نقد و بررسی گلکسی A71 سامسونگ

۱۵۸۴۹۳s
ب
4.9/5 - (10 امتیاز)

گلکسی A71، یکی از بهترین تلفن های میان رده سامسونگ بود که سال گذشته به بازار عرضه شد. گلکسی A70 از عمر باتری شگفت انگیز برخوردار بود و اولین گوشی میان رده سامسونگ بود که قابلیت شارژ سریع ۲۵W را داشت . همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا AMOLED ، عملکرد خوب و تجربه نرم افزاری شبیه به پرچم داران است . سامسونگ گلکسی A70s را چند ماه بعد با دوربین اصلی با وضوح بالاتر راه اندازی کرد و سپس Galaxy A71 را وارد بازار کرد که در دسامبر سال گذشته رسمی شد.

گلکسی A71 نسبت به نسخه قبلی خود مقدار بسیار عالی ارتقا می بخشد . این پنل دارای Infinity-o super AMOLED جدید مانند پرچمداران سامسونگ ، پردازنده جدید و کارآمد تر(اسنپدراگون ۷۳۰) ، یک دوربین چهار گانه در پشت است که شامل یک تیر انداز اولیه ۶۴MP و دوربین ماکرو ۵MP و اندروید ۱۰ با UI 2.0 از جعبه خارج است.

آیا بسته بندی کلی رضایت کسانی را که به دنبال یک تلفن میان رده هستند برآورده می کند ؟ آیا یک تجربه رده بالا را ارائه می دهد؟ بیایید در یابیم. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

جعبه گشایی و بررسی گلکسی A71 سامسونگ

ویژگی های دوربین گلکسی A71

دوربین اصلی گلکسی A71 با کیفیت ۶۴MP با استفاده از پیکسل ، عکس های ۱۶MP می گیرد و هنگامیکه نور مناسب است،عکس های بسیار زیبایی دریافت می کنید . در عکس های روزانه و دامنه دینامیکی جزئیات زیادی وجود دارد . تولیدمثل رنگ در اکثر موارد به زندگی واقعی شبیه تر است . عکس های شبانه پر سر و صدا ، دانه دار به نظر می رسند و حالت اختصاصی شب تمایل دارد به جای کنترل سطح سر و صدا ، بر افزایش جزئیات در اشیاء تاریک متمرکز شود . گفته میشود با نور پردازی مصنوعی خوب ، عکس ها خوشایند هستند و بسیار زیبا به نظر می رسند

. عکس ها با استفاده از ویژگی Live Focus به لطف سنسور با وضوح بالا ، بسیار عالی به نظر می رسند.دوربین فوق العاده ۱۲MP از عکس های بهتری بهره می برد . گلکسی A71 همچنین دارای یک دوربین ماکرو ۵MP است که به سختی قابل استفاده است . من امیدوارم که سامسونگ سنسور های دوربین با وضوح بالاتر را در دستگاه های میان رده بالایی خود شروع کند ، زیرا سنسور ۵MP به سختی میتواند هر جزئیات را بدون توجه به چگونگی خوب یا بد بودن روشنایی برطرف کند . همچنین فوکوس درست گرفتن کار را دشوار می کند. مگر اینکه در هنگام قاب کردن یک عکس ماکرو از نزدیک به صفحه نگاه کنید .گلکسی A71 از ویژگی Live Focus و فیلم برداری منظم با سرعت آهسته و ضبط فیلم ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی میکند . حالت ضبط Super Steady که از دوربین فوق العاده وسیع و بخشی از قاب برای تکثیر فیلم صلف استفاده میکند ، نیز موجود است .

خرید گلکسی A71 با تخفیف از دیجی کالا

AR Emoji و Bixby Vision نیز پشتیبانی می شوند و همچنین یک حالت اولیه Pro است که به شما امکان می دهد پارامتر هایی مانند ISO و تعادل رنگ سفارشی را تنظیم می کند. برای سلفی گرفتن ، دوربین جلوی ۳۲ مگا پیکسلی با جزئیات بالاتر از متوسط و رنگ های پوست نسبتا دقیق کار را انجام می دهد . سلفی های Live Focus از تفکیک سوژه و زمینه بسیار خوب هستند . مشکلات معمول مر بوط به تار شدن اطراف مو هنوز وجود دارد ، اگر چه توجه شما به صفحه نمایش تلفن سخت است.

گلکسی A71

ویژگی های نمایشگر گلکسی A71

گلکسی A71 در نگهداری و استفاده لذت بخش است . باوجود صفحه نمایش ۶٫۷اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی ، Galaxy A71 براق و سبک است . در پشت آن پلاستیک وجود دارد ، اما گوشی در حالیکه جنس پشت شیشه ایست ، احساس حق بیمه می کند . همچنین به نظر میرسد پانل عقب دارای نوار های نازک است که از بالا به پایین و چند خط به صورت مورب در حال حرکت است .

هنگامیکه نور به پنل پشتی برخورد میکند ، الگوی رنگین کمان زیبایی در بین آن راه راه ها ایجاد می کند. صفحه نمایش A71 نیز زیباست . تمام جذابیت های AMOLED وجود دارد : رنگ های واضح (با گزینه تبدیل به ظاهری طبیعی تر) ، سیاه های عمیق تر ، زاویه دید گسترده و سطح روشنایی عالی . به لطف نمایشگر Infinity-o، صفحات کاهش یافته است و سوراخ پانج برای دوربین جلو بهتر از دوربین U شکل است که در صفحه نمایش گلکسی A70 دیدیم. سنسور اثر انگشت نوری در صفحه نمایش نیز بهبود یافته است . این بسیار سریع تر و دقیق تر از سال گذشته است . به طور طبیعی ، تشخیص چهره پشتیبانی می شود ، و بیش تر اوقات خوب کار میکند .

بیشتر بدانید :بهترین گوشی تا ۴ میلیون

شما میتوانید به لطف UI 2.0 دو بار چهره خود را اضافه کنید . بنابراین اطمینان حاصل می شود که Galaxy A71 همیشه چهره شما را صحیح تشخیص دهد. در جعبه گلکسی A71 از شارژر سریع ۲۵W با کابل USB-C و هدفون ۳٫۵ میلی متری استفاده شده است . گلکسی A71 دارای محافظ صفحه نمایش نیست . توصیه می کنیم از یک محافظ صفحه نمایش استفاده کند تا این تلفن از سایش روزمره در امان باشد.

A71

ویژگی های نرم افزاری گلکسی A71

گلکسی A71 دارای کلیه ویژگی های جالب اندروید ۱۰ و one UI 2.0 می باشد . ضبط کننده صفحه نمایش داخلی به شما امکان می دهد تا محتوا صفحه را ضبط کنید .Bixby Routines به شما امکان می دهد کار های مختلفی را در گوشی به طور خودکار انجام دهید . صفحه Edge به شما امکان می دهد تا با جابه جایی از لبه صفحه به سرعت به برنامه ها و سایر قابلیت ها دسترسی پیدا کنید .

همچنین پشتیبانی کامل سامسونگ را دریافت می کنید . سایر ویژگی ها مانند پیوند به ویندوز برای اتصال برنامه تلفن همراه شما در رایانه مایکروسافت ، شخصی سازی کلید جانبی برای انتخاب آنچه که کلید پاور انجام میدهد ، تقویت کننده بازی برای عملکرد های مختلف بازی (مانند تغییر در تمرکز تلفن روی عملکرد یا صرفه جویی در مصرف برق) نیز موجود است . از ویژگی های استاندارد گلکسی A71 مانند ، پشتیبانی از تم ها ، همیشه روی صفحه نمایش گنجانده شده است .تنها مشکل این است که سامسونگ برخی از برنامه های غیر ضروری گوشی را از پیش بارگذاری می کند . شما میتوانید این اپلیکیشن ها را حدف کنید .Galaxy A71 هر سه ماه یکبار به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند .

ویژگی های گلکسی A71 از نظر عملکرد

اسنپدراگون ۷۳۰ یکی از بهترین چیپست های هوشمند میان رده در خارج از کشور است و برای دستگاهی مانند Galaxy A71 بسیار مناسب است . عملکرد گلکسی A71 در استفاده روزانه بسیار عالی است . به سختی وجود لکنت زبان یا تاخیری دیده می شود ، و همه ی بازی های گرافیکی فشرده (از جمله بازی های رایانه ای منتقل شده مانند Life is strange ) به خوبی اجرا می شوند .

 

در واقع عملکرد بازی جایی است که باعث افزایش چشم گیر Galaxy A71 از گلکسی A70 می شود . با این حال ، به دلایلی PUBG Mobile از تنظیمات گرافیکی HDR در Galaxy A71 پشتیبانی نمی کند و امیدوارم به زودی تغییر کند . زیرا گلکسی A71 کاملا قادر به دستیابی به گرافیک های سطح بالاست .

عمر باتری Galaxy A71

عمر باتری بخش دیگری است که در آن اسنپدراگون ۷۳۰ از لحاظ فنی باید مزیتی نسبت به گلکسی A70 داشته باشد ، زیرا اسنپدراگون ۷۳۰ یک تراشه ۸ نانو متری است در حالیکه اسنپدراگون ۶۷۵ یک تراشه ۱۱ نانو متری است . گفته می شود عمر باتری A70 قبلا ستاره بوده است ، بنابر این گلکسی A71 از این نظر مانند یک ارتقا بزرگ محسوب نمی شود .با این وجود عمر باتری چشمگیری دارد و میتواند شما را تا دو روز با یک بار شارژ همراهی کند ؛ و یک روز کامل اگر کاربر فعالی هستید که تمایل به بازی کردن دارد ، You Tube را تماشا کنید و کار های با قدرت دیگر را بر روی تلفن خود انجام دهید.

اگر زیاد مسافرت می کنید ، Galaxy A71 استقامت بی نظیری دارد .شارژ سریع ۲۵W اجازه می دهد تا باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی A71 در حدود هشتاد دقیقه از صفر تا صد درصد حرکت کند . سی دقیقه شارژ باتری را به ۵۰ درصد می رساند . شارژ سریع ۱۵W نیز پشتیبانی می شود . اگر چه هیچ پشتیبانی از شارژ بی سیم وجود ندارد . (که این روز ها برای گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ تعجب آور نیست.)

گلکسی A71

مشخصات فنی گلکسی A71:

بدنه پنل شیشه‌ای در جلو (شیشه محافظ گوریلا گلس ۳)، پنل پشتی و بدنه پلی کربناتی
نمایشگر سوپر امولد ۶٫۷ اینچ، نسبت تصویر ۲۰:۹، دقت فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ
دوربین اصلی دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل، اندازه حسگر ۱٫۷/۱ اینچ، اندازه پیکسل ۰٫۸ میکرومتر، طول کانونی معادل ۲۶ میلی‌متر، گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8. دوربین فوق عریض: ۱۲ مگاپیکسل، اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر، ۱۳ میلی‌متری، ضریب اف f/2.2. دوربین ماکرو: ۵ مگاپیکسل، ۳۵ میلی‌متری، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4. حسگر عمق‌سنج: ۵ مگاپیکسل، اندازه حسگر ۵/۱ اینچ، اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر، ضریب اف f/2.2، فلاش ال‌ای‌دی؛ فیلمبرداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، اندازه حسگر ۲٫۸/۱ اینچ، اندازه پیکسل ۰٫۸ میکرومتر، ۲۶ میلی‌متری، ضریب اف f/2.0، فیلمبرداری فول اچ‌دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه
چیپست اسنپ‌دراگون ۷۳۰: پردازنده هشت هسته‌ای (دو هسته کریو ۴۷۰ گلد با سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته کریو ۴۷۰ سیلور با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸
حافظه ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1، درگاه اختصاصی میکرو اس‌دی برای کارت حافظه با ظرفیت حداکثر ۱ ترابایت
اتصالات دو سیم کارت (۴G)، بلوتوث ۵٫۰، پشتیبانی از استاندارد a/b/g/n/ac وای‌فای، درگاه یواس‌بی تایپ C، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری
سیستم عامل اندروید ۱۰، لانچر One UI 2.0 سامسونگ
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۲۵ وات
سایر مشخصات حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، تک بلندگو در انتهای گوشی

توضیحات جامع و نقد و بررسی گلکسی A71

تازه کردن گلکسی های نسل A آغاز شده و A51 و A71 مهم ترین و اصلی ترین این نسل جدید هستند. اگرچه انتظار دارید چیپست ها و دوربین های جدیدی نیز Galaxy A71داشته باشند . باید بدانید که همه ی این موارد را دارد ، در صدر Android جدید و One UI قرار دارند. در واقع ، به نظر می رسد که Galaxy A71 به اندازه کافی تنظیم شده است تا وضعیت به روزرسانی خود را نسبت به A70 تضمین کند. یک سطح کوچک تر ، تراشه جدیدتر ، نصب دوربین با رزولوشن بالا تر و تعداد بالا تر و اندروید جدید و یک لانچر جدید تر از ویژگی های گلکسی A71 می باشد. از سوی دیگر ، ضد آب بودن می تواند از مشخصه ی اصلی این گوشی ها باشد.

باتری بزرگ و ۴۵۰۰ میلی آمپری در ساعت و شارژ سریع آن را به هیچ وجه نمی توان نا دیده گرفت. Galaxy A71 جدید دارای ویژگی های بسیار خوبی است ، تا جایی که بازی های این سامسونگ شما را تحت تاثیر خود قرار داده است. سپس دوربین ۶۴ مگاپیکسلی که به نظر می رسد نکته مهم بعدی باشد ، هم اکنون در Galaxy A71ؤ ها دیده می شود. دوربین Galaxy A71، یکی از بهترین دوربین های جهان بوده و عکاسی حرفه ای را امری آسان می نماید. با تمام توصیفاتی که در این مقاله برای شما ارائه شده است باید بدانید که گلکسی A71، تا زمانی که آن را خریداری نکنید نمی تواند معنی واقعی لذت را درک نمایید. گلکسی A71 در یک جعبه کاغذی جمع و جور قرار می گیرد ، اما پر از کارایی است. علاوه بر خود تلفن ، یک شارژر ۲۵W ، کابل USB-C-C و یک جفت هدفون هدفمند سامسونگ را نیز با میکروفون در جعبه پیدا خواهید کرد. این در حالی است که Galaxy A71 اولین گوشی با دو عدد شارژر است.

A71

نتیجه ی کلی در رابطه با گلکسی A71 :

صفحه نمایش Galaxy A71 به صورت مورب یا به صورت مستطیل است که کاملا اندازه گیری می شود. بدون اینکه گوشه های گرد را حساب کنند.
در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
کلیه عملکرد ها ، خصوصیات ، مشخصات و سایر اطلاعات مربوط به محصول ارائه شده در بالا از جمله مزایا ، طراحی ، قیمت گذاری ، اجزای سازنده ، عملکرد ، در دسترس بودن و قابلیت های محصول بدون ذکر شده است.

گلکسی A71 نسبت به نسخه قبلی خود مقدار بسیار عالی ارتقا می بخشد . این پنل دارای Infinity-o super AMOLED جدید مانند پرچمداران سامسونگ ، پردازنده جدید و کارآمد تر(اسنپدراگون ۷۳۰) ، یک دوربین چهار گانه در پشت است که شامل یک تیر انداز اولیه ۶۴MP و دوربین ماکرو ۵MP و اندروید ۱۰ با UI 2.0 از جعبه خارج است.

خرید گلکسی A71 با تخفیف از دیجی کالا

آیا بسته بندی کلی رضایت کسانی را که به دنبال یک تلفن میان رده هستند برآورده می کند ؟ آیا یک تجربه رده بالا را ارائه می دهد؟ با مطالعه ی مقاله ی بالا به پاسخ تمام این سوالات دست خواهید یافت.

باید بدانید که گوشی های سامسونگ، دارای کیفیت و کارایی بالایی هستند. هر ساله این شرکت گوشی های جدیدی تولید می کند. این گوشی ها در دسته های مختلفی قرار می گیرند. برای مثال ما گروه گلکسی های اس، گلکسی های آ و گلکسی های جی را دیده ایم. اما جالب است که بدانید همه ی این گروه ها دارای زیر مجموعه هایی هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. معمولا این زیر گروه ها را با اعداد نام گذاری می کنند. همانند گوشی گلکسی جی هفت و غیره. در هر سری جدید این شرکت سعی می کند که خدمات بیش تری را ارائه دهد. این خدمات شامل دوربین و امنیت می باشد. در گذشته دوربین های گوشی های سامسونگ چندان محبوبیتی نداشت. اما امروزه با دوربین های بسیار قوی و با کیفیت می تواند عکس ها و فیلم های با کیفیت و حرفه ای را ضبط نماید. امنیت این گوشی ها از الگو و پین شروع شد. حال در گوشی گلکسی A71، به اثر انگشت رسیده است.

 

مزایا سامسونگ گلکسی A71 :

معایب سامسونگ گلکسی A71 :

  • طراحی زیبا و ظاهر باریک
  • نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد Infinity-O
  • دوربین ۶۴ مگاپیکسل در روز تصاویر خوبی می‌گیرد، تصاویر شب نسبتا خوب
  • عملکرد عالی چیپست اسنپ‌دراگون ۷۳۰
  • ماندگاری شارژ عالی باتری، سرعت شارژ بالا
  • سیستم عامل اندروید ۱۰ و لانچر پر از امکانات One UI 2.0
  • حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در مقایسه با گلکسی A70 به مراتب بهتر شده است.
  • کیفیت دوربین در شب می‌توانست بهتر باشد.
  • دوربین ماکرو به یک حسگر با دقت بالاتر نیاز دارد.
  • کیفیت صدای بیش از حد پایین بلندگو
  • اپلیکیشن‌ها و بازی‌های از پیش نصب شده غیر ضروری

منبع :
تکبین

دیدگاه ها

  • سینا محمدی مارس 30, 2020 :: 6:51 ب.ظ

    بسیار خوبه من تازه گلکسی a71 گرفتم

  • رضا آوریل 3, 2020 :: 6:25 ق.ظ

    اگر قیمتش س به فلک نزده بود خیلی بود با با کمتر از نصف این میشه گوشی های شیائومی مثل همین گرفت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *