که فرد “الف”، وبسایت فرد “ب” را لینک میکند و فرد “ب” نیز، وبسایت فرد “الف” را.

در اینستاگرام نیز میتوانید با صفحات مرتبط با حوزه کسب و کارتان، تبادل پست کنید. در این صورت فالوورهای هر دو صفحه افزایش مییابد.

 

 “لیک کنید” و “نظر دهید”

در متنی که برای پستهایتان مینویسید، از کاربران بخواهید که پستهای شما را لیک کنند و برایتان کامنت بگذارند. برخی از آنها، احتما ال  اینکار را خواهند کرد!

 

گرافیک زیبای تصاویر

تصاویری که منتشر میکنید را به زیبایی ویرایش کنید. این کار  را میتوانید با فتوشاپ یا نرمافزارهای ویرایش تصویر موبایلی انجام دهید.


 استفاده از ایمیل مارکتینگ

در صورتی که وبسایت دارید و در کنار آن، یک سیستم ایمیل مارکتینگ پیشرفته نیز دارید، در ایمیلهایی که ارسال میکنید، از اعضای ایمیلی خود بخواهید تا صفحه اینستاگرام شما را فالو کنند.

 

انتشار عکسهای تیم خود

در صورتی که کسب و کارتان را به صورت تیمی اداره میکنید، هر از چندگاهی یک تصویر را به صورت دستهجمعی منتشر کنید. تأثیر این کار فوقالعاده زیاد است.

 

 درخواست از کاربران

از دنبالکنندگان خود بخواهید، شما را در تصاویر خود منشن کنند.

همچنین از آنها درخواست کنید، تا آدرس صفحه شما را، در صفحه خود یا قسمت کامنت پیجهای دیگر، تگ کنند.

 استفاده از تگ محل

میتوانید از تگ محل استفاده کنید، مثلا مکانی که در آن قرار دارید. با انجام اینکار، احتما ال  افراد دیگری که از این تگ استفاده کردهاند، پست شما را ببینند.

 

 روزهای تعطیل

پستها در روزهای تعطیل بیشتر لیک میخورند و بازدیدشان نسبت به روزهای دیگر بیشتر است.

منبع :
تکبین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *