چگونه اینستاگرام را در کامپیوتر خود داشته باشیم؟

how-to-download-instagram-for-pc
5/5 - (3 امتیاز)

سلام به شما دوستان عزیز تکبین , در این مقاله قصد داریم به شما یاد بدهیم چگونه instagram را در کامپیوتر خود داشته باشیم؟ و یا با کامپیوتر در اینستاگرام پست منتشر کنیم؟ اینستاگرام با محدودیت که در pc گذاشته نمیتوانیم با کامپیوتر پست منتشر کنیم اما ما در این مقاله با یک ترفند به شما یاد میدهیم چگونه در کامپیوتر خود اینستاگرام را داشته باشیم و در آن پست منتشر کنیم , پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

چگونه اینستاگرام را در کامپیوتر خود داشته باشیم؟

اولین قدم برای داشتن اینستاگرام در کامپیوتر نصب کردن مرورگر گوگل کروم است چون این قابلیت ویژه فقط در مرورگر کروم امکان پذیز است. پس شما اول باید مرور گر کروم را نصب نمایید.

بعد از طریق مرورگر کروم یک تب جدید ایجاد میکنیم و وارد گزینه Developer Tools می شویم.

جهت وارد شدن به Developer Tools از آموزش تصویری زیر استفاده کیند.

پیشنهاد میشود : کپی متن اینستاگرام

اینستاگرام در کامپیوتر

همانند تصویر زیر گزینه ای که تصویر یک گوشی و یا تبلت است کلیک میکنیم. چون با این کار مرورگر حالت موبایل میشود و وقتی ما وارد کی سایت شویم یعنی انگار از گوشی وارد یک سایت شده ایم و اون سایت فکر میکند که کاربر موبایل هستیم , سپس  وارد سایت instagram میشویم. آدرس سایت (instagram.com)

حال مشخصات اکانت خود را وارد میکنید همانند گوشی موبایل که وارد حساب کابری خود میشویم اینجا هم همینطور است در آخر  گزینه log in را میزنید و وارد اکانت  خود میشوید.

در نهایت شما میتوانید با انتخاب آیکون دوربین با استفاده از کامپیوتر و یا لب تاب خود در instagram پست منتشر کنید و تمام قابلیت های اینستاگرام را که در موبایل دارید در اینجا هم داشته باشید.

 

ویدیو آموزشی

 

پایان

امید است از این مقاله خوشتان آمده باشید.و شما هرگونه سوال پرسشی دارید میتوانید از پایین سایت پرس خود را در میان ما بگذارید.

 

دیدگاه ها

  • محمدرضا آوریل 25, 2018 :: 9:03 ب.ظ

    سلام خیلی ممنون از آموزشتون

  • ارسام آوریل 29, 2018 :: 1:54 ق.ظ

    ممنون تونستم اینستارو تو کامپیوتر بیارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *