آموزش نخوردن تیک دوم موقع خواندن پیام در تلگرام

۲۳۴۲۵۴۲۵۶۶-۳۰۰×۱۶۰-۳۰۰×۱۶۰
ب
Rate this post

تا بحال شده است که شما مشتاق به خواندن پیام های ارسال شده توسط فرد مقابل باشید اما میخواهید فرد مورد نظر نفهمد که پیام هایش را خوانده اید. آیا راهی وجود دارد؟آیا میشود؟.در ادامه با همراه باشید تا بگوییم باید چیکار کرد.

قدم اول) وارد تلگرامتان شوید و وارد تنظیمات شید و بر روی منوی Notification and Sounds کلیک کنید.

قدم دوم)در این منو آیتم  (Popup Notification) را بزنید. باید در نظر داشت پنجره پاپ‌ آپ که در سراسر دنیای وب مخل اعصاب بوده و حجم اینترنت ما را به نفع دیگر وب سایت‌ها مصرف می‌کند، در اینجا مفید خواهد بود. در واقع این پنجره پاپ‌ آپ بدون اهمیت به باز یا بسته‌بودن صفحه نمایش گوشی و یا قرارداشتن در هر اپلیکیشن و منو، هنگام دریافت یک پیام جدید آن را به کاربر نمایش داده و خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم را میسر می‌کند.

با وارد شدن به این بخش از تنظیمات تلگرام، چهار حالت به شما نمایش داده می‌شود:

  • بدون پاپ آپ

  • فقط در زمان باز بودن صفحه

  • فقط زمان بسته بودن صفحه

  • همیشه

تفاوتی نمی کند از سه حالت آخر کدام یک را انتخاب کنید، چرا که بسته به شرایط انتخاب‌شده پیام‌ ها از این پس حین ارسال در یک صفحه پاپ آپ به نمایش درخواهند آمد. در این حالت، با اینکه متن پیام را خواهید دید، اما تا زمان زدن دکمه مشاهده (view) و ورود به اپلیکیشن، تیک دوم برای شخص ارسال کننده نخواهد خورد! خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم به این روش برای تمامی پیام‌های ارسال‌ شده توسط یک کاربر ممکن است و با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست می‌توان بین تمامی پیام‌های فرد خاطی پیمایش کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *