نحوه استفاده از پی پال در ایران

gettyimages-454754253
ب
5/5 - (1 امتیاز)

میشه گفت شبکه پرداخت پی پل به اصطلاح پی پال که ما ایرانی ها اشتباه تلفظ میکنیم بزرگ ترین شبکه انتفال وجه بین المللی هست، که معمولا اگر قراره باشه پولی رو در سطح وب جا به جا کنند یا اینکه شخصی قصد این رو داشته باشه که درآمد دلاری داشته باشه حتما کارش به استفاده از paypal میخوره.

یعنی میشه گفت تمام افراد که در حوزه it فعالیت میکنند چه وب مستران چه برنامه نویسان و… داشتن پی پال براشون یک حس خوبه و این میتونن با دنیا مراوده مالی داشته باشند، ولی به دلایل تحریم های آمریکا محدودیت استفاده از پی پل ما در داخل کشور داریم. نمیشه گفت در داخل امکان داشتن حساب بین الملل از جمله حساب paypal ممکن نیست ولی شما میتوانید با رعایت برخی از نکات در ایران حساب بین المللی پرداخت دلاری آنلاین رو داشته باشن. در ادامه همراه تکبین باشید تا نحوه استفاده از پی پال در ایران رو به شما توضیح بدم و اینکه شرایط داشتن پی پال چطور هست؟؟

paypal چیست؟

اگر بخواهیم درست تلفظ کنیم پِی پَل یک درگاه پرداخت آنلاین یا کیف پول بین المللی هست که کاربران میتوانند با خرید انجام دهند در سایت پول دریافت کنند یا اینکه یک ابزار جهت کسب درآمد دلاری باشه، شبکه پرداخت پِی پَل توسط ایلان ماسک تاسیس شد که بعد ها اون رو به شرکت ebay فروخت.

معمولا در هر جای دنیا اگر قصد اینو رو داشته باشند که پولی رو تحت وب جا به جا کنند باید معمولا از پی پال استفاده کنند، مثلا اگر شما قصد داشته باشین به دلار درآمد داشته باشین یا اینکه از سایتی اکانت بازی خرید کنید یا بخواهید از سایت خارجی هر خریدی انجام بدین نیازمند به این حساب هستید.

ساخت حساب پی پال در ایران

درسته کشور ما تحریم هست ولی شما میتوانید در ایران هم حساب کاربری پرسونال چه بیزنس پِی پَل رو داشته باشین، فقط فرایند ثبت نام پی پال رو باید جوری رعایت کنید که انگار یک ایرانی مقیم خارج از کشور هستید و اینکه مدارک احراز هویت داشته باشین.

شما میتوانید در با داشتن یک کارت اعتباری آنلاین به نام خود ، سیم کارت بین الملل، پاسپورت و سرور مجازی یا ip اختصاصی و اطلاعات منزل یکی از اقوام یا دوستان در خارج از کشور اقدام به ایجاد حساب کاربری پی پال کنید ولی معمولا اگر تجربه ساخت ندارید به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمیکنم، البته من خودم ساختم و دارم استفاده میکنم ولی ده بار آزمون خطا کردم.

حساب پی پال
حساب شخصی من که در موبایلم استفاده میکنم

برای ایجاد حساب پی پال که بعد ها هیچ مشکلی برای شما پیشنهاد میکنم از شرکت هایی معتبر از جمله ایرانی کارت استفاده کنید که هم دستشون بازه هم تجربه کلی ایجاد حساب کاربری داره، این شرکت ها برای شما کارت اعتباری مجازی، سرور مجازی اختصاصی، سیم کارت بین الملل، و اطلاعات اقامت در خارج از کشور برای شما تهیه میکنند و اقدام به ساخت حساب کاربری برای شما میکنند.

فقط لازم به ذکر هست شما برای داشتن حساب paypal باید حتما پاسپورت داشته باشین یا اینکه از پاسپورت یکی از نزدیکاتون استفاده کنید.

به راحتی در کمتر از یک هفته این شرکت های برای شما حساب پی پال رو تهیه میکنند و تمام اطلاعاتی که نیاز هست رو هم در اختیار شما میگذارند، فقط باید برخی از نکات جهت استفاد پی پال در ایران رو رعایت کنید که در پایین من برای شما به اشتراک میگذاریم.

  • معمولا از سرور مجازی که شرکت در اختیار شما میگذارد لاگین کنید.
  • اگر قصد دارین حساب کاربری paypal رو در گوشیتون داشته باشید به هیچ عنوان از فیلتر شکن استفاده کنید، از ابزار شکن استفاده کنید جهت استفاده از پی پال در گوشی شخصی.
  • تا سه ماه اول به هیچ عنوان تراکنش بالای صد دلار انجام ندید.
  • از مراجع ناشناس و نا مطمئن به هیچ عنوان پول دریافت نکنید.
  • معمولا از یک سیستم جهت ورود به پی پال استفاده کنید.
  • پول به حساب های ناشناس و وریفای نشده واریز نکیند.

شما تمام موارد رو رعایت کنید امکان مسدود شدن حساب کاربریتون وجود ندارد و اینکه شرکت paypal شک نمیکنه شما در داخل ایران در حال فعالیت از این سرویس مالی هستید.

نقد کردن پول دریافتی در حساب پی پل

داشتن پی پال در ایران

شما اگر قصدتون اینه که حساب کاربری پی پال داشته باشین برای کسب درآمد بین المللی برای نقد کردنش کار راحت تر اینه از همین شرکت هایی که خدمات حساب پی پال رو میدن استفاده کنید، این شرکت های دلار پی پال های شما رو به قیمت روز دلار در کشورمون خریداری میکنند (البته نیاز به دادن سفته به این شرکت ها به دلایلی هست).  کار راحت تر اینه که شما دوست آشنا مقیم خارج از کشور داشته باشه که نیاز به دلار های پی پال شما داشته باشه یا اینکه نیازش به دلار پی پال باشه و قصد خرید از سایت های بین المللی داشته باشه بفروشین.

در آخر

در آخر بگم داشتن پی پال در ایران هفت خان رستم نیست، شما با رعایت برخی از نکات و داشتن ip اختصاصی راحت میتوانید در ایران با دنیا با حساب paypal مراوده مالی داشته باشین یا حتی درآمد دلاری به صورت فریلنسینگ یا یوتیوب و… داشته باشین. باز هرگونه سوال درمورد نحوه استفاده از پی پال در ایران داشتید میتوانید در پایین صفحه ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *