بهترین گوشی های ۲۰۲۰ ; معرفی بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰

۱۲۴۴۳۴-phones-buyer-s-guide-best-android-phones-these-are-the-androids-you-re-looking-for-image1-kiqmufsv8x
ب
4.6/5 - (58 امتیاز)

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گوشی هوشمند را دارید و یکی از معیار هایتان برای خرید موبایل جدید بودن آن هست میتوانید در مقاله در این مقاله با بهترین گوشی های ۲۰۲۰ آشنا شوید. از مقاله بهترین گوشی سامسونگ دیدن هم کنید.

معمولا تمام افرادی که قصد خرید موبایل یا گوشی تلفن همراه جدید را دارند همیشه بزرگ ترین استرسشان این است که یک گوشی خوب با کارایی بالا و قیمت متناسب بخرند, در این مقاله قصد دارم بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ رو به شما دوستان عزیز معرفی کنم تا بتوانید بهترین انتخاب را کنید پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

جهت انتخاب بهترین گوشی ها در سال ۲۰۲۰ ما برخی از گوشی هایی که در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شده است رو در لیست گنجانده ایم چون در سال ۲۰۲۰ اینجور گوشی های جایگزینی فعل حال ندارند و دارای بهترین آپشن های روز موبایل هستند.

iPhone 11 Pro Max A2220

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

آیفون همیشه جزو بهترین گوشی ها در هر سال بوده است, اپل پیش‌ازاین هیچ‌وقت از پسوند «Pro» برای گوشی‌هایش استفاده نکرده بود. سال‌های پیش با شنیدن کلمه «پرو» بلافاصله به سراغ مک‌بوک و آی‌پد می‌رفتیم اما عرضه‌ی گوشی‌های iPhone 11 Pro و Pro Max نشان از روایتی جدید برای گوشی‌هایی خاص باشد. طرفداران محصولات اپل در روز معرفی سری‌ گوشی‌های جدید این شرکت با محصولاتی روبرو شدند که در ظاهر (به جز تغییر در تعداد سنسور دوربین) تغییر خاصی را در خود نداشتند یا حتی به عقیده‌ی برخی‌ها زشت‌‌تر شده بودند. اما پس از عرضه‌ی این گوشی‌ها به بازار نظرات کاربران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات تغییرات زیادی را به خود دید. برخی‌ها برادر بزرگ خانواده iPhone 11 یعنی Pro Max را بهترین گوشی حال حاضر بازار نامیدند و برخی دیگر از قیمت بالای این گوشی‌ انتظارات بسیار بیشتری داشتند. در این مطلب گوشی موبایل iPhone 11 Pro Max اپل را به‌عنوان لوکس‌ترین و بهترین گوشی های ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار می‌دهیم. نقد و بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس را بخوانید

مشاهده این محصول در دیجی کالا

iPhone 11 A2223

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

گوشی موبایل «iPhone 11» یکی از سه گوشی شرکت اپل است که در کنفرانس سال ۲۰۱۹ این شرکت معرفی شد. این گوشی نسبت به گوشی‌های Pro و Pro Max قیمت پایین‌تری دارد اما طراحی مشابهی با این محصولات دارد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این گوشی با دو گوشی دیگر، نمایشگر آیفون ۱۱ است به فناوری Liquid Retina مجهز ‌شده است تا قیمت تمام شده کم‌تری داشته باشد. البته این نمایشگر رزولوشن رضایت‌بخشی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی ۵٫۹اینچی‌اش، حدود ۳۲۶ پیکسل را در هر اینچ جا داده است که میزان مطلوبی به حساب می‌‍آید. قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

البته قابی آلومینیومی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون ۱۱ تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که به شکل دوگانه در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند.

دو دوربین با سنسورهای ۱۲مگاپیکسلی عکس‌هایی با کیفیتِ کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. دو دوربین که یکی از آن‌ها SL سه‌بعدی است هم دیگر به‌روزرسانی در آیفون ۱۱ است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G، بلوتوث نسخه‌ی ۵، نسخه­‌ی ۱۳ از iOS  دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A13 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی جدید اپل به باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع PD2.0، فناوری شارژ بی‎‌سیم و استاندارد صوتی دالبی هم مجهز شده است.

مشاهده قیمت از دیجی کالا

iPhone SE 2020

بهترین گوشی های 2020

اگر به دنبال تلفن همراهی هستید که دارای قیمت مناسب باشد و بتوانید از آن به مدت چندین سال استفاده نمایید آیفون se 2020 است. همچنین اگر به دنبال عملکرد معقول و مناسب هستید اما کیفیت بسیار بالا چندان برای شما اهمیت ندارد این محصول چیزی است که می توانید این محصول را خریداری کنید. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

این مدل آیفون se 2020 دارای یک دوربین خوب، قدرت پردازش متوسط و دارای یک طراحی سبک نسبت به سایرهای مدل های آیفون است. اما به طور کلی، کیفیت آن به نسبت قیمت مورد نظر یکی از بهترین آیفون های اپل است که تاکنون ساخته شده است.

مشاهده قیمت این گوشی در دیجی کالا

می توان گفت که آیفون se 2020 مدل ۲۰۲۰ تقریبا با این هدف ساخته شده است: طراحی و ساخت یک آیفون جدید با هزینه ای کمتر از هر زمان دیگر، که به خوبی به این هدف نیز دست یافته است.طراحی این گوشی برای هر کسی که اخیرا از آیفون استفاده کرده است، آشنا خواهد بود مگر این که از سال ۲۰۱۳ دیگر از اپل استفاده نکرده باشد. آیفون se 2020 دارای یک قاب ۴٫۷ اینچی است که قبلا نیز این اندازه را دیده ایم و شامل حاشیه های کامل در بالا و پایین و یک دکمه ورود به صفحه اصلی (خانه) با اسکنر اثر انگشت ساخته شده است.اکنون با توجه به تمامی مدل های صفحه تولیدی توسط شرکت اپل، مدل آیفون se 2020 را می توان به عنوان یک مدل کوچک آیفون در نظر گرفت که از نظر اندازه از آیفون ۱۱ کوچکتر و سبک تر است.

 

هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰

گوشی هواوی نوا ۵t یک گوشی میان رده ای با امکانات بالا و دارای پردازنده پرچم دار سال گذشته هواوی, گوشی نوا ۵t یکی از جدید ترین گوشی های هواوری هست که در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این گوشی دارای سخت افزار بسیار قدرتمند و دارای دوربین چهارگانه است این گوشی قیمت خوبی نسبت به امکاناتش دارد و میتونه یک انتخاب خوب جهت خرید یک گوشی میان رده با امکانات گوشی های بالا رده باشد.

گوشی نوا ۵t دومین گوشی های مدل نوا هست که اوایل ۲۰۲۰ به بازار ایران آمد طبق انتظارات هواوی این گوشی یکی از پرفروش ترین گوشی های در بین گوشی های میان رده ای خواهد بود زیرا امکاناتش به اندازه گوشی های بالا رده ای است,  اگر بیاییم یک حساب کتاب کنیم میبینیم این گوشی واقعا ارزش خرید را دارد زیرا دارای یک دوربین چهارگانه مانند هواوری پی ۳۰ پرو هست و اینکه دارای یک پردازنده قوی Kirin 980 هست که با این قیمت ارزش خرید دارد.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 M1910F4G

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

گوشی « Mi Note 10» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ آمولد ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. نمایشگر Mi Note 10 از رزولوشن بالایی برخوردار است ؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۴۷ اینچی آن، حدود ۳۹۸ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی نوت ۱۰ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از آلومینیوم قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Mi Note 10 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. اما این پایان کار نیست؛ پنج دوربین که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند.

مشاهده این محصول از دیجی کالا

هوآوی مدل Y9s STK-L21

هواوی

گوشی مدل «Y9s» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در رده گوشی‌ های بزرگ و مدرن قرار می‌گیرد اما قیمت چندان بالایی ندارد و در رده گوشی‌های بالارده قرار نمی‌گیرد. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۵۹ اینچی‌اش، حدود ۳۹۱ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

گوشی هواوی  Y9s یکی از جدیدترین محصولات هواوی به حساب می‌آید که از تمام سرویس‌های شرکت گوگل هم استفاده می‌کند. این گوشی یکی از محصولات جذاب هواوی در چند وقت اخیر به حساب می‌آید که قیمت مناسبی دارد و کلی امکانات هیجان انگیز را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید، شاید بد نباشد که به هواوی Y9s هم نگاهی داشته باشید.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

شیائومی مدل Redmi Note 8 M1908C3JG

گوشی مدل «Redmi Note 8» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

بهترین گوشی های 2020

در گوشی ردمی‌ نوت ۸ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸ بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند.

اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد و جزو بهترین گوشی های ۲۰۲۰ است.

گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ

در سال ۲۰۲۰ بهترین و بیشترین مدل های گوشی رو سامسونگ داده بیرون و در این لیست بهترین گوشی ها حتما برای سامسونگ هست که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. مقاله بهترین گوشی سامسونگ پیشنهاد میشود خوانده شود.

Galaxy Note 20 Ultra

Galaxy Note 20 Ultra

گلکسی نوت ۲۰ اولترا در تاریخ ۵ اوت سال ۲۰۲۰ بطور رسمی به علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند معرّفی شد و با ظاهر زیبای خود توانست تا توجّه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب نماید. Galaxy Note 20 Ultra از نظر تکنولوژی همپای بهترین گوشی‌های کمپانی‌های رقیب می‌باشد و بسیاری از ایرادات و اشکالات مدل‌های قبلی سامسونگ و سری نوت در این مدل برطرف شده‌اند و این ویژگی باعث بوجود آمدن یک اسمارت فون زیبا، کاربردی، قدرتمند و رقابتی گردیده است و بسیاری از کسانی که برای خرید این مدل از سری نوت اقدام کرده‌اند از عملکرد قسمت‌های مختلف آن از جمله: دوربین، پردازنده مرکزی و باتری این گوشی رضایت کافی را داشته‌اند

مشاهده قیمت در دیجی کالا

 

Galaxy A20s

گوشی های 2020 سامسونگ

در حالی که گوشی گلکسی A20 شرکت سامسونگ یکی از محصولات محبوب این شرکت در بازار به حساب می‌آید، شاهد عرضه مدل دیگری به نام گلکسی A20s هستیم. این گوشی با قیمت ارزان‌تری نسبت به گلکسی A20 راهی بازار شده و به همین دلیل سخت افزار ضعیف‌تری هم دارد. اما قیمت ارزان‌تر و سخت‌افزار ضعیف‌تر باعث نشده که این تلفن همراه هوشمند بی‌کیفیت ساخته شود. گلکسی A20s یک عضو ارزان قیمت از خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ است که ظاهر زیبایی دارد و سعی کرده به عنوان یک محصول نه چندان گران قیمت، نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

Galaxy A10s

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

گوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ است که شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و ۲ دوربین اصلی به‌روزتر شده است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه‌نمایش این محصول است. گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کم‌تری به دست طرفداران گوشی‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به حساب بیاید.

مشاهده این گوشی از دیجی کالا

 

Galaxy A51

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰

در انتهای سال ۲۰۱۹ و ابتدای سال ۲۰۲۰ سامسونگ گوشی های نوظهور خود یعنی A51 و A71 را به طور همزمان رونمایی کرد. گوشی هایی که ویژگی های پدران خود یعنی A50 و A70 را با خود به ارث می بردند. اما تغییرات بسیار زیادی نیز داشته اند. دوربین های پیشرفته تر، پردازنده و رم قوی تر، ظاهر شکیل تر و …

همانند گوشی های قبلی این سری، این گوشی نیز از طراحی بسیار زیبا و شکیلی برخوردار است. لبه های گرد اطراف گوشی به مانند قبل حفظ شده اند. رنگ بندی بسیار متنوع تری به آن اضافه شده است و الگوهای خاصی روی قاب پشتی این گوشی به کار رفته است که با تابش نور به آن، رنگ های مختلفی را مثل رنگین کمان از خود ساطع می کند. از نمایشگر اینفینیتی و بدون حاشیه روی آن استفاده شده است که کمترین میزان حاشیه را با بدنه گوشی دارد. یکی از تغییرات جزئی در ظاهر آن، دوربین سلفی آن است که بر خلاف گوشی های قبلی این سری، تنها از یک نقطه تشکیل شده و ظاهر V شکل و به اصطلاح ناچ را ندارد. شاید بگویید ظاهر قبلی کمی زیباتر به نظر می رسید اما این شکل دوربین سلفی نیز می تواند زیبایی های خود را داشته باشد. , حتما این گوشی جزو بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ است.

مشاهده این محصول در دیحی کالا

گلکسی s10

دوربین گلکسی s 10

هنگامی که صحبت از سخت افزار می شود، شرکت سامسونگ را می توان به عنوان رهبر این حوزه نام برد. امسال نیز شاهد پیشرفت در طراحی بهتر موبایل نسبت به سال های پیش بوده ایم. گلکسی s10 هنوز هم از جنس شیشه و فلز است و این عامل سبب نزدیکی بسیاری از افراد به این گوشی هوشمند می شود.

اگر به دنبال نسخه بهتر و بزرگتری نسبت به گلکسی s10 هستید، قطعا جذب گلکسی s10 پلاس خواهید شد زیرا دارای صفحه بزرگتری نسبت به گلکسی s10 بوده و دوربین جلوی آن در گوشه بالای صفحه قرار دارد. نقد و بررسی گلکسی s10 را بخوانید.

مشاهده این محصول در دیحی کالا

گلکسی S20

گلکسی S20 سامسونگ

معرفی گلکسی S20 سامسونگ همه مخاطبان و مشتریان بازار را شگفت زده کرد. اگر چه این جهش شرکت‌سامسونگ کمی برای مشتریان و مخاطبان آنها گیج کننده بود، اما دلایل خوبی هم برای این ارتقاء نابهنگام وجود دارد. در واقع خرید گوشی اس ۲۰ سامسونگ شما را برای اولین بار صاحب یک گوشی با تکنولوژی ۵G می کند. از طرف دیگر امکان استفاده از تکنولوژی فوق‌العاده فیلمبرداری و دوربین را به شما می دهد.

لنزهای تله فوتو استفاده شده در گلکسی اس ۲۰ بسیار بهتر از گلکسی اس ۱۰ است. این ویژگی جالب به اس ۲۰ اجازه می‌دهد تا بزرگنمایی نوری را با کیفیت سه برابر انجام دهد و شما برای بزرگنمایی دیجیتالی هم تا ۳۰ برابر فضا در اختیار داشته باشید.

مشاهده قیمت S20 plus در دیجی کالا

مشاهده قیمت S20 ultra در دیجی کالا

 

 

Galaxy A30s

بهترین گوشی ها

این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۴ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

Galaxy M31

گوشی موبایل Galaxy M31 از میان رده‌های جدید شرکت سامسونگ است که با طراحی زیبا و سخت‌افزار قوی روانه بازار شده است. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک تهیه شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده است. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۴ اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. در هر پیکسل از این صفحه‌نمایش، ۴۰۳ پیکسل قرار گرفته است که نشان‌دهنده وضوح بالای تصویر است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند.

تراشه‌ی این محصول، Exynos 9611 از تراشه‌های ۱۰ نانومتری سامسونگ است که به همراه ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. شرکت سامسونگ برای این مدل از یک دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده است.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

لنز عریض (Wide) با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، لنز فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، لنز ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و حسگر عمق با رزولوشن ۵ مگاپیکسل مجموعه دوربین Galaxy M31 را تشکیل می‌دهند.دوربین سلفی ۳۲مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند.

Galaxy A80

درگوشی جدید سامسونگ خبری از صفحه‌نمایش‌های Infinity نیست.  گوشی موبایل گلکسی A80 سامسونگ یکی از معدود گوشی‌هایی است که صفحه‌نمایش تمام‌صفحه روانه بازار شده است و در آن به جای سنسور دوربین سلفی از امکان تغییر حالت دوربین‌های اصلی به دوربین سلفی استفاده شده است. سامسونگ سال ۲۰۱۹ را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A80 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده است و ظاهر فوق‌العاده زیبایی دارد. اگر دنبال یک میان رده با قیمت بالا و کیفیت به دشت عالی هستید با این بودجه بهترین گوشی سامسونگ شک نکنید همین هست.

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

قاب پشتی و جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است و با Gorilla Glass محافظت می‌شود. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۷ اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۳۹۳ پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. تراشه‌ی این محصول، SDM730 Snapdragon 730 از تراشه‌های ۸ نانومتری کوالکام است که به همراه  ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و به این راحتی‌ها کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 618 هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است.

این گوشی در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی  A80 سنسور ۴۸مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر  از نوع فوق عریض (Ultrawide) و سنسور زمان پرواز برای دادن عمق به تصویر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A80 را تشکیل داده‌اند. باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

 

Galaxy A01

برترین گوشی های ۲۰۲۰

گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A01 را میتوانید اینجا مشاهده کنید.

مشاهده این محصول از دیجی کالا

سامسونگ گلکسی A01 آمده است تا با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ بازار برای کسانی باشد که بیش از هر چیز به یک گوشی خوب و با کیفیت برای کار های سبک روزمره نیاز دارند.

 

Galaxy A70

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ …. گوشی A70 در ظاهر و کیفیت ساخت قطعاً چیزی از گوشی‌های بالارده و پر‌چم‌‌دار کم ندارد. این محصول شرکت سامسونگ قطعاً شاهکار خاصی به شمار نمی‌آید و نوآوری مانند دوربین‌های A80 را در طراحی و ساخت ندارد اما در مقایسه با محصولات بالارده بازار هیچ نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود. البته بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است اما مانند قاب‌های شیشه‌ای، نورها را با رنگ‌ها اشیاء نزدیک بازتاب می‌دهد. این محصول در رنگ‌های متنوع روانه بازار شده است تا بتواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. حاشیه بالایی گوشی فقط مربوط به دوربین است و حاشیه خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ به‌طوریکه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدود ۸۶ درصد است. بدنه ۶٫۷ اینچی و بزرگ این محصول ۳ دوربین را در قاب پشتی جای داده است. خوشبختانه بر خلاف گوشی A80، همچنان در A70 جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به خدمت گرفته شده و در کنار پورت USB-C و اسپیکر مونوی گوشی جا خوش کرده است. در قاب سمت راست گوشی فقط کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور وجود دارند و در سمت چپ هم شیار کارت حافظه به تنهایی جا گرفته است. این گوشی جزو از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ است.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

Galaxy Note10

نوت ۱۰

گوشی موبایل Galaxy Note 10 Lite محصولی دیگر از خط تولید موفق Note است که با ویژگی‌های یک پرچم‌دار روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است در تولید این محصول ویژگی‌های پرطرفدار Note 10 مانند نمایشگر تمام‌صفحه آمولد و باتری قدرتمند را نگه دارد اما این محصول را به شکلی مقرون‌به‌صرفه عرضه کند. حسگر اثر انگشت این گوشی هم مانند برادران بزرگترش در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۷ اینچی به پنل سوپرآمولد پلاس مجهز شده است.

مشاهده این محصول از دیجی کالا

گلکسی نوت ۱۰ لایت، دوربین سلفی سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های عریضی بگیرد؛ قابلیت عکاسی HDR هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی است. این دستگاه در رنگ‌های مختلف برای کاربرانی با سلایق مختلف به بازار عرضه شده است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد خانواده سامسونگ است.

 

Galaxy A71

برترین گوشی

گوشی‎های سری A شرکت سامسونگ از گوشی‎های میان‎رده این شرکت هستند. در واقع سامسونگ با تولید سری گوشی‌های A، تولیدکنندگان چینی مانند هوآوی و شیائومی را در گوشی‌های میان‌رده به مبارزه طلبیده است. سامسونگ با به کار گیری صفحه‌نمایش‌های AMOLED  در این سری از گوشی‌های خود، رقیبان خود را به چالش کشیده است و باعث شده تا کاربران با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌کنند صاحب گوشی با نمایشگر فوق‌العاده شوند.سامسونگ این بار گوشی‌های A51 و A71 را راهی بازار کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ حفره دوربین سلفی، سخت‌افزار و دوربین اصلی را برای نسل جدید گوشی‌های سری A خود بهبود دهد. البته همه این موارد  درگوشی A71 با بهبود همراه است؛ ازاین‌رو می‌توان گفت گوشی A71 نسخه ارتقاء یافته از گوشی  A70 است. حفره کوچک‌تر روی صفحه‌نمایش، رزولوشن بیشتر، چیپست جدیدتر و تعداد دوربین‌های بیشتر روی قاب پشتی تغییراتی است که نسبت به گوشی A70 داشته است. شرکت سامسونگ با ساخت گوشی موبایل مدل A71  بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشی‎های میان رده حفظ کند. قطعا جزو یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ است.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

گوشی‎های سری A به داشتن قاب‎های فلزی، ضد آب بودن و صفحه‌نمایش‌های با کیفیت معروف هستند. البته در گوشی A71 از ویژگی ضد آب بودن صرف‌نظر شده است. شرکت سامسونگ برای توصیف بهتر جنس قاب پشتی محصولات سری گلکسی A خود از اصطلاح Glasstic استفاده کرده است که همان‌طور که از نام آن مشخص است ترکیبی از شیشه و پلاستیک است. گوشی A71 هم از قاعده مستثنی نیست. قاب پشتی جایی است که شما با انحناهایی مواجه می‌شوید که این روزها در طراحی بسیار از گوشی‌ها شاهد آن هستیم. همچنین قاب پشتی گوشی A71 مانند بسیاری از گوشی‌های مدرن که هر کدام از رنگ و بافت منحصربه‌فرد برخوردارند، دارای طراحی خاصی است. بافت زیبای پشت گوشی با بازتابی رنگین‌کمان شکل همراه شده است اما حالا شکل‌های هندسی هم روی آن‌ها قرار گرفته است که هر کدام نور را با شدت مختلفی منعکس می‌کنند. علاوه بر این نحوه چینش دوربین‌های قاب پشتی هم کمی تغییر کرده است. در واقع از زمانی که شرکت اپل تصمیم گرفت تا در دوربین ها را در آیفون ۱۱S با حالت نامنظم در کنار هم قرار دهد، شرکت‌های دیگر هم از این نوع طراحی در محصولات خود الگو برداری کرده‌اند. هر ۴ دوربین قاب پشتی و فلش LED در A71 بر روی صفحه‌ای مشکی (Black Deck) قرار گرفته‌اند. نحوه چینش لنزها که قبلاً به‌صورت عمودی در زیر هم قرار می‌گرفتن در A71 شبیه به یک L در کنار هم قرارگرفته‌اند.

 

Galaxy A31

گوشی a31

خانواده گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۰ همانند سال ۲۰۱۹ بزرگ هستند و مدل‌های مختلفی از این سری در بازار عرضه شده است. در قسمت پایینی این طیف، گوشی گلکسی A31 قرار دارد که مشخصا برای مشتریانی است که نمی‌خواهند گلکسی A51 کاملا گرد را بخرند می‌تواند پیشنهاد ویژه‌ای باشد.

خرید این محصول در دیجی کالا

گلکسی A31 در مشخصات خود چندین ویژگی جذاب از جمله: صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی، نمایشگر Super AMOLED، سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی که در خیلی از کشورها به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته می‌شود، چهار دوربین عقب که به شکل L تنظیم شده است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. چیزی که در این گوشی جذاب نیست قدرت پردازشگر آن است. A31 همانندGalaxy A41، از چیپست MediaTek Helio P65 استفاده می‌کند که برای بازی خیلی مناسب نیست. در این مقاله به معرفی این گوشی میان رده سامسونگ پرداخته شده است و ویژگی‌های آن از جمله طراحی، دوربین، نرم افزار، صفحه نمایش، پردازشگر و باتری آن بررسی شده است. در انتها بصورت یک جدول نقاط قوت و ضعف آن آورده شده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای خریداران این گوشی باشد و آن‌ها را در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

معیار خرید بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ چیست؟؟

حقیقتاً شرکت های بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ و اپل و حتی هواوی معیارهای خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ را چندین پله جابجا کرده اند و هر لحظه باید انتظار معرفی یک گوشی جدید و پیشرفته از آنها داشته باشیم. مشخصات فنی فوق العاده شامل استفاده از پردازنده های سریع و استفاده از رم با حجم بالا باعث شد که گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ به ابزارهای فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند.

نگاه به دوربین پشت گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ ما را به طراحی فضایی جالبی نزدیک کرده که شاید در چند سال آینده نمونه های جالب تر از آنها را هم ببینیم. اما اگر شما هم قصد خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ را دارید در ادامه چند معیار به شما خواهیم گفت که مطمئنا مسیر خوبی برای انتخاب هستند.

مقالات پیشنهادی:

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰

دوربین پشت و سلفی در بهترین گوشی های ۲۰۲۰

اگر در سال‌های قبل از ۲۰۱۹ به گوشی‌های هوشمند نگاه کنیم، همه تلاش خود را برای استفاده از یک دوربین تک لنز به کار می بردند و سعی می کند که کیفیت عکاسی آن را به بهترین سطح ممکن ببرند. اما شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ یا اپل ترجیح دادند که از دوربین‌های ترکیبی استفاده کنند که از لحاظ توانایی عکاسی و فیلمبرداری در سطح جالبی هستند.

شاید پیش قراول طراحی دوربین برای بهترین گوشی های ۲۰۲۰ گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ باشد که در نسخه های اولترا و پلاس به شکل عجیبی بهبود یافته اند. در نسخه اولترا های گوشی اس ۲۰ شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل هستیم که در کنار آن دو دوربین ۴۸ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسل استفاده شده است. اگر هم بخواهیم به یکی از بهترین گوشی های ios اشاره کنیم بدون شک باید از گوشی آیفون ۱۱ پرو نام ببریم. در این گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید استفاده شده که با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل تلفوتو همراه شده است.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باعث شد که کیفیت دوربین های سلفی هم در انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۲۰ تاثیر گذار باشد که برای گوشی آیفون ۱۱ شاهد استفاده از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل هستیم که با سنسور تصویر برداری عمقی سه بعدی همراه شده است. شرکت سامسونگ هم برای گوشی گلکسی اس ۲۰ خود از یک دوربین سلفی چهل مگاپیکسل استفاده کرد به شکل وحشتناکی کیفیت فیلمبرداری و عکاسی این دوربین ها را افزایش داده است.

بهترین گوشی های 2020

سیستم عامل و دسترسی به اپلیکیشن ها

برای برخی از کاربران و به طور خاص برای ایرانی‌ها سیستم عامل بسیار مهم است. اگرچه ios و اپل در سطح دنیا به عنوان واژه های معرفی کننده گوشی های هوشمند با کیفیت شناخته می شوند، اما وقتی که دسترسی به اپلیکیشن های آنها برای ما ایرانی ها سخت میشود ممکن است کمی نسبت به آن نگران باشیم. البته کسانی که از گوشی های آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ معمولی استفاده می‌کنند می‌توانند از نرم افزارها و اپلیکیشن های آنها استفاده کنند.

برای ایرانی ها و به طور کلی برای کسانی که به گوگل علاقه دارند سیستم عامل اندروید معیار خوبی برای خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ است. از جمله معروف ترین گوشی هایی که در این حوزه میتوانیم معرفی کنیم باید از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ یا گوشی وان پلاس ۷T نام ببریم. البته در بین گوشی‌های هوشمند نمونه هایی مانند گوگل پیکسل ۴ و گوشی شیائومی MI 9T PRO انتخاب های خوبی هستند که هم از لحاظ سیستم‌عامل و هم از لحاظ کیفیت ساخت در سطح خوبی هستند.

ابعاد صفحه نمایش و مشخصات فنی آنها

امکان فیلم برداری و تصویر برداری با کیفیت بالا مانند ۴K و ۸K باعث شده که استفاده کنندگان از گوشی‌های هوشمند به کیفیت بالای صفحه نمایش و اندازه آن ها توجه ویژه ای داشته باشند و یکی از مهمترین معیارهای آنها در خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ باشد. به عنوان مثال در گوشی‌شیائومی شاهد استفاده از یک صفحه نمایش با ابعاد ۱۵۶٫۷ x 74.3 x 8.8 mm هستیم که کیفیت ۱۰۸۰ x 2340 pixels به نمایش می گذارد.

بهترین گوشی های ۲۰۲۰

این در حالی است که برای جدیدترین گوشی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا از ابعاد ۱۶۶٫۹ x 76 x 8.8 mm  استفاده شده است و کیفیت نمایش تصاویر در آن ها به صورت ۱۴۴۰ x 3200 است. با توجه به اینکه امروزه گوشی‌های هوشمند فقط از یک موبایل معمولی فاصله گرفتند باید بپذیریم که کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش در انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۲۰ نقش مهمی دارد و اتفاقاً فاکتور مهمی در تعیین قیمت آنها هم محسوب می‌شود.

سیستم پردازش بهترین گوشی های ۲۰۲۰

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر به ابزاری برای بازی کردن و به ویژه بازی های سنگین و پیشرفته تبدیل شده اند که امکان بازی های اینترنتی را هم برای کاربران فراهم می کنند. این یعنی استفاده از سیستم پردازش قوی و سیستم ذخیره سازی اطلاعات در این گوشی ها فاکتور مهم نیست و می تواند ما را در انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۲۰ کمک کند.

فقط برای اینکه درک این موضوع برای شما آسان باشد به سراغ گوشی آیفون ۱۱ خواهیم رفت تا در مورد سیستم پردازش آن صحبت کنیم. در این گوشی ها از یک سیستم پردازنده ۷ نانومتری تحت عنوان Apple A13 Bionic استفاده شده است که سرعت پردازش آن را به طور چشمگیری بالا برده است. این سیستم  پردازنده با یک رم ۴ گیگابایتی همراه شده و حافظه داخلی آن هم در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. در ضمن در این گوشی ها شاهد استفاده از یک باتری با ظرفیت ۳۱۱۰ میلی آمپر هستیم که هم امکان بازی و استفاده طولانی تر را به ما می دهد و هم پشتیبان کننده خوبی برای سیستم پردازش آن محسوب می‌شود.

البته ما در مطالب قبلی به بررسی دقیق گوشی گلکسی S20 سامسونگ پرداختیم و همه مشخصات فنی آن را آورده ایم. با توجه به اینکه این گوشی را می توانیم در بین بهترین گوشی های ۲۰۲۰ قرار دهیم توصیه می کنم که حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

قیمت گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰

مشخصات فنی شامل مواردی می شود که عملکرد کلی دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و طبیعتاً وقتی که در مورد بهترین گوشی های ۲۰۲۰ صحبت می‌کنیم یعنی نسبت به گوشی های سال های قبل به مراتب قویتر و بهتر هستند.

اما موضوع زمانی نگران کننده می شود که در مورد قیمت گوشی ها تحقیق کنیم و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. در بین گوشی هایی که در بندهای قبلی به آنها اشاره کردیم بدون شک گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس و اولترا از جمله گران ترین محصولات بازار شناخته می‌شوند که قیمت آنها بیش از ۱۵ میلیون تومان است. همین وضعیت در مورد گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو هم وجود دارد و شما هیچ وقت فکر نکنید که با یک گوشی ارزان قیمت مواجه هستید.

البته اگر شما می خواهید با قیمت پایین تری صاحب بهترین گوشی های ۲۰۲۰ شوید توصیه ما این است که به سراغ محصولات شرکت شیائومی یا برخی از گوشی های جدید سری A سامسونگ بروید که کیفیت ساخت آنها در سطح برخی دیگر از سامسونگ ها و اپل است و مشخصات فنی مطلوبی هم دارند.

سوالات متدوال:

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۰

اگر اخبار موبایل های روز دنیا رو دنبال کنید میبینید از اواخر سال ۲۰۱۹ تا الان که سال ۲۰۲۰ هست سامسونگ گوشی های جدید و مختلف معرفی کرده است. اگر شما برای آشنایی با بهترین گوشی سامسونگ به این مقاله بروید.

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ از نظر دوربین

شاید برخی از افرادی مهم ترین معیارشون جهت خرید گوشی دوربین آن باشد در مقاله بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۰ بهترین مدل ها را به شما معرفی کرده ایم.

خلاصه کلام

باید عرض کنم این مدل گوشی هایی گوشی معرفی کردیم جزو بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ است که توسط تیم تحریز تکبین تهیه شده است, و همچنین یکی از معیار های ما جهت انتخاب این مدل ها بررسی پرفروش ترین گوشی ها در سایت های مختلف از جمله دیجی کالا بوده است, شما میتوانید پر فروش ترین گوشی های موجود در بازار را از طریق لینک مشاهده فرمایید.

دیدگاه ها

  • مهراد مارس 24, 2020 :: 9:48 ق.ظ

    خیلی خوب بود مقاله خیلی ممنون

  • Mahdi آوریل 3, 2020 :: 6:36 ق.ظ

    آ ۷۱ خیلی از لحاظ طراحی و سخت افزاری شیک هست، من ۱ ماه خریدمش

  • کامیار آوریل 8, 2020 :: 9:03 ب.ظ

    انتخاب من شیائومی نوت ۸ هست😊 از لحاظ قیمت خوبی و به اندازه یه گوشی ۱۰ میلیونی سامسوگ ارزش داره

    • مهری آگوست 26, 2020 :: 3:57 ق.ظ

      باهات موفقم

  • Javid آوریل 15, 2020 :: 2:34 ق.ظ

    این گوشی واقعا خفنند ، من میگم هر کس نسبت بودجه داره داره یکی وز اینارو انتخاب کنه ضرر نمیکنه

  • رضا آوریل 17, 2020 :: 3:54 ق.ظ

    انتخاب گوشی های شیائومی خیلی بهتر است، قیمت مناسب تری نسبت به سامسونگ دیگر برند ها دارد

  • افشین آوریل 26, 2020 :: 10:32 ق.ظ

    امسال گوشی های شیائومی حرف اول رو میزنند

  • Bi بی بها می 5, 2020 :: 12:02 ب.ظ

    سلام دوستان کسی گوشی خوش دس سراغ نداره…از این گوشی های دراز خوشم نمیاد …..😍

  • رها می 30, 2020 :: 2:50 ب.ظ

    اس ۲۰ از نظر من خوبه. اگر در دیجی کالا موجود شه صددرصد میگیرم

  • بینام آگوست 6, 2020 :: 1:32 ق.ظ

    با این قیمت گوشی ها فکر نکنم کسی به فکر خرید باشد

  • امیرحسین آگوست 22, 2020 :: 4:39 ب.ظ

    اگر پولدار باشه به نظر بهترین گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

  • هادی آگوست 26, 2020 :: 3:55 ق.ظ

    خیلی ممنون از مقاله تون👌👌

  • حامی سپتامبر 1, 2020 :: 10:05 ب.ظ

    ایفون سرور همیشه گوشی هاست شکی هم نیست

  • سید سپتامبر 16, 2020 :: 5:15 ق.ظ

    جای نوت ۲۰ اینجا خالیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *