بهترین اسپرسو ساز خانگی و معرفی ویژگی آنها

Best-Espresso-Maker-Under-1000
ب
4.9/5 - (14 امتیاز)

اسپرسو به عنوان یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌های جهان شناخته می‌شود و کم‌تر کسی را می‌توان یافت که تاکنون این نوشیدنی متفاوت و خارق‌العادّه را مصرف نکرده است. دستگا‌ه‌های اسپرسو ساز در انواع مختلفی موجود هستند که برای استفاده در کافی شاپ‌ و یا خانه طرّاحی شده‌اند و هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از اطّلاعاتی را در رابطه با ویژگی‌های اصلی بهترین اسپرسو ساز خانگی به شما عزیزان معرّفی کنیم و شما را با بهترین اسپرسو ساز خانگی و مزایای خرید آن آشنا سازیم. در ادامه همراه تکبین باشید.

بهترین اسپرسو ساز خانگی چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد؟

بهترین اسپرسو ساز خانگی باید دارای نازل آب جوش و نازل بخار مجزّا باشد:

در هنگام خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی باید به این دو ویژگی‌ توجّه نمایید تا بتوانید بهترین محصول را برای مصارف خانگی تهیه کنید. اسپرسو ساز‌های خانگی در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند و دارای تجهیزات و امکانات جانبی مختلفی می‌باشند و نازل آب جوش و نازل بخار دو مورد از این امکانات و تجهیزات هستند. نازل بخار یکی از امکاناتی است که در بسیاری از مدل‌های خانگی یا نیمه صنعتی موجود می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید آب جوش مورد نیاز خود را در کم‌تر از یک دقیقه فراهم کنید و دیگر منتظر جوشیدن آب برای تهیه یک قهوه‌ی خوشمزّه و بی نظیر نباشد.

همچنین، بهترین اسپرسو ساز خانگی بهتر است که دارای نازل بخار نیز باشد تا عملکرد‌های آن افزایش یابد. شما با کمک نازل بخار می‌توانید شیر را در سریعاً بجوشانید و کف مورد نیاز خود برای ساخت نوشیدنی‌هایی به غیر از اسپرسو همچون: لته، کاپوچینو، موکاچینو و … تهیه کنید. بطور کلّی، وجود چنین امکاناتی در یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی باعث می‌شود تا عملکرد‌های آن افزایش یابد و بتوان از آن برای تهیه سایر نوشیدنی‌های با پایه‌ی قهوه استفاده کرد و از طعم دلنشین و گوارای قهوه بهره‌مند شد و این موارد جزو ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند تا یک وسیله به بهترین اسپرسو ساز خانگی تبدیل شود و فروش بالایی را کسب کند.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
بهترین اسپرسو ساز خانگی باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد

بهترین اسپرسو ساز خانگی بیش از یک گروپ قهوه دارد!

تعداد گروپ یا کاپ قهوه‌ی اسپرسو ساز از دیگر مواردی است که باید در هنگام انتخاب و خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی به آن توجّه کرد. مدل‌های بسیاری در بازار وجود دارند که دارای دو گروپ قهوه مجزّا هستند و با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان بطور همزمان ۲ لیوان اسپرسو را تهیه کرد و دیگر نیازی به پر کردن دوباره‌ی گروپ قهوه برای تهیه لیوان دوّم نیست. این ویژگی در نگاه اوّل برای خریداران بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی بهتر است به این نکته توجّه داشته باشید که افزایش گروپ دستگاه اسپرسو ساز به معنای افزایش قیمت آن نیز می‌باشد و در صورتی که شما قصد دارید تا تنها برای مصارف خانگی از دستگاه خریداری شده استفاده کنید، بهتر است به سراغ مدل‌های دارای یک گروپ بروید و هزینه‌ی خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی را از این طریق کاهش دهید.

 

گازی بودن بهترین اسپرسو ساز خانگی:

گازی بودن دستگاه اسپرسو ساز خانگی از دیگر ویژگی‌هایی است که مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت و بهتر است به این نکته توجّه نمایید که بازده عملکردی مدل‌های گازی بیشتر از مدل‌های برقی است. دستگاه‌های اسپرسو ساز برقی توانایی عبور بخار آب با شدّت و فشار زیاد از میان ذرّات فشرده شده‌ی قهوه را ندارند و نمی‌توان از آن‌ها برای تهیه قهوه‌های غلیظ استفاده کرد. به همین دلیل، بهترین اسپرسو ساز خانگی معمولاً به صورت گازی است تا بتوان از آن‌ برای تهیه غلظت‌های بالا از قهوه استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
معمولاً اسپرسو ساز‌های گران قیمت‌تر دارای امکانات بیشتری نیز هستند

 

استیل بودن بدنه و مجاری بهترین اسپرسو ساز خانگی:

استیل ضد زنگ بهترین آلیاژ برای ساخت دستگاه‌های قهوه می‌باشد و بهترین اسپرسو ساز خانگی باید از این ویژگی برخوردار باشد تا عمر مفید و بازده آن به دلیل مسدود شدن مجاری داخلی دستگاه دچار کاهش نشود. دستگاه‌های اسپرسو دائماً در مجاورت رسوبات قهوه و آب قرار دارند و عدم رعایت شدن برخی از موارد در ساخت بدنه‌ و مجاری آن‌ها می‌تواند موجب کاهش بازده کلّی دستگاه شود و کیفیّت اسپرسو تهیه شده بوسیله‌ی آن‌ها را کم‌تر کند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی همواره به دنبال مدل‌هایی باشید که بدنه و مجاری آن‌ها از جنس استیل ضد زنگ است تا با مشکلات عنوان شده روبرو نشوید.

 

وجود سیستم Self-Cleaning در بهترین اسپرسو ساز خانگی:

اسپرسو ساز‌های پیشرفته و گران قیمت دارای سیستم شستشوی مجاری هستند و این ویژگی باعث می‌شود تا بتوان این دستگاه‌ها را در مدّت زمان کوتاهی تمیز و دوباره آماده‌ی استفاده کرد که مسئله‌ی بسیار مهمّی برای دستگاه‌های نیمه صنعتی و مدل‌هایی محسوب می‌شود که برای استفاده در کافی شا‌پ‌ها ساخته شده‌اند. اگرچه این مورد می‌تواند قیمت دستگاه اسپرسو ساز خانگی را به شدّت افزایش دهد ولی این مبلغ ارزش پرداخت کردن را دارد و بسیاری از مشکلات شما را برطرف خواهد کرد و باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

اسپرسو ساز خانگی
وجود سیستم Self-Cleaning در بهترین اسپرسو ساز خانگی موجب افزایش قیمت آن خواهد شد

معرفی بهترین اسپرسو ساز های خانگی موجود در ایران

اسپرسو ساز سانفورد مدل SF1397ECM

داشتن دستگاه قهوه‌ساز خانگی برای تهیه و سرو یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم و تازه مناسب است و می‌تواند برای دوستداران این نوشیدنی پرطرفدار بسیار خوشایند باشد. اسپرسوساز سانفورد مدل SF1397ECM محصولی با کیفیت با طراحی ساده از برند سانفورد است.
این دستگاه یک اسپرسوساز جمع‌وجور است که امکان تهیه اسپرسو، کاپوچینو و لاته را برای شما فراهم می‌کند. اسپرسوساز سانفورد با توان موتور ۱۴۷۰ وات کار می‌کند و قدرت فشار بخار آن به ۲۰ بار می‌رسد که نتیجه ی آن قهوه خروجی با غلظت عالی است. فیلتر آن دوتایی از جنس استیل ضدزنگ است و اجازه‌ی تهیه‌ی قهوه تک شات و یا دو شات را به شما می‌دهد.
با این دستگاه شما میتوانید اسپرسو را به صورت تک . دوبل و یا با دکمه تنظیم دستی ( هر مقدار قهوه که لازم دارید ) قهوه خودتان را اماده کنید مخزن آب این دستگاه از تلق شفاف بوده و ظرفیت آن ۱/۶ لیتراست. این مخزن در قسمت پشت دستگاه قرار گرفته و قابلیت جدا شدن دارد. یک پیمانه‌ی پلاستیکی مخصوص برای ریختن قهوه در نظر گرفته شده و در سمت دیگر آن سطح کوبه‌ای برای صاف‌کردن و فشردن پودر قهوه وجود دارد.
نازل کف ساز آن نیز به راحتی از دستگاه جدا شده و قابل شست و شو ست. در قسمت کناری دستگاه یک ولوم برای تنظیم میزان بخار قرار گرفته است و گفتنی است سینی چکه‌گیراز جنس استیل بوده و قابلیت جداسازی دارد تا نظافت دستگاه آسان باشد. این اسپرسوساز برای استفاده در منازل، ادارات کوچک و دفاتر یک دستگاه مناسب است.

اسپرسو ساز خانگی نوا ۱۴۹ (Nova 149):

اسپرسو ساز خانگی نوا ۱۴۹ بهترین اسپرسو ساز خانگی است و از نظر زیبایی و کارایی در سطح بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار قرار دارد. بدنه‌ی و لوله‌های این اسپرسو ساز زیبا از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و از عمر مفید بسیار بالاتری نسبت به بدنه و اجزای سایر مدل‌های موجود در بازار برخوردار هستند و این ویژگی باعث شده است تا این محصول به انتخابی مناسب برای استفاده در خانه و یا کافه‌های کوچک تبدیل شود. میزان فشار بخار اسپرسو ساز خانگی نوا ۱۴۹ در حدود ۱۵ بار می‌باشد و این دستگاه دارای نازل بخار و نازل آب جوش است که امکانات مناسبی محسوب می‌شوند و امکان تهیه سایر نوشیدنی‌ها با کمک

اسپرسو ساز خانگی نوا 149
دستگاه اسپرسو خانگی نوا ۱۴۹ از طرّاحی بسیار مناسبی برای مصارف خانگی برخوردار است

این دستگاه را فراهم می‌کنند و خریداران این محصول عنوان کرده‌اند که قوام و کف اسپرسو تهیه شده با این دستگاه بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که صفحه‌ی گرم کننده‌ی فنجان اسپرسو خانگی نوا ۱۴۹ بزرگ‌تر و بهتر ساخته شده است و امکان گرم کردن چندین فنجان به صورت همزمان را فراهم می‌کند و نازل بخار این محصول برخلاف بسیاری از اسپرسو ساز‌های موجود در بازار قابلیّت چرخش را دارد که استفاده از آن را راحت‌تر می‌‌کند. جالب است بدانید که بویلر و پمپ آب اسپرسو ساز نوا ۱۴۹ قوی‌تر از مدل‌های ۱۳۹ و ۱۴۰ هستند و این مسئله بر روی کیفیّت و دمای قهوه‌ی خروجی تاثیر می‌گذارد و نشان می‌دهد که انتخاب این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی بی دلیل نیست.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
قدرت پمپ و بویلر اسپرسو ساز خانگی نوا ۱۴۹ کفاف نیاز‌های شما را خواهد داد

ویژگی‌های بارز اسپرسو ساز خانگی نوا ۱۴۹ به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی:

  • بدنه‌ی استیل و زیبا
  • نازل‌های ضد زنگ
  • وجود نازل‌های بخار و آب جوش در این مدل
  • اندازه‌ی مناسب سینی گرم کننده‌ی فنجان
  • دارای فیلتر آب
  • مناسب برای تهیه‌ی اسپرسو، لاته، موکا، کاپوچینو و شیر گرم
  • دارای فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ
  • قدرت بالای پمپ و بویلر دستگاه

اسپرسو ساز MEBASHI مدل ECM 2010:

شرکت MEBASHI به عنوان یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی دستگاه‌های اسپرسو ساز در جهان شناخته می‌شود و مدل ECM 2010 به جرات بهترین اسپرسوساز خانگی این شرکت می‌باشد. فشار بخار این دستگاه در حدود ۲۰ بار است که امکان تهیه‌ی قهوه‌ی غلیظ‌تر و بهتری را برای شما فراهم خواهد کرد و طرّاحی ظاهری این مدل بهتر و زیبا‌تر از سایر دستگاه‌های موجود در بازار می‌باشد.

این محصول دارای سینی گرم کننده‌ی فنجان است و نازل بخار آن دارای پیچ تنظیم فشار می‌باشد که امکان تهیه کف شیر با غلظت‌های مختلف را برای خریداران فراهم می‌کند. این اسپرسو ساز دارای نشانگر دما می‌باشد که ضمن افزایش زیبایی این وسیله، استفاده از این اسپرسو ساز را راحت‌تر کرده است و مدل ECM 2010 را به انتخابی مناسب برای استفاده در سوپرمارکت، خانه و کافی شاپ‌ها تبدیل نموده است و این محصول عنوان بهترین اسپرسوساز خانگی را با شایستگی کسب کرده است.

برای استفاده‌ی بهتر و راحت‌تر از این دستگاه و افزایش عمر مفید آن بهتر است که همواره از آب تصفیه شده و فاقد املاح اضافی برای ساخت قهوه با این دستگاه استفاده کنید تا از رسوب املاح آب در لوله‌ها و مجاری آن جلوگیری نمایید و بوجود آمدن مشکلاتی همچون کاهش فشار بخار دستگاه را به تعویق بیاندازید. اسپرسو ساز خانگی مدل ECM 2010 دارای سیستم خاموش شدن اتوماتیک برای جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقّبه می‌باشد و این سیستم پس از روشن ماندن دستگاه به مدّت ۳۰ دقیقه به صورت خودکار این اسپرسو ساز را خاموش خواهد کرد که ویژگی جالبی می‌باشد. بطور کلّی، اسپرسو ساز مدل ECM 2010 هم از نظر طرّاحی و هم از نظر عملکرد و عمر مفید بهترین اسپرسوساز خانگی می‌باشد و فروش بالای آن در بازار‌های جهانی این موضوع را تایید می‌کند.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
اسپرسو ساز MEBASHI مدل ECM 2010 به عنوان بهترین دستگلاه اسپرسو خانگی دارای نشان‌گر دما است

ویژگی‌های بارز اسپرسو ساز MEBASHI مدل ECM 2010 به عنوان بهترین اسپرسو ساز :

  • طرّاحی زیبا
  • وجود نشانگر دما
  • امکان تنظیم فشار نازل بخار
  • مناسب بودن اندازه‌ی سینی گرم کننده‌ی فنجان
  • مناسب بودن فشار بخار برای تهیه قهوه‌ی غلیظ
  • دارای سیستم کاپوچینو ساز
  • دارای دو عدد نازل قهوه
  • بویلر آلومینیومی
  • پایین بودن میزان صدا و لرزش دستگاه

 

اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS:

اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی دارای ویژگی‌های بارز بسیاری است که موجب تبدیل شدن این وسیله به بهترین اسپرسوساز  شده‌اند. این اسپرسو ساز جزو مدل‌های نیمه صنعتی محسوب می‌شود و دارای نشانگر میزان فشار بخار آب می‌باشد و انتخاب کاملاً مناسبی برای استفاده در کافه‌ها است. همچنین، اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS دارای گروپ دابل شات برای تهیه دو فنجان قهوه به صورت همزمان می‌باشد که ویژگی مناسبی برای صرفه جویی در زمان محسوب می‌شود و موجب تبدیل شدن این وسیله به بهترین اسپرسو ساز خانگی شده است.

توان مصرف این اسپرسو ساز ۱۴۵۰ وات است و فشار بخار آن در حدود ۱۵ بار می‌باشد و اسپرسو تولید شده با این دستگاه از قوام و کیفیّت بسیار بالایی برخوردار است که نشان دهنده‌ی عملکرد مناسب‌تر مدل NCM-128EXPS در مقایسه با سایر اسپرسو ساز‌های موجود در بازار می‌باشد و به همین دلیل، بسیاری از خریداران از این محصول با عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی یاد می‌کنند.

این محصول دارای نازل بخار قابل تنظیم است و امکان تنظیم فشار بخار آن وجود دارد که استفاده از آن را بسیار راحت‌تر کرده است و ارتفاع این دستگاه به گونه‌ای است که می‌توان لیوان‌های بلند و یا کوتاه را به راحتی در زیر نازل آن قرار داد. ویژگی جالبی که در رابطه با این دستگاه اسپرسو ساز خانگی وجود دارد این است که می‌توان زمان پر شدن لیوان‌ها را به صورت دستی تنظیم کرد. به عنوان مثال: چنانچه یک لیوان قهوه در مدّت ۲۰ ثانیه پر می‌شود، می‌توان دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کرد که آب جوش تنها به مدّت ۲۰ ثانیه به داخل لیوان بریزد که ویژگی بسیار خوبی برای استفاده از این دستگاه در کافی شاپ‌ها محسوب می‌شود و این وسیله را به بهترین اسپرسو ساز  در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS به عنوان بهترین اسپرسوساز  توسّط خریداران شناخته می‌شود

 

ویژگی‌های بارز اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS به عنوان بهترین اسپرسو ساز :

  • طرّاحی مناسب و بدنه‌ی استیل
  • وجود دو عدد نازل مجزّا برای بخار و آب جوش
  • برخورداری از سیستم Self-Cleaning برای شستشوی سریع سبد قهوه
  • امکان زمان بندی دستگاه
  • مناسب بودن فشار بخار
  • دارای گروپ دابل شات برای تهیه دو لیوان قهوه به صورت همزمان
  • مناسب بودن ظرفیت آب دستگاه

 

 

اسپرسو ساز بارنی مدل CRM3005E:

اسپرسو ساز بارنی مدل CRM3005E به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی دارای ویژگی‌های بارز بسیاری است که موجب تبدیل شدن آن به انتخابی مناسب برای استفاده در منزل، محل کار و یا کافی شاپ شده‌اند. بدنه‌ و تمامی اجزای داخلی این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و توان خروجی و فشار بخار آن به ترتیب برابر با ۱۴۵۰ وات و ۱۵ بار می‌باشد و این ویژگی موجب تبدیل شدن آن به بهترین اسپرسوساز  شده است.

این وسیله دارای دو عدد پرتافیلتر از نوع تک اسکوپ و دو اسکوپ می‌باشد و نازل بخار آن دارای قابلیّت چرخش است که استفاده از آن را بسیار راحت‌تر و ساده‌تر کرده است و موجب تبدیل شدن این دستگاه به بهترین اسپرسو ساز خانگی شده است. ظرفیت مخزن آب این محصول ۱٫۷ لیتر است و دارای سینی گرم کننده‌ی فنجان و سیستم قطع اتوماتیک می‌باشد که ویژگی‌های جالبی برای بهترین اسپرسو ساز خانگی محسوب می‌شوند.

اسپرسو ساز بارنی مدل CRM3005E فرایند تهیه‌ی قهوه اسپرسو را در مدّت ۲۵ ثانیه انجام می‌دهد و می‌توان با نگه داشتن دکمه‌ی دستگاه سرعت ریخته شدن قهوه به لیوان را تغییر داد که ویژگی بسیار مفیدی برای بهترین اسپرسوساز  می‌باشد. همچنین، استفاده از این وسیله بسیار ساده است و می‌توان از تنظیمات دستی و یا اتوماتیک آن به منظور تهیه قهوه استفاده کرد و در کم‌ترین زمان ممکن یک لیوان قهوه‌ی اسپرسو را تهیه نمود. در کل، ویژگی‌های بارز این دستگاه باعث شده‌اند تا به بهترین اسپرسو ساز خانگی تبدیل شود و خریداران رضایت کافی را از عملکرد آن داشته باشند.

بهترین السپرسو ساز خانگی
بدنه‌ی اسپرسو ساز بارنی مدل CRM3005E از جنس استیل ضد زنگ است

ویژگی‌های اصلی اسپرسو ساز بارنی مدل CRM3005E به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی:

  • بدنه و مجاری از جنس استیل ضد زنگ
  • قابلیّت تولید کف شیر
  • دارای سیستم کاپوچینو ساز
  • مخزن ۱٫۷ لیتری
  • امکان تنظیم فشار بخار به صورت دستی و اتوماتیک
  • دارای فیلتر صنعتی تک اسکوپ و دو اسکوپ
  • امکان تنظیم زمان عصاره‌گیری از ۱۰ تا ۶۰ ثانیه

اسپرسو ساز SENCOR مدل SES 4050SS:

سنکور به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی شناخته می‌شود و اسپرسوساز SENCOR مدل SES 4050SS جزو محصولات پرفروش و باکیفیّت این کمپانی می‌باشد که به عنوان  اسپرسوساز خانگی شناخته می‌شود. ظرفیت مخزن آب این دستگاه در حدود ۱٫۴ لیتر می‌باشد و بدنه‌ی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است و مجهّز به پایه‌های ضد لغزش است که ویژگی مناسبی برای استفاده از این دستگاه در سطوح صاف و لغزنده محسوب می‌شود.

فشار بخار اسپرسو ساز SENCOR مدل SES 4050SS در حدود ۲۰ بار می‌باشد و دکمه‌های کنترل کننده‌ی آن با نظم و ترتیب خاصی در قسمت بالایی آن قرار گرفته‌اند و می‌توان عملکرد‌های مختلف این دستگاه همچون: سیستم گرم کننده‌ی فنجان و سیستم گرم نگهدارنده‌ی قهوه را از طریق این دکمه‌ها کنترل کرد. این دستگاه به عنوان بهترین اسپرسوساز خانگی دارای مخزن مجزّا برای شیر و فیلتر آب مجزّا می‌باشد و علاوه بر اسپرسو می‌توان از آن برای تهیه کاپوچینو نیز استفاده کرد و امکان تنظیم غلظت قهوه در آن وجود دارد.

همچنین، اسپرسو ساز SENCOR مدل SES 4050SS دارای سیستم شستشوی خودکار است و می‌توان به کمک این وسیله در کم‌ترین زمان ممکن یک فنجان اسپرسو یا کاپوچینوی خوشمزّه را تهیه کرد و انتخاب این دستگاه به عنوان بهترین اسپرسوساز خانگی شرکت سنکور به هیچ عنوان بی دلیل و بدون جهت نیست.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
اسپرسو ساز SENCOR مدل SES 4050SS بهترین اسپرسو ساز خانگی برای تهیه یک فنجان قهوه‌ی خوشمزّه است

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

 

ویژگی‌های کلیدی اسپرسو ساز SENCOR مدل SES 4050SS به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی:

  • طرّاحی زیبا و چشم‌نواز
  • بدنه‌ی استیل
  • قابلیّت برنامه‌ریزی دستگاه
  • دارای مخزن شیر مجزّا
  • دارای سیستم گرمکن فنجان و سیستم خاموش شدن خودکار
  • دارای سیستم Self-Cleaning
  • برخورداری از پایه‌های ضد لغزش

 

اسپرسوساز واکاکو مدل Nanopresso

اسپرسو ساز Wacaco مدل NANOPRESSO به عنوان بهترین اسپرسوساز خانگی شرکت Wacaco بلافاصله پس از اسپرسو ساز دستی مدل Minipresso تولید شده است و برای استفاده از آن نیازی به منبع برق نیست و این دستگاه تنها به کمک تکان دادن می‌تواند یک فنجان اسپرسو، ریسترتو و یا لانگو خوشمزّه را در مدّت زمانی کوتاه تهیه کند. بدنه‌ی این اسپرسوساز از جنس پلاستیک می‌باشد و در این وسیله دو مخزن مجزّا برای آب جوش و پودر قهوه تعبیه شده است و شما برای تهیه اسپرسو تنها کافیست تا آب جوش و پودر قهوه را به مخزن‌ها اضافه کنید و پس از آزادسازی ضامن این وسیله آن را تکان دهید تا اسپرسو شما آماده شود. کمپانی Wacaco این وسیله را با اقلام جانبی مختلفی همچون: کیف، فنجان اسپرسو، پیمانه، یک برس برای تمیز کردن مخزن و دو عدد استیکر به خریداران عرضه کرده است و این ویژگی‌ها و امکانات باعث شده‌اند تا این وسیله به بهترین اسپرسو ساز خانگی برای کسانی تبدیل شود که قصد تهیه یک فنجان اسپرسو بدون نیاز به دستگاه‌های گران قیمت را دارند.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
اسپرسوساز Wacaco مدل NANORESSO به انرژی الکتریکی برای ساخت اسپرسو نیازی ندارد

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

 

ویژگی‌های بارز اسپرسو ساز Wacaco مدل NANOPRESSO به عنوان بهترین اسپرسو ساز خانگی شرکت Wacaco:

  • سبک بودن
  • طرّاحی خلاقانه
  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • فشار خروجی: ۱۸ بار
  • تهیه اسپرسو بدون نیاز به برق
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه
  • کامل بودن پکیج لوازم جانبی

 

صحبت نهایی:

در اینجا فاکتور های انتخاب یک دستگاه اسپرسو رو به شما به همراه بهترین مدل هارو به شما معرفی کردیم امیدواریم از این مقاله نهایت بهره را ببیرید.

دیدگاه ها

  • اریکا سپتامبر 11, 2020 :: 8:26 ق.ظ

    خیلی ممنون از مقاله خوبتون

  • رضا اکتبر 22, 2020 :: 8:54 ب.ظ

    من اسپرسو ساز Nova مدل NCM-128EXPS دارم خیلی خوبه

    • احمدرضا ملاحسینی نوامبر 3, 2020 :: 2:28 ب.ظ

      این مدل از اسپرسو ساز جزو پر فروش ها در ایران هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *