بهترین گوشی سامسونگ

J4JXcSkDiDJ2gWjXYKMHNm
ب
4.7/5 - (23 امتیاز)

معرفی بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار برای خرید، برند سامسونگ یکی از معتبر ترین برند های حوزه آی تی و موبایل در دنیای امروزی هست حتما شما اگر قصد خرید گوشی داشته باشید سامسونگ را انتخاب میکنید جدا از اینکه کیفیت این گوشی بسیار معرکه هست و به دلیل معتبر بودن برند شما هیچ گونه ترسی از خراب شدن یا کارایی کوتاه مدت گوشی ندارید

سامسونگ یکی از غول های آی تی در دنیای اروزی هست و گوشی هایی که به بازار معرفی میکند مدل های متفاوتی دارد که بدرد هر شخص با بودجه متناسب با خودش میخورد. در این مقاله قصد دارم بهترین گوشی ها سامسونگ که در بازار موجود است را به شما معرفی کنم که از نظر پر فروش بودن بلکه از نظر کیفیت حرف اول را میزند. در ادامه همراه تکبین باشید.

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ

در لیست پایین بهترین مدل های سامسونگ از نظر پر فروش بودن و کیفیت و با صرفه بودن به شما معرفی خواهیم کرد، و این لیست معمولا از نظر کاربران بوده هست.

سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra

اس ۲۴

گوشی های پرچمدار سامسونگ با بهره گیری از مشخصات فنی قدرتمند خود همواره توانسته اند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند و همواره رقیبی سرسخت برای سایر برندهای فعال در این زمینه بوده اند و این بار نوبت به نمایش گذاشتن قدرت سامسونگ رسیده است. گلکسی اس ۲۴ اولترا. پرچمداری تا دندان مسلح که خط و نشانی جدی برای رقبا کشیده است.

سامسونگ تغییرات قابل توجهی را در طراحی این گوشی در نظر نگرفته و خبری از صفحه نمایش خمیده کناری نیست و با صفحه نمایشی تخت و جذاب روبرو هستیم. صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ که قابلیت نمایش ۵۰۵ پیکسل در هر اینچ را دارد، وضوح تصویری دقیق، جذاب و چشم نواز را در اختیار شما قرار می دهد. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز همچنین به شما این امکان را می دهد که نه تنها در فعالیت های روزانه، بلکه در انجام بازی های سنگین و تماشای فیلم های با کیفیت نیز عملکردی بسیار روان و بدون تاخیر را مشاهده کنید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

سنسور دوربین اصلی با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل در کنار سنسور پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر (زوم بدون افت کیفیت) به همراه سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی برای قسمت The پشت سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در نظر گرفته شده است. در دپارتمان عکاسی نگران نباشید زیرا با گوشی پرچمداری روبرو هستید که بدون شک حتی یک عکاس حرفه ای هم پاسخگوی نیازهای آن است. برای دوربین سلفی سنسوری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. اما بدون شک تغییر اصلی این گوشی نسبت به نسل قبل، وجود پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. پردازنده ای که بر روی عملکرد قسمت های مختلف این گوشی تاثیر مستقیم دارد.

از نظر انجام بازی های سنگین، می توانید مطمئن باشید که عملکردی روان و باکیفیت و بدون تاخیر را مشاهده خواهید کرد. باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی از دیگر مشخصات آن محسوب می شود. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال یک پرچمدار اورجینال هستید که به خوبی نیازهای شما را در اندازه یک پرچمدار برآورده کند، Samsung Galaxy S24 Ultra می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A05

گلکسی A05

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان رده هستید، بدون شک باید بدانید که برند سامسونگ بیشترین تنوع ممکن را در این زمینه به شما ارائه می دهد و Samsung Galaxy A05 یکی از گوشی های نسبتا اقتصادی این شرکت است. با توجه به قیمت از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی استفاده کرده است و میتوان جزو یکی از بهترین گوشی های سامسونگ قرار داد.

این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که با توجه به نمایشگر ۲۶۲ پیکسلی وضوح تصویر مناسب و قابل قبولی را ارائه می دهد. در پشت شاهد سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل در کنار سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم که دوربین اصلی این گوشی در عکاسی در نور روز و در جایگاه یک گوشی میان رده انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در نور روز عملکرد خوبی دارد. سامسونگ گلکسی A05 به پردازنده MediaTek Helio G85 مجهز شده است. با حضور این پردازنده باید بگوییم که در بازی های محبوب (البته در تنظیمات گرافیکی پایین) و اپلیکیشن های روزمره عملکرد خوبی را شاهد خواهید بود. مانند اکثر گوشی های میان رده سری A، سامسونگ گلکسی A05 به باتری مناسبی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. باتری که می تواند یک و نیم روز در حالت آماده به کار در هر ۱۰۰ درصد شارژ، زمان آماده به کار را فراهم کند.

در خاتمه باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان رده ای هستید که قیمت ارزان تری نسبت به بسیاری از گوشی های موجود در بازار داشته باشد و از طرفی مشخصات فنی خوبی نسبت به قیمت داشته باشد، سامسونگ گلکسی A05 می تواند یک گزینه بسیار خوبی برای شما میتواند باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A15

Galaxy A15

گوشی های میان رده سامسونگ با استفاده از مشخصات فنی مناسب با توجه به قیمت توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و این بار نوبت سامسونگ گلکسی A15 است تا با قیمتی مقرون به صرفه راهی بازار شود. همانطور که می دانیم نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A14 توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورد. این بار اما گلکسی A15 از نظر صفحه نمایش و پردازنده عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

البته نباید فراموش کرد که استفاده از پردازنده قدرتمندتر طبیعتا تاثیر مستقیمی بر عملکرد قسمت های مختلف به خصوص خروجی تصویر دارد. این گوشی مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد ۶٫۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل از نوع Supermold است که قابلیت نمایش ۳۹۶ پیکسل در اینچ را دارد. نرخ به روز رسانی ۹۰ هرتز آن نیز به شما این امکان را می دهد که شاهد عملکرد روان و بدون تاخیر از این صفحه باشید. وجود پردازنده Helio G99 مدیاتک باعث شده تا سامسونگ گلکسی A15 در بازی ها و اپلیکیشن های محبوب عملکردی عالی داشته باشد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

در بازی های سنگین می توانید در تنظیمات گرافیکی پایین روی این گوشی حساب کنید. در قسمت سنسور دوربین یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در مورد سنسور دوربین اصلی این گوشی باید بگوییم که انتظارات شما را از یک گوشی میان رده با این قیمت برآورده می کند.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز انتخاب خوبی برای این گوشی بود که در نور روز عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی دارد. باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت که می تواند در هر ۱۰۰ درصد شارژ، زمان آماده به کار نزدیک به دو روز را فراهم کند و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی از دیگر ویژگی های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند میان رده با قیمتی مقرون به صرفه هستید که البته از مشخصات فنی مناسب و بسیار قابل قبولی برخوردار است، بدون شک در این بازه قیمتی سامسونگ گلکسی A15 می تواند یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای شما باشد.

گوشی گلکسی A55

بهترین گوشی سامسونگ

گلکسی A55 یک گوشی میان رده بسیار جذاب است که ترکیب متعادلی از ویژگی های منحصر به فرد را با طراحی زیبا، نمایشگر با کیفیت، عمر باتری قابل اعتماد و پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت ارائه می دهد. قیمت اولیه این گوشی از ۴۸۰ یورو شروع می شود که با کیفیت ساخت قوی، نمایشگر باکیفیت و رابط کاربر پسند وارد بازار می شود.

پردازنده Exynos 1480 انرژی مورد نیاز برای کارهای روزمره را تامین می کند. همچنین دارای بلندگوهای استریو برای تجربه صدای خوب است. دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی به خصوص در شرایط نوری خوب عکس های جذاب و دقیقی می گیرد. دوربین های فوق عریض و ماکرو نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهند، در حالی که دوربین جلو برای سلفی های با کیفیت مناسب است. از نظر نرم افزاری، دستگاه بر روی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می شود که نوید به روز رسانی نرم افزاری ۵ ساله را می دهد.

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

رابط کاربری گزینه های سفارشی سازی و ویژگی های هوش مصنوعی را برای تجربه کاربری شخصی ارائه می دهد. پشتیبانی طولانی مدت به روز رسانی تجربه نرم افزاری ایمن و به روز را تضمین می کند. به طور کلی، سامسونگ A55 برای کسانی که به دنبال یک گوشی میان رده قابل اعتماد با ترکیبی متعادل از طراحی، نمایشگر، عملکرد، کیفیت دوربین و پشتیبانی نرم افزار هستند، ارزش خوبی ارائه می دهد. اگرچه ممکن است ویژگی های نوآورانه ای ارائه نکند، اما یک انتخاب محکم برای استفاده روزمره است.

گوشی گلکسی a54

A54

با هر سلیقه و انتظاری از گوشی های هوشمند میان رده، باید بدانید که گوشی های میان رده سری A سامسونگ می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. Samsung Galaxy A54 5G با توجه به مشخصات فنی و البته قیمت مقرون به صرفه آن ارزش خرید دارد. صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی باکیفیت این گوشی با وضوح بسیار خوب و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید ارائه می کند.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

. وجود سنسور قدرتمند عریض (اصلی) برای ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز و شب، سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید وسیع ۱۲۳ درجه مناسب برای عکاسی در طبیعت و ۵ مگاپیکسل سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک. آنها همه نیازهای شما را در عکاسی و حتی فیلمبرداری فراتر از یک گوشی میان رده برآورده می کنند. پردازنده Exynos 1380 این گوشی نیز بحث عملکرد بسیار خوب در انجام بازی های حتی سنگین است به طوری که این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنت پرسرعت ۵G را دارد. در نهایت، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای هر بار ۱۰۰ درصد شارژ، دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را در شرایط استفاده عادی فراهم می کند.

میشه گفت گلکسی آ ۵۴ بهترین گوشی میان رده ای سامسونگ هست چون ویژگی های یک پرچمدار در خودش جا داده.

سامسونگ مدل Galaxy A25

بهترین گوشی سامسونگ

بدون هیچ تعریف اضافه ای باید بگوییم که تنوع بالای گوشی های هوشمند میان رده شرکت سامسونگ پاسخگوی سلایق مختلف با انتظارات متفاوت است و سامسونگ گلکسی A25 یکی از این گوشی های میان رده است که با توجه به قیمت، از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. مشخصات فنی مناسب و کاملا قابل قبول، گرفته است.

طراحی در نظر گرفته شده برای گلکسی A25، طراحی آشنای است که قبلا در گوشی های هوشمند سامسونگ دیده بودیم. در نمای جلویی این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل از نوع Supermold مجهز شده است. صفحه نمایش قادر به نمایش ۳۹۶ پیکسل در هر اینچ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. با توجه به مشخصات، با یکی از بهترین نمایشگرها در میان گوشی های میان رده روبرو هستید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

در پشت، یک سنسور دوربین اصلی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی در اندازه و اندازه یک گوشی میان رده برای عکاسی در روز و شب انتظارات شما را برآورده می کند. فیلمبرداری ۴K از دیگر قابلیت های این گوشی است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری این گوشی به پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده است.

پردازنده ای که باعث شده این گوشی در بازی ها و اپلیکیشن های محبوب عملکردی روان و بسیار خوب داشته باشد. باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به ازای هر بار ۱۰۰ درصد شارژ، دو روز زمان آماده به کار را در استفاده معمولی به شما می دهد. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان رده ای هستید که مجهز به صفحه نمایش باکیفیت، دوربین اصلی قدرتمند، پردازنده و باتری خوب باشد، Samsung Galaxy A25 می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد برای شما.

گوشی گلکسی A35

سامسونگ A35

گوشی گلکسی A35 سامسونگ یک گوشی هوشمند با ویژگی‌های منحصر به فرد است که ارزش بررسی دارد. این گوشی با طراحی مینیمال، استفاده از شیشه در بدنه، بهبودهای در صفحه نمایش و دوربین، و پردازنده قدرتمند اگزینوس ۱۳۸۰، توانایی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با پشتیبانی از حافظه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، امکان ذخیره اطلاعات بیشتر فراهم شده است. از لحاظ کیفیت صدا نیز این گوشی با سیستم پخش استریو و اسپیکرهای با کیفیت برجسته است.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

در آخر

همانطور که در عنان مقاله پیدا هست باید در اینجا بهترین گوشی سامسونگ رو به شما معرفی کنم در اینجا سعی شد بهترین گوشی های سامسونگ از نظر بودجه و امکانات و.. بررسی بشود و به شما معرفی شه که امید وارم از این مقاله لذت کافی را برده باشید.

دیدگاه ها

  • Harris سپتامبر 10, 2020 :: 9:40 ب.ظ

    بسیار عالیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *